Een verkapt adoratietopic... Speciaal voor jou.quote:
Dan heb ik ruzie hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Flappekz het volgende:
De TT is niet correct. Moet zijn: "Vrouwen snappen het niet"
quote:htthttp://www.profilebrand.com/graphics/category/gay-lesbian-pride/3175_lesbian-girls-kissing.jpg[/img]
Pas jij de wiki aan? Pas ik de OP aan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
1 van de avatars is mislukt, foute url
[..]
Hoe moet dat danquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas jij de wiki aan? Pas ik de OP aan!
Typisch voorbeeld trouwens van een vrouw die het niet snapt en verkeerde info aan de wiki toevoegt. Het kan geen toeval zijn dat het nou net de avatar van KZ is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
1 van de avatars is mislukt, foute url
[..]
Ik heb voldoende reden om bang te zijn anders.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende reden om bang te zijn anders.
Typisch mannen om altijd maar te focussen op de uitzonderingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld trouwens van een vrouw die het niet snapt en verkeerde info aan de wiki toevoegt. Het kan geen toeval zijn dat het nou net de avatar van KZ is.
En dat uit jouw mond...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Typisch mannen om altijd maar te focussen op de uitzonderingen
Verklaar je naderquote:
Je weet niet waarover je oordeelt.quote:
Als er iemand is die op uitzonderingen focust dan ben jij het wel.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er iemand is die op uitzonderingen focust dan ben jij het wel.
Ik sta niet voor niks op 'misschien'.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Dit gaat me een gezellige meet worden!
Mannen aan de ene kant van de tafel, vrouwen aan de andere kant....en LOS!
wuv u 2quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verkapt adoratietopic... Speciaal voor jou.
Je ondertitel maakt dat ik zulke posts nooit geloof. Andere posts ook niet trouwens.quote:
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.quote:
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Dit gaat me een gezellige meet worden!
Mannen aan de ene kant van de tafel, vrouwen aan de andere kant....en LOS!
Haha, ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.
dat houdt het intressant... wat is waar en wat nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ondertitel maakt dat ik zulke posts nooit geloof. Andere posts ook niet trouwens.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?
Slecht planquote:
Heel simpel, niks is waar tot het tegendeel is bewezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat houdt het intressant... wat is waar en wat niet
Zie daar de reikwijdte van mijn invloed.quote:
hij durft toch niet te komenquote:
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel simpel, niks is waar tot het tegendeel is bewezen.
Ik ben echt wel waar!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij durft toch niet te komen
[..]
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?
Jazeker, mijn dwangmatige interesse om zoveel mogelijk vrouwenborsten te zien is 100% echt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?
Durf je daarvoor je hand in het vuur te steken?quote:
Hoe is het met jouw borsten eigenlijk?quote:
Echt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef Lovechild het volgende:
Waar gaat het over? Ik snap er niks van
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw borsten eigenlijk?
Nog meer leugens...quote:
Dat vraagt om bewijsquote:
* MissMSX stilletjes dit topic verlaat...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer leugens...![]()
* AirwiN noteert: theezakjes
Op naar de slaapkamer!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX stilletjes dit topic verlaat...
Ik moet nog hardlopenquote:
voelen?quote:
gewoon zorgen dat ze zo stevig blijven.... geen kinderen baren helptquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
Beter theezakjes dan lekke strandballen
Ik moet die van gisteren nogquote:
Eerst kijken of ze het voelen waard zijnquote:
Niet?? Das ook gek...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik moet die van gisteren nogKon Evy niet horen gister in het Paard
Waarom ben je zwart?quote:
Huh, tien minuten geleden was je nog blauw.quote:
mja, ik heb het geprobeerd maar het was geen doen.. bandje speelde in de kleine zaal dus ik had wel veel rondjes kunnen maken. Ter compensatie sputterden mijn darmen nogal en ben ik regelmatig trap af en op naar het toilet gegaanquote:
volgens vele fokkers in sexy&gewaagd welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst kijken of ze het voelen waard zijn
En in KPD?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
volgens vele fokkers in sexy&gewaagd wel
Ja het is allemaal R_B's schuldquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef SolidasRock het volgende:
In de vorige topic riep iemand ineens verbaasd waarom A_A blauw was (terwijl ie dat al een hele lange tijd is) en nu is ie ineens zwart. Ik zie alweer connecties...
Zolang je de trams maar niet verandert als ik meerijd, vind ik alles prima. Anal Express FTW!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat ik steeds TT's in Den Haag topics verander![]()
daar staat geen foto van mijquote:
Anal Express...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je de trams maar niet verandert als ik meerijd, vind ik alles prima. Anal Express FTW!
Het zou wel stoer zijn als 'ie dat op de display zou zetten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Anal Express...
Ik kan best wat hebben, maar dat klinkt toch wel erg ranzig
om een 1 of andere reden is de betekenis van the night train ook in eens voor mij veranderdquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anal Express...
Ik kan best wat hebben, maar dat klinkt toch wel erg ranzig
Iets zegt me dat dat zijn laatste ritje gaat zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou wel stoer zijn als 'ie dat op de display zou zetten.
Denk het ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat zijn laatste ritje gaat zijn
* MissMSX mompelt iets over overstappenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om een 1 of andere reden is de betekenis van the night train ook in eens voor mij veranderd
Leuk idee voor je pensioenquote:
Ik dacht meer aan Axl en z'n vriendenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over overstappen
quote:
Beste nummer van het beste album everquote:
Paranoid Android van OK Computer?quote:
Vroeg naar bed dan maarquote:
Goed boek? Spelletje? Fimlpje?quote:
Sweets dreamsquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat offline, nog ff tv kijken en dan proberen wat slaap in te halen, 6uur gaat wekker weer af
Probleem opgelostquote:
Strippoker is dan leuker, maar ja...quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan het ook combineren: In bed pokeren
Hopeloos gevalquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik herken de verveling hoewel ik gewoon eens blij zou moeten zijn dat ik een avond rustig alleen thuis ben en op m'n gat kan zitten![]()
* nectarientje gaat proberen blij te zijn met de rust en die eens te nemen
Ik ben er ook bang voor maar het moet wel echt evenquote:
Preciesquote:
Ik ga nu ook lekker de bank op en wat BSG kijken op m'n gemakkie. Heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor maar het moet wel echt even
BSG vond ik wel leuk, nega sfeertje en die blonde chick die steeds die ene man slaat als ze daar zin in heeft en daarna zoetsappig doet (beetje SMachtig), Maar op een gegeven moment vond ik het eentonig worden? (laatste aflevering dat ik zag was dat de dochtertje van cyborg en mens op een cyborgschip terechtkwam)quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies
[..]
Ik ga nu ook lekker de bank op en wat BSG kijken op m'n gemakkie. Heerlijk
Of die van GotCquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:48 schreef Marvelous het volgende:
als jullie FlappekZ zonder baard willen zien is mijn fobo wel een aanrader! hahahaha
Bier!
Don't underestimate the power of RB ....quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja het is allemaal R_B's schuld
Ik drink elke dag bier, en heb gelukkig ook al bijna een week lang weekend!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:51 schreef 4-elements het volgende:
Hoorde ik daar bier? Om het weekend mee af te trappen?
ja, maandagavond zijn wij bezig!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of die van GotC
Is inschrijven voor maandag nog gelukt?
Oh jee, dat heb ik viermaal gedaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat ze zo stevig blijven.... geen kinderen baren helpt
quote:
Dronken torretje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:08 schreef Atreidez het volgende:
Was t maar zo'n feestWas pctje bouwen bij een kennis..
Ik maak t nu ruimschoots goed
Die komt als ik zo terug benquote:
Je gaat d'r naar buiten lokken?quote:
Met mijn melkflesbeentjes ga ik proberen wat medelijden te kweken jaquote:
Je gaat hardlopen in een rokje?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met mijn melkflesbeentjes ga ik proberen wat medelijden te kweken ja
Een 3/4 broek laat al genoeg zienquote:
klein doosje kopen bij tnt, voltieven met die plastic schuimdingen en versturen... klaar is keesquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Marvelous het volgende:
heb een nieuwe modem van de ziggo, maar nu willen ze dat ik de oude terug stuur..... nou ben ik niet zo`n verstuur held, maar waar moet ik dat in versturen?
Terugsturen??? Wat kansloosquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Marvelous het volgende:
heb een nieuwe modem van de ziggo, maar nu willen ze dat ik de oude terug stuur..... nou ben ik niet zo`n verstuur held, maar waar moet ik dat in versturen?
Ziggo bellen, zeggen dat zij voor 'n passend doosje mogen zorgen en 'm daar in opsturenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Marvelous het volgende:
Ff bellen....als je m terug wil hebben kom je m maar ophalenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef Marvelous het volgende:
pfff, ik vind het ook onzin... maar het is naar een postbus, dus je betaald toch geen verz kosten?
ziggo
edit, onee dat was antwoordnr...dus moet er wel voor dokken....
Dan zou ik ze nog 's opbellen en aangeven dat ze die modem in hun hol mogen stekenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef Marvelous het volgende:
pfff, ik vind het ook onzin... maar het is naar een postbus, dus je betaald toch geen verz kosten?
ziggo
postbus is betaald, antwoordnummer nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef Marvelous het volgende:
ziggo
Datquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
postbus is betaald, antwoordnummer niet
Hoeveel km loopt hij?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik ga weer door het zonnetje fietsen om mijn ultrasportieve kinderen te verzamelen. Oudste Zoon loopt de Duinenmard, Oudste Dochter had een extra ballettraining.
Daarom dus ziggo bellen dat zij een doosje opsturenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat
Maar voor het doosje zul je wel moeten betalen.
Belachelijk
Alsof zij nog wat met een oud modem gaan doen
ik denk dat ik ze gewoon een mailtje stuurquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daarom dus ziggo bellen dat zij een doosje opsturen
Raar, waarom zouden ze dat willen? Bel hun maar eens om te horen of het echt zo is en hoe jij de kosten terug krijgt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Marvelous het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:25 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik denk dat ik ze gewoon een mailtje stuurergens volgende week ofzo!
Omdat je de modem van Ziggo in bruikleen hebt en deze dus niet van jou isquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Raar, waarom zouden ze dat willen? Bel hun maar eens om te horen of het echt zo is en hoe jij de kosten terug krijgt.
Nou dat weet ik heus wel, ik heb nog wel meer spullen in bruikleen hier als gehandicapte. Maar de modem van summer heb ik niks over gehoord dat ie terug moest. Misschien is die van Marvelous veel nieuwer dan die van summer. Iets wat hergebruikt kan worden? Mijn eigen modem is nog ouder dan die van summerquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:28 schreef Civilian het volgende:
[..]Dit soort dingen moet je gewoon telefonisch regelen, weet je gelijk waar je aan toe bent
[..]
Omdat je de modem van Ziggo in bruikleen hebt en deze dus niet van jou isDus kan wel begrijpen dat ze 'm terugwillen, maar niet de manier waarop.
Hij heeft 5 km gelopen. En nu realiseer ik me pas wat de politieagent waar ik een babbeltje mee maakte over de Duinenmars bedoelde met "5?" .Gelukkig had ik bedacht maar 'ja' te zeggenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel km loopt hij?
Ik wilde ook weer dit jaar, maar gaat er niet van komen
Volgend jaar weer
Oja, dat moeten wij zo ook maar ff doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:13 schreef Civilian het volgende:
En weer thuis van boodschappen doen. Wat een heerlijk weer is 't toch
gaan jullie bier halen?! anders kom ik dat gelijk opdrinkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:20 schreef GotC het volgende:
Oh ja dat kunnen we zo wel gaan doen! Maar vanavond? Hm..
Wat lief dat je dat wilt doen voor zequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:10 schreef Marvelous het volgende:
gaan jullie bier halen?! anders kom ik dat gelijk opdrinken
Wat lief en gul van jequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:10 schreef Marvelous het volgende:
[..]
gaan jullie bier halen?! anders kom ik dat gelijk opdrinken
Bied je alleen je broer en schoonzus aan of heb je het nu tegen het hele forum?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef Marvelous het volgende:
ach, geeft niet... heb hier nog zat staan!! jullie ook trek?
lekker bubbeltjes wijntje ofzo?
Worden wij aangeboden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bied je alleen je broer en schoonzus aan of heb je het nu tegen het hele forum?
Nee joh, kunnen die honden niet te lang alleen latenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:25 schreef Marvelous het volgende:
ach, geeft niet... heb hier nog zat staan!! jullie ook trek?
lekker bubbeltjes wijntje ofzo?
och, het kan prima werken!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:01 schreef _DaNi_ het volgende:
pfff zaterdagmiddag je kater van vrijdagavond/nacht verzuipen is geen goed plan...
Goedenavond!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ik heb ff een paar rondjes geskate....woonkamer --> gang --> eetkamer --> woonkamer etcetcetc
Held!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Flappekz het volgende:
Zo, ik heb ff een paar rondjes geskate....woonkamer --> gang --> eetkamer --> woonkamer etcetcetc
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Held!![]()
Soort Svetlana Kockiyacova (of hoe Bert Visscher haar ook noemt)
Lopen gaat goed! Ik heb vandaag les 11 gedaan omdat ik donderdag geen tijd had en gisteren geen zinMaar ik sta nog steeds te kijken dat ik het volhou en inmiddels ook echt leuk begin te vinden. Conditie gaat merkbaar vooruit en ik heb er in de weekenden ook lol in om samen met
te lopen.
Hoe lopen jullie? Nog steeds lekker ook?
Dat heb ik gek genoeg ook! Ben wel klaar met die stukken van 2 of 3 minuten, denk dat ik nu wel veel meer aankanquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef Flappekz het volgende:
Hebben nu al zin in de langere stukken
Wel waken voor overmoedigheid he?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat heb ik gek genoeg ook! Ben wel klaar met die stukken van 2 of 3 minuten, denk dat ik nu wel veel meer aankan
quote:
Flap rookt nog rustig verder, maar dat gaat niet lang meer duren!quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]Wat ontzettend goed! Flap ook?
En Flap, ik blijf de lessen braaf volgen hoor. Heb nog niet de illusie dat ik ineens een rondje park kan volhouden
Beetje noodgedwongen gestoptquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]Wat ontzettend goed! Flap ook?
En Flap, ik blijf de lessen braaf volgen hoor. Heb nog niet de illusie dat ik ineens een rondje park kan volhouden
Dat zeg ikquote:
Ik heb nog Dexter liggen, dat misschien maar doen dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef Flappekz het volgende:
Die ga ik ook niet op tv kijken...geen Sport1 hier in huis. Internet
Dexter seizoen 3 valt tegenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb nog Dexter liggen, dat misschien maar doen dan.
Uh..link (per PM)??quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die ga ik ook niet op tv kijken...geen Sport1 hier in huis. Internet
Ik kijk via de betaalde livestream van sport1....had ooit gratis tegoed gehad,....maar ik heb mss wel wat andersquote:
Ik zoek ook nog tips maar ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:22 schreef GotC het volgende:
Iemand nog tips voor wat ik kan doen nu?Ben aan het pokeren, en er is niks op tv.
Ook wel verstandigquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog tips maar ik denk dat ik maar gewoon naar bed ga ofzo
verstandig maar niet leuk. Ik neem Dexter wel meequote:Op zaterdag 10 april 2010 22:47 schreef GotC het volgende:
Ook wel verstandigMoet zo nog 2 honden uitlaten..ondertussen lekker aan de Jillz op dit moment
dat valt dan wel weer mee toch? Iets met gedeelde smart enzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:48 schreef GotC het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die tips nodig had
Iddquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dat valt dan wel weer mee toch? Iets met gedeelde smart enzo
Je bent goed bezig!quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:53 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geen drank, geen chocola en geen chipsIk wil het effect van mijn sporten niet teveel teniet doen dus ik probeer braaf te zijn.
Ik heb thee en mijnenveger
Dan mag hetquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:55 schreef GotC het volgende:
Je bent goed bezig!!
Ik nietMaargoed, ongesteld+stoppen met roken..tsja
ik ben juist begonnen met sporten zodat ik juist lekker door kan blijven drinken enquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:53 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb geen drank, geen chocola en geen chipsIk wil het effect van mijn sporten niet teveel teniet doen dus ik probeer braaf te zijn.
Ik heb thee en mijnenveger
Totaaaaaaaaaal onverwachtquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ben juist begonnen met sporten zodat ik juist lekker door kan blijven drinken en
Hoop dat ik juist wat meer lucht krijg door stoppen metquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ben juist begonnen met sporten zodat ik juist lekker door kan blijven drinken en
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:28 schreef Lovechild het volgende:
Bleh, ik heb vanavond mijn oudste kind met migraine op bed gedaan. Dit was een erfelijkheidje dat ik liever niet had doorgegeven en zeker niet zo jong!
Dank je. Ik vond het zó rot, voelde me er zelf gewoon beroerd van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:33 schreef Marvelous het volgende:
[..]
auw..... sterkte.. hopelijk komt hij er snel weer een beetje op!
Ik voel mee, had het zelf van de week ook weer. Hangt het in de lucht ofzo?????quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dank je. Ik vond het zó rot, voelde me er zelf gewoon beroerd van.
Ik heb hem vrijwel gelijk een pcm gegeven en kort daarna is hij "even" op mijn bed gaan liggen en in slaap gevallen en dat doet hij nu al een paar uur. Dus ik heb goede hoop dat hij er genadig vanaf komt.
ah! Mooi, waar woon je?quote:Op zondag 11 april 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
Hierbij het vriendelijke verzoek die rolschaatsen eens een keer op te halen.
Zuipen en rolschaatsen gaat ook niet samen maar dat weet je nuquote:Op zondag 11 april 2010 10:40 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben mijn rolschaatsen kwijtEcht geen idee waar ze zouden kunnen zijn.. Denk dat ik ze bij iemand heb neergezet ofzo maar ik zou ook niet weten bij wie/wat/waar?
Ik gok toch (of is het hopen?) op het laatste.quote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Lovechild het volgende:
Bedankt voor jullie medeleven![]()
Even wat antwoorden in het algemeen: hij was vanmorgen weer goed opgeknapt. Wel wat hoofdpijn nog en in zijn ooghoeken zag hij vlekken met "elecltriciteitsstroompjes" erin. Maar hij had geen pijn achter zijn ogen meer en hij lag gewoon tv te kijken. Vandaag is hij een dagje in de buitenlucht want hij is vissen met een neef van zijn vader. Wel op het hart gedrukt dat hij het eerlijk moet aangeven als het niet gaat, want dat hij dan gewoon terug moet komen.
Voor mijzelf is het ook een erfelijk "ding", mijn vader had het ook. En omdat ik nog heel goed weet dat ik mijn eerste aanval kreeg toen de broer van mijn moeder, die later met mijn moeder brak, op visite kwam, kon mijn moeder berekenen dat ik zelf ook een jaar of 8/9 geweest moet zijn toen ik het voor het eerst kreeg.
Omdat hij echt vlekken met schitteringen daarin zag, denk ik dat het echt migraine was. Hij is wel gisteren heel actief geweest, Duinenmars gelopen 5 km en daar vrij snel achteraan zwemles, en hij heeft in ieder geval toen niet genoeg gedronken dus wie weet heeft dat er toch mee te maken.
Zo, einde verslag
Ik probeer dan ook heel wijselijk nooit dronken te rolschaatsen, veel te gevaarlijk met mijn trappen hierquote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zuipen en rolschaatsen gaat ook niet samen maar dat weet je nu
Tjah, uiteindelijk zal hij je toch permanent door je strot heen gedrukt wordenquote:Op zondag 11 april 2010 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
met een ovchipkaart betaal je toch sowieso teveel....
Uiteindelijk ja, hopenlijk is het dan beter en goedkoper of op zijn minst eerlijker dan het nu is.quote:Op zondag 11 april 2010 12:34 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk zal hij je toch permanent door je strot heen gedrukt worden
Nette foto! Je weet hopelijk dat het stationsgebied de komende tien jaar nog in ontwikkeling is? Dat wordt dus nog wel even wachten.quote:Op zondag 11 april 2010 14:33 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Ter ere van de Haagse skyline die steeds indrukwekkender wordt. Gisteren wat HDR foto's geschoten van de skyline gezien vanaf het Hertenkamp.
Nog maar eens teruggaan als de overige bouwwerken klaar zijn.
Yep maar wat nu in de steigers staat is binnen afzienbare tijd klaar. Dat zijn ook een paar kleurrijke torens die er goed bij passen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nette foto! Je weet hopelijk dat het stationsgebied de komende tien jaar nog in ontwikkeling is? Dat wordt dus nog wel even wachten.
Mooie foto!!!quote:Op zondag 11 april 2010 14:33 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Ter ere van de Haagse skyline die steeds indrukwekkender wordt. Gisteren wat HDR foto's geschoten van de skyline gezien vanaf het Hertenkamp.
Nog maar eens teruggaan als de overige bouwwerken klaar zijn.
ik heb er al zat uit, maar ga vanavond stug door! was het nog leuk na mijn verlaten?quote:
Onzinquote:Op zondag 11 april 2010 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
met een ovchipkaart betaal je toch sowieso teveel....
Hangt er vanaf waar je woont en hoe ver je wilt reizenquote:
Eerst onzin zeggen en dan zeggen dat ik beetje gelijk hebtquote:Op zondag 11 april 2010 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
In sommige gevallen is het ook duurder, maar niet zoals SOlid zegt dat het sowieso duurder is. In sommige gevallen is het goedkoper, denk aan 1 halte voor zonegrens opstappen en 1 halte na zonegrens uitstappen. In oude situatie is het 2,40 in OVchip geval iets van 1 euro.
Kut is het wel
Het is onzin dat het sowieso teveel betaaldquote:Op zondag 11 april 2010 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eerst onzin zeggen en dan zeggen dat ik beetje gelijk hebt![]()
Maar hoe is het verder met je?
Meet? 1 mei toch? Lijkt me wel gezellig, wie komen er?quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb meegelezen in 2 topics op FOK over de ovchipkaart. Ik was eerst ook best voorstander ervan. Daar in dat topic bleek wel dat het vaker duurder is dan goedkoper. Als je instapt en je bedenkt je ineens en stapt weer uit betaal je al 4 euro of zoiets. Retourtje eindhoven met de trein kan niet met de OVchipkaart en je betaald dus de heen en terugweg apart, dat is ook weer duurder.
Mooi dat het goed met je gaatKom je overigens nog op de meeting?
Verzin eens iets danquote:
Nou, wat dacht je van een topic voor die naaktfoto's bijvoorbeeld. Dan kan ik gewoon meekijken.quote:
Staat in de OP bovenaan. en GotC doelt op de V&A signature, niet op de restquote:Op zondag 11 april 2010 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Meet? 1 mei toch? Lijkt me wel gezellig, wie komen er?
[..]
Verzin eens iets dan
quote:# En dan eindelijk een heuse Den Haag meet!!!
Wanneer
1 mei, 19:00 uur
Waar
Strand van Kijkduin - Strandtent Habana
Wie komen er
# AirwiN misschien
# Civilian
# Flappekz
# GotC
# knnth
# Knuffelzacht misschien
# Lovechild & aanhang misschien
# Melanie_the_miss
# MissMSX
# nectarientje
# SolidasRock misschien - eet niet mee iig
# Summer misschien - eet niet mee iig
# zeemonster
quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van een topic voor die naaktfoto's bijvoorbeeld. Dan kan ik gewoon meekijken.
I know, maar gehele signature is aan verandering toequote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Staat in de OP bovenaan. en GotC doelt op de V&A signature, niet op de rest
[..]
Die hij als mod heeft verzameld? Dat moeten er heel veel zijn ja... Als user kan hij ze naar hartelust sharen, toch nog een extra pluspunt aan het zwart maken van a_aquote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, wat dacht je van een topic voor die naaktfoto's bijvoorbeeld. Dan kan ik gewoon meekijken.
Die kun je inderdaad makkelijker doorsturen dan speciaal een topic voor te openen.quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die hij als mod heeft verzameld? Dat moeten er heel veel zijn ja... Als user kan hij ze naar hartelust sharen, toch nog een extra pluspunt aan het zwart maken van a_a
zeemonster?quote:Op zondag 11 april 2010 22:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onder andere een haagse die hier ooit in vorige delen ook gepost heeft
Je vriendin/vrouw? Liesje1979? Meer kan ik zo snel niet bedenken...quote:Op zondag 11 april 2010 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nope![]()
Iemand die niet veel in Den Haag gepost heeft
Hun namen kennen we toch niet, hun nicks daarentegen...quote:
Ik weet nu eindelijk hoe je achter summer voornaam bent gekomen, tegenwoordig verzinnen ze echt overal websites voorquote:
Zeemonster komt niet en nadat ze dat gezegd had, begon jij te twijfelen of je dan wel wilde gaan. Ik denk daarom?quote:Op maandag 12 april 2010 00:05 schreef Lovechild het volgende:
Huh, ik zie ineens dat ik op 'misschien' sta voor de meet. Waar heb ik dat gezegd dan?
quote:Op maandag 12 april 2010 00:05 schreef Lovechild het volgende:
Huh, ik zie ineens dat ik op 'misschien' sta voor de meet. Waar heb ik dat gezegd dan?
Maar ik wil het zo weer aanpassen hoorquote:Op maandag 12 april 2010 06:38 schreef nectarientje het volgende:Dat.
[..]
Zeemonster komt niet en nadat ze dat gezegd had, begon jij te twijfelen of je dan wel wilde gaan. Ik denk daarom?
op de datumprikker heb je het zelfs gezegd.quote:Op maandag 12 april 2010 00:05 schreef Lovechild het volgende:
Per ongeluk met het verkeerde been uit bed gestapt?quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, dat valt ook wel weer mee...Maar da's dan meer mn eigen schuld
Neuh....gisteren mn arm vervelend geblesseerd, en als troost te veel gedronkenquote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Per ongeluk met het verkeerde been uit bed gestapt?
Nu mag je niet meer wisselen hequote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Lovechild het volgende:
Oké, ik heb duidelijk twijfelachtig gedaan![]()
Nou goed, we hadden besloten het een kans te geven dus we zijn wel van de partij.
Hoe heb je je arm geblesseerd?quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh....gisteren mn arm vervelend geblesseerd, en als troost te veel gedronken
Comfortboozequote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Flappekz het volgende:
Neuh....gisteren mn arm vervelend geblesseerd, en als troost te veel gedronken
Met veel druk de verkeerde kant op overstrekt....quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu mag je niet meer wisselen he
[..]
Hoe heb je je arm geblesseerd?
Zal ik niet meer doen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu mag je niet meer wisselen he
[..]
Je kent Marvelous toch ook? Zo lief zijn we nou allemaalquote:Op maandag 12 april 2010 10:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zal ik niet meer doen.
Als Zeemonster kwam was de drempel wat lager, want die ken ik wel. Maar ik heb mijn liefste bij me dus ik sla me er wel doorheen
Oooh, dat scheelt heel veelquote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je kent Marvelous toch ook? Zo lief zijn we nou allemaal
Nu zien jullie het zelf, vrouwen.... zo veranderlijk als het weer...quote:Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
op de datumprikker heb je het zelfs gezegd.
Ben ik ook nietquote:
Ik kom met een heus filmploeg, in de koog nie to natuurlijk!quote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie weet kom ik ook wel,...als grote onbekende natuurlijk en zit ik twee tafeltjes verder met een fototoestel
Die foto's gaan toch wel gemaakt wordenquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wie weet kom ik ook wel,...als grote onbekende natuurlijk en zit ik twee tafeltjes verder met een fototoestel
Ik ben ook een beetje ziekjes aan het worden, mijn neus loopt steeds vol en mijn keel begint au te doen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ben ik ook niet![]()
* Lovechild Gaat haar bed weer induiken. Heeft keelontsteking en heeft het enige niet-schoolgaande kind bij opa en oma gebracht om te kunnen gaan slapen. Moet ze dat wel doen he
Van die 4 euro heb ik nog niet eerder gehoord, maar er van uitgaande dat dit waar is: Als je je nu (zonder chipkaart) bedenkt dan betaal je de volledige ritprijs. Die zal soms meer en soms minder dan 4 euro zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 22:22 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb meegelezen in 2 topics op FOK over de ovchipkaart. Ik was eerst ook best voorstander ervan. Daar in dat topic bleek wel dat het vaker duurder is dan goedkoper. Als je instapt en je bedenkt je ineens en stapt weer uit betaal je al 4 euro of zoiets.
Het is nu juist de enkele reis die duurder is dan de helft van een retourtje. Met de chipkaart betaal je de helft van een retourtje.quote:Retourtje eindhoven met de trein kan niet met de OVchipkaart en je betaald dus de heen en terugweg apart, dat is ook weer duurder.
ik ken het gevoelquote:Op maandag 12 april 2010 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje ziekjes aan het worden, mijn neus loopt steeds vol en mijn keel begint au te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |