Hoe tof. Maar de UvT gaat dat nadoenquote:
Ja volgende week woensdag. Als je tijd hebtquote:
Sad. Maar ik heb er toch geen last van...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
http://phdtilburg.blogspot.com is trouwens leuk leesvoer over de huidige situatie. Onderaan beginnen met lezen.
ik natuurlijk niet omdat het een stom idee isquote:Op maandag 3 mei 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik natuurlijk alleen niet omdat ik geen UvT'er ben.
of deze.quote:
Ik heb nog gekeken naar de Subway vandaag!quote:
?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
edit: oh wacht, het is morgen al 5 mei
Nee. Ik zoek nooit excuusjes om niet te gaan. Als ik niet ga heb ik dat niet van tevoren gepland. Ik probeer van de 4 colleges die ik in de week heb er 3 te volgen (ik ga echt geen werkgroep MTO-D volgen..) maar als ik dan onverhoopt wat mis (wat wil je met colleges op 08:45) dan is dat maar zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
?
Het ziet er naar uit dat ik weer niet naar college ga zo meteen (het enige dat ik heb ook). Slecht, slecht. Ben altijd wel goed in veel 'goede excuusjes' bedenken om niet te gaan ("Ik ben goed bezig met m'n b-thesis en dat is belangrijker, het is maar filosofie, de sheets zijn super uitgebreid, ik heb de sheets al doorgelezen en ik snap het wel, ik moet nog zoveel andere dingen doen.. ").
Hebben jullie dat ook weleens?
Roep dat niet te hard..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
("Ik ben goed bezig met m'n b-thesis en dat is belangrijker, het is maar filosofie, de sheets zijn super uitgebreid, ik heb de sheets al doorgelezen en ik snap het wel, ik moet nog zoveel andere dingen doen.. ").
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
edit: oh wacht, het is morgen al 5 mei
De anchor klopt niet omdat er een aantal posts op pagina 1 verwijderd zijn, bedoel je dat?quote:
Nee, ik kreeg gewoon een melding dat het topic geen posts bevatte of dat ik niet gemachtigt was om ze te bekijken. En als ik de link iets aanpaste werkte het topic welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]de universiteit is *nu* gesloten. Ook een van de weinige dagen waarop iemand op sluitingstijd langs alle deuren gaat. Normaalgesproken zit je na 22.30 gewoon vast
Morgen kun je alleen in gebouwen komen als je er bekend bent.
[..]
De anchor klopt niet omdat er een aantal posts op pagina 1 verwijderd zijn, bedoel je dat?
Plaatje doet me denken aan psychologische onderzoeken naar aantrekkelijkheid en symmetrie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
plaatje erbij doen dan?
[ afbeelding ]
helemaal goedquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Plaatje doet me denken aan psychologische onderzoeken naar aantrekkelijkheid en symmetrie.
Ik mag zoiets ook wel helemaal goed hebben na drie jaar psychologie gestudeerd te hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
helemaal goed
http://www.uni-regensburg(...)tuelle/virtuelle.htm
quote:the video is mirrored so the stupid youtube filter wouldnt take the video out
Ik mag niet meedoenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:59 schreef GlowMouse het volgende:
er is nog verschil ookwaarom heb jij geen zin in echt een feestje?
kratje bier als je dit op de TU organiseert met de pi-songquote:
én echt een feest én een kratje bier, win-win dusquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 mei 2010 03:08 schreef Friek_ het volgende:
Op een dag trouwen GlowMouse en Tegan met elkaar.En hun huwelijksreis is dan naar MIT, waaral ze wiskundige vergelijkingen gaan oplossen. Met z'n tweeën.
Ik vind dit gewoon een beetje jammer.. Er is nu eenmaal competitie, en ja een aantal dingen zijn niet goed gelopen, maar schijnbaar heeft de persoon in kwestie simpelweg niet hard genoeg gewerkt of is hij niet goed genoeg. Dat moet hij nu eenmaal onder ogen zien. (en ja, ik heb makkelijk praten nuquote:Op maandag 3 mei 2010 22:25 schreef GlowMouse het volgende:
http://phdtilburg.blogspot.com is trouwens leuk leesvoer over de huidige situatie. Onderaan beginnen met lezen.
Dit zijn uitspraken waar je rechten aan kunt ontlenen. Absoluut gezien is de student namelijk goed genoeg, alleen vanwege beperkt budget kan hij niet worden aangenomen omdat er meer zijn die beter zijn. Uitgangspunt is dat ieder zijn eigen schade draagt, maar de student mocht erop vertrouwen dat hij zou worden aangenomen. Dat er onvoldoende budget is, is niet zijn probleem. Hij zou zich alleen wel bij de feiten moeten houden op dat blog.quote:In his welcome speech he assures all the students that they should already consider themselves in the PhD program. He emphasizes that having an average of 7 (equivalent to B) and finding a PhD supervisor are the only two conditions for PhD admission.
Ahhquote:Op woensdag 5 mei 2010 03:08 schreef Friek_ het volgende:
Op een dag trouwen GlowMouse en Tegan met elkaar.En hun huwelijksreis is dan naar MIT, waaral ze wiskundige vergelijkingen gaan oplossen. Met z'n tweeën.
Ik heb wel een bijna aanslag meegemaakt in NYC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Dat was net een weekje.
Je hebt weinig gemist, op een gillende rabbijn na.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef Snakey het volgende:
Friek_, crewbash, twee weken.
Gaat niet over mij hoorquote:
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Gaat niet over mij hoorMaar dat ik crew ben wist je toch wel
Pi.quote:Op zondag 9 mei 2010 08:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik zou zou het zo op de vroege zondagochtend niet weten.
quote:
Ik kom er om 8.50 langs, zorg maar dat je klaarzitquote:
Ik zal vanavond wel even een post plaatsen hierover.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Valange het volgende:
Ik ben op dit moment aan het afstuderen in de richting Commerciële Economie (HBO) en ben voornemens aankomend studiejaar aan de pre-master Marketing Management te beginnen. Kan iemand ervaringen met mij delen betreffende de opleiding Marketing Management?
- Studiedruk
- colleges
- onderwerpen
- etc.
Alvast bedankt!
Hij was om 8:50 nog niet open.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kom er om 8.50 langs, zorg maar dat je klaarzit
Tip: http://www.uvt.nl/masterk(...)/voorlichtingsdagen/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:14 schreef Valange het volgende:
Ik ben op dit moment aan het afstuderen in de richting Commerciële Economie (HBO) en ben voornemens aankomend studiejaar aan de pre-master Marketing Management te beginnen. Kan iemand ervaringen met mij delen betreffende de opleiding Marketing Management?
- Studiedruk
- colleges
- onderwerpen
- etc.
Alvast bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |