Omdat de NPS schijnbaar een nieuwe site heeft, en die redirect het niet meer doet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom doet http://ekstra-weekend.nl het niet.
Ik heb ooit met een gsmkastje gekloot en in een halve dag voor elkaar gekregen om de smsjes op te slaan in xml op de pc. Volgens mij wordt ook wel wat geld over de balk gegooid maar goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veel zaken worden extern ingekocht, waaronder dus ook de SMS.
In die reclame waarin ze zit, is het haar van Nikki zelfs oranje. Nóg ergerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch met meiden met prima haar die er een halve fles peroxide overheen gooien? Nikki.Ik geef de schuld aan die muts van Krezip, die is ermee begonnen.
Dit heeft wel even wat meer professionaliteit nodig hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een gsmkastje gekloot en in een halve dag voor elkaar gekregen om de smsjes op te slaan in xml op de pc. Volgens mij wordt ook wel wat geld over de balk gegooid maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |