Sommige dingen moet je voor je houdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef alors het volgende:
tis particia paay ik heb shownieuws gekeken ik beken
In de hoek jij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef alors het volgende:
Ik had het stil gehouden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef alors het volgende:
Wat hij zegt. Ik heb geen idee wie het is. Jullie dan?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef alors het volgende:
quote:
Hihi het was er toevallig op toen ik de kamer in liep, ich habe es nicht gewusst!quote:
Natuurlijk de management etc daar moet ook over worden nagedacht en kun je beter pro bedrijf inhuren, maar het ging erom de sms in een xml omzetten tegenwoordig niet zo moeilijk is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit heeft wel even wat meer professionaliteit nodig hè?
En als je zoiets in-house zou moeten ontwikkelen kost het heel veel tijd.
Zie ook http://www.prospective.nl/2009/12/20/sms-oplossing-radiozenders/ over hoe dat bedrijf ermee begonnen is.
Ik zie het jaquote:
Als je toch al delen uitbesteed kan je het net zo goed in z'n geheel doen, anders krijg je later potentieel veel gezeik over wiens verantwoordelijkheid het is als er iets down is. Dit is wel zo makkelijk qua aansprakelijkheid.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Natuurlijk de management etc daar moet ook over worden nagedacht en kun je beter pro bedrijf inhuren, maar het ging erom de sms in een xml omzetten tegenwoordig niet zo moeilijk is.
Smoesjes!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Hihi het was er toevallig op toen ik de kamer in liep, ich habe es nicht gewusst!
Dat zei Simonis ook jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Hihi het was er toevallig op toen ik de kamer in liep, ich habe es nicht gewusst!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Soms vraag je je af of de luisteraars wel luisteren![]()
wat nou?quote:
Kneuzen zijn het. Allemaal.quote:
klote of kolere, gaat automatischquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Was jij dat die zei "wat een klote geluid"?
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klinken goed, die kandidaten. Stukken beter dan hun echte singles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |