Een verkapt adoratietopic... Speciaal voor jou.quote:
Dan heb ik ruzie hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef Flappekz het volgende:
De TT is niet correct. Moet zijn: "Vrouwen snappen het niet"
quote:htthttp://www.profilebrand.com/graphics/category/gay-lesbian-pride/3175_lesbian-girls-kissing.jpg[/img]
Pas jij de wiki aan? Pas ik de OP aan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
1 van de avatars is mislukt, foute url
[..]
Hoe moet dat danquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas jij de wiki aan? Pas ik de OP aan!
Typisch voorbeeld trouwens van een vrouw die het niet snapt en verkeerde info aan de wiki toevoegt. Het kan geen toeval zijn dat het nou net de avatar van KZ is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef SolidasRock het volgende:
1 van de avatars is mislukt, foute url
[..]
Ik heb voldoende reden om bang te zijn anders.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb voldoende reden om bang te zijn anders.
Typisch mannen om altijd maar te focussen op de uitzonderingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld trouwens van een vrouw die het niet snapt en verkeerde info aan de wiki toevoegt. Het kan geen toeval zijn dat het nou net de avatar van KZ is.
En dat uit jouw mond...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef MissMSX het volgende:
Typisch mannen om altijd maar te focussen op de uitzonderingen
Verklaar je naderquote:
Je weet niet waarover je oordeelt.quote:
Als er iemand is die op uitzonderingen focust dan ben jij het wel.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er iemand is die op uitzonderingen focust dan ben jij het wel.
Ik sta niet voor niks op 'misschien'.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Dit gaat me een gezellige meet worden!
Mannen aan de ene kant van de tafel, vrouwen aan de andere kant....en LOS!
wuv u 2quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een verkapt adoratietopic... Speciaal voor jou.
Je ondertitel maakt dat ik zulke posts nooit geloof. Andere posts ook niet trouwens.quote:
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.quote:
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Flappekz het volgende:
Dit gaat me een gezellige meet worden!
Mannen aan de ene kant van de tafel, vrouwen aan de andere kant....en LOS!
Haha, ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na de meet weet je ook waarom. Het is leuk je gekend te hebben, mocht ik je na 1 mei hier niet meer zien.
dat houdt het intressant... wat is waar en wat nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ondertitel maakt dat ik zulke posts nooit geloof. Andere posts ook niet trouwens.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
msx, zullen wij dan los op elkaar gaan?
Slecht planquote:
Heel simpel, niks is waar tot het tegendeel is bewezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
dat houdt het intressant... wat is waar en wat niet
Zie daar de reikwijdte van mijn invloed.quote:
hij durft toch niet te komenquote:
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel simpel, niks is waar tot het tegendeel is bewezen.
Ik ben echt wel waar!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij durft toch niet te komen
[..]
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?
Jazeker, mijn dwangmatige interesse om zoveel mogelijk vrouwenborsten te zien is 100% echt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
is er uberhaupt iets op het internet wat waar is?
Durf je daarvoor je hand in het vuur te steken?quote:
Hoe is het met jouw borsten eigenlijk?quote:
Echt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:48 schreef Lovechild het volgende:
Waar gaat het over? Ik snap er niks van
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw borsten eigenlijk?
Nog meer leugens...quote:
Dat vraagt om bewijsquote:
* MissMSX stilletjes dit topic verlaat...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer leugens...![]()
* AirwiN noteert: theezakjes
Op naar de slaapkamer!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX stilletjes dit topic verlaat...
Ik moet nog hardlopenquote:
voelen?quote:
gewoon zorgen dat ze zo stevig blijven.... geen kinderen baren helptquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
Beter theezakjes dan lekke strandballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |