quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
Mijn pizza is trouwens chicken bbq smaak.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]het spijt me zeer
heeft het u gesmaakt meneer ?
Bijzonder goed zelfs...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Erwin, heeft het bij u dan wel goed gesmaakt![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen hun, hun hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan
-
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen zij, ze hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:Waarom mailen zij, niet hun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen hun, hun hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan
Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Net gegeten en ik heb nog steeds honger
DIe is echt geweldig inderdaad, heb er ook hartelijk om moeten lachen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dit echt een goede reclame, vooral op het eind
Mag ik jou opeten?quote:
Sun shine yellow, she is so happy, you to?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DIe is echt geweldig inderdaad, heb er ook hartelijk om moeten lachen...![]()
JAquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dit echt een goede reclame, vooral op het eind
Lief doen tegen Stoepquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
hun hebbenFijn dat Stoep nu een vmbo maatje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Of "Both of you, watch your language!" - "ik denk dat de kleuren vloeken...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sun shine yellow, she is so happy, you to?echt geweldig dat stukje
Ik heb ook vmbo gedaan hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
hun hebbenFijn dat Stoep nu een vmbo maatje heeft
Dat stukje is ook goed, maar dat met geel echt geweldig en dan die 2 zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of "Both of you, watch your language!" - "ik denk dat de kleuren vloeken..."
![]()
De koppen van die 2quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat stukje is ook goed, maar dat met geel echt geweldig en dan die 2 zien
Ik snap ook niet wat er mis is met vmbo, oke mijn taal is altijd al fuckt geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook vmbo gedaan hoor
Ik zit nu altijd mensen in mijn klas te verbeteren die hun zeggen
Wat voor een smaak?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik let niet op mijn taal
Nu toch maar even een smaak ingezonden
Ja, ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog erger, vmbo'ers die beter denken te zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog erger, vmbo'ers die beter denken te zijn dan de rest.
Jij bent dus de reden dat die teringspam nog steeds gebruikt wordt. Arme, beinvloedbare meisjes luisteren kennelijk ook nog naar die teringzooi.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik let niet op mijn taal
Nu toch maar even een smaak ingezonden
Dit is basiskennis, iemand van jouw leeftijd zou dit toch moeten weten...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja, ik zal er op letten![]()
als jullie op een lieve manier mij wijzen en mij het aanleren
Sowieso mensen die denken beter te zijn dan de anderequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog erger, vmbo'ers die beter denken te zijn dan de rest.
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken beter te zijn dan de andere
Ja en met restjes er in natuurlijkquote:
ja ik weet dat ook, het was een grapjequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dit is basiskennis, iemand van jouw leeftijd zou dit toch moeten weten...
Nee, dan is het goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja ik weet dat ook, het was een grapje
maar als ik gewoon op msn, fok, hyves of wat dan ook zit dan let ik niet op hoe ik iets typ..
als ik verslagen voor school typ ben ik serieus aan het werken en dan komen er vrijwel geen typ fouten in voor
Nee ik zat er al langer mee in mijn hoofd met die smaakquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden dat die teringspam nog steeds gebruikt wordt. Arme, beinvloedbare meisjes luisteren kennelijk ook nog naar die teringzooi.
Gelukkig. Ik zal eens proberen serieus hier te praten.quote:
Ik heb ook praktijk lessen gekregen op het vmbo en ik zeg je wel daar was geen bal aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
wei lere teminste practijc enzoo juulie nurtjes altijd leren hahahaa
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
wei lere teminste practijc enzoo juulie nurtjes altijd leren hahahaa
Dan de ander of dan anderen. En sommige mensen zijn nu eenmaal beter dan andere mensen, daar moet je eerlijk in zijn. Een universiteit die vol zit met jongeren die later het medicijn tegen kanker gaan maken, zijn nu eenmaal beter dan ik met mijn havo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken beter te zijn dan de andere
Ja daar heb je wel gelijk in, maar sommige willen dat zo overdreven laten merken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan de ander of dan anderen. En sommige mensen zijn nu eenmaal beter dan andere mensen, daar moet je eerlijk in zijn. Een universiteit die vol zit met jongeren die later het medicijn tegen kanker gaan maken, zijn nu eenmaal beter dan ik met mijn havo.
Ik had het ook over de personen die denk beter te zijn niet de gene die het ook zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan de ander of dan anderen. En sommige mensen zijn nu eenmaal beter dan andere mensen, daar moet je eerlijk in zijn. Een universiteit die vol zit met jongeren die later het medicijn tegen kanker gaan maken, zijn nu eenmaal beter dan ik met mijn havo.
Ik wil liever een MBO school zien die massaal een medicijn tegen kanker gaan makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mbo is niets, ik ben blij als ik daar weg benquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil liever een MBO school zien die massaal een medicijn tegen kanker gaan maken
En als ze nou eens én beter zijn, én dat weten ook? Realisme mag dan ineens niet meer, zelfkennis ook niet, dan moet je je minder opstellen dan dat je bent, omdat je vooral niet mag denken dat je beter bent dan een ander?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het ook over de personen die denk beter te zijn niet de gene die het ook zijn
Over 2 jaar HBOquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
mbo is niets, ik ben blij als ik daar weg ben![]()
ik kan niet zeggen dat ik daar iets leer
Een MBOschool die gaan maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wil liever een MBO school zien die massaal een medicijn tegen kanker gaan maken
Niemand die weet wat ze moeten doen
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef Graseter het volgende:
Timmmmm ken jij Esmerallda in het echt?
dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als ze nou eens én beter zijn, én dat weten ook? Realisme mag dan ineens niet meer, zelfkennis ook niet, dan moet je je minder opstellen dan dat je bent, omdat je vooral niet mag denken dat je beter bent dan een ander?
Jij ?quote:
Wie weet, kwam vaak in zijn woonplaats. Weet niet waar hij op school heeft gezeten ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:36 schreef Graseter het volgende:
Timmmmm ken jij Esmerallda in het echt?
Lijkt me sterk dat jij HBO Informatica doet in Den Boschquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Jij ?
Dadelijk kom ik je tegenIk ga denk ik over ander half jaar ook hbo doen.
Daarom kan ik nu ook zo slecht Nederlands en verwar ik soms te snel waarna ik het moet verbeteren. Ze zeiden dat we Nederlands, reken en Engels zouden krijgen, nooit meer gehad en de betaalde licentie van 130 euro nooit meer gebruikt, afzetterij![]()
[..]
Wie weet, kwam vaak in zijn woonplaats. Weet niet waar hij op school heeft gezeten ?
Als jij weet dat jij beter bent dan en ander en er niet mee om kan gaan is de vraag ben je dan wel beter dan de ander?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Je bedoelt alleen wat anders. Wat bedoel je dan, trevvie?
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat jij HBO Informatica doet in Den Bosch
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je naar kijkt. qua bescheidenheid duidelijk niet. Maar als je in andere kwaliteiten duidelijk beter bent, heft dat dat ene lamme puntje dat je niet bescheiden bent natuurlijk wel op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij weet dat jij beter bent dan en ander en er niet mee om kan gaan is de vraag ben je dan wel beter dan de ander?
Ik niet, ik kom er alleen voor schoolquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga wel eens zwemmen in Den Bosch
Kijk ik er toch anders tegen aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf waar je naar kijkt. qua bescheidenheid duidelijk niet. Maar als je in andere kwaliteiten duidelijk beter bent, heft dat dat ene lamme puntje dat je niet bescheiden bent natuurlijk wel op.
Dus ja, in de meeste gevallen ben je dan nog steeds beter.
En wat moet ik daar mee?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Misschien is de SP anders wat voor jou, Trev
Oh ja wacht jij woonde in Tilburg/ Bergen op Zoom toch ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik niet, ik kom er alleen voor school
Tilburg!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oh ja wacht jij woonde in Tilburg/ Bergen op Zoom toch ?
Weet het even niet meer
Iedereen is gelijk, niemand is beter dan de ander, al heb je nog zoveel meer bereikt.quote:
Flikker op, dit is een vaste kliek. We moeten jou niet.quote:
Het verschil tussen nemen en krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk, niemand is beter dan de ander, al heb je nog zoveel meer bereikt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Was mijn eerste optie toch goed, ik begon aan mezelf te twijfelen
en dichtquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Flikker op, dit is een vaste kliek. We moeten jou niet.
wat de fuck is dit nou weer voor vaag gelul?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het verschil tussen nemen en krijgen
hé, ga is niet door het slotje heen postenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
wat de fuck is dit nou weer voor vaag gelul?
Ik kan het op argumenten niet winnen, laat ik dan maar lekker vaag doen, misschien trapt iemand erin
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:47 schreef murp het volgende:
[..]
hé, ga is niet door het slotje heen posten
Nou deed ik het weer!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Het spijt me, Murp. Ik zal het nooit meer doen.
Te laat, hijs al openquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef timmmmm het volgende:
Het spijt me, Murp. Ik zal het nooit meer doen.
ik doe nietsquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:50 schreef timmmmm het volgende:
Had hem nou dichtgelaten, het was toch leuk met zijn tweeën
quote:Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:44 door timmmmm :
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:46 door timmmmm :
Topicstatus: centraal topic -> gesloten.
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:49 door timmmmm :
Topicstatus: gesloten -> centraal topic.
hoe dan? ik kan niet onder zijn naam slotjes zetten????quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
best vervelend dat je zoiets ook nog kan aanpassen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:44 door murp:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:46 door murp:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:49 door murp:
GELOOF HEM NIET! HET IS EEN COMPLOT TEGEN JULLIE FAVORIETE MOD!!!!!!!
Maar wel de naam aan passen in de quotequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef murp het volgende:
[..]
hoe dan? ik kan niet onder zijn naam slotjes zetten????
Dat wat je kopieert en hier neer plakt kun je wel veranderen (de namen dan.)quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef murp het volgende:
[..]
hoe dan? ik kan niet onder zijn naam slotjes zetten????
en wat nou als ik die niet heb?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:52 schreef timmmmm het volgende:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:44 door murp:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:46 door murp:
Op vrijdag 9 april 2010 @ 18:49 door murp:
GELOOF HEM NIET! HET IS EEN COMPLOT TEGEN JULLIE FAVORIETE MOD!!!!!!!
O jawel!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig hoef ik mijn tieten niet te laten zien.
pppfffff, alsof ik dat doequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wel de naam aan passen in de quote
nee, die wil ik ook niet zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Gelukkig hoef ik mijn tieten niet te laten zien.
Echt niet, ik ben niet nieuwquote:
Ik heb mooie tieten anders, volgens laforest.quote:
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mooie tieten anders, volgens laforest.
Hoe laat moet je naar vak noord?quote:
Dan niet.quote:
Een krantenbezorgster op het MBO. Heb bezorgt. fail, fail, dubbelfail.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Het spijt meik kom morgen weer terug
Na dat ik mijn kranten heb bezorgt bij de mensen !
Ik ben het eens met laforestquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb mooie tieten anders, volgens laforest.
het past goed bij elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar was ik al achtermaar daarom hoef je nog niet serieus te zijn
Mattiequote:Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef justmattie het volgende:
Hoi oldies, ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
Murp, ben je een échte grammarnazi als je de neiging hebt bij iedereen de spelfouten die je tegenkomt goed te editten?quote:
nee. Ik kan zelf al amper nederlandsquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Murp, ben je een échte grammarnazi als je de neiging hebt bij iedereen de spelfouten die je tegenkomt goed te editten?
Ik bezorg al 4 jaar , het is makkelijk en het verdient goed. En aangezien ik nu elke dag werk/stage van 9 tot 5, 6 en aan mijn opleiding moet werken heb ik geen tijd voor een vaste baan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een krantenbezorgster op het MBO. Heb bezorgt. fail, fail, dubbelfail.
Je lijkt me teveel op een oldy die ik weg wil hebben, nee dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:57 schreef justmattie het volgende:
Hoi oldies, ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
Bij mijn weten heeft hij dat bij mij nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je lijkt me teveel op een oldy die ik weg wil hebben, nee dus.
oh..quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar toch geloof ik je niet
Kranten doen is niet makkelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik bezorg al 4 jaar , het is makkelijk en het verdient goed. En aangezien ik nu elke dag werk/stage van 9 tot 5, 6 en aan mijn opleiding moet werken heb ik geen tijd voor een vaste baan.
Als het aan het begin van een zin staat, krijgt zelfs murp een hoofdletter, analfabeet!quote:
Ez is het er ook mee eens.quote:
Nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het aan het begin van een zin staat, krijgt zelfs murp een hoofdletter, analfabeet!
Zover was ik ook alquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez is het er ook mee eens.
ik niet
En wat moeten we daar kunnen zien?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef murp het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usernotes/221644
Bruin staat beter!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je een paar blauwe ogen bij dat kleurtje?
En weet je hoe leuk rond de periode van oud en nieuw.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kranten doen is niet makkelijk
Elke dag die kutdingen bezorgen, als het regent is het KUT!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef murp het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_usernotes/221644
Ik heb al hele mooi blauwe ogen net als mijn lieverdquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je een paar blauwe ogen bij dat kleurtje?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
En weet je hoe leuk rond de periode van oud en nieuw.
Jij nog niet langs de deuren gegaan voor te schooieren gewoon omdat je er geen zin in had.
Zijn er letterlijk van die oude omaatjes die s' ochtends om half 6 de deur open doen om je te bedanken voor de krant die ze elke ochtend ontvangen, en geven je dan geld.
Zo lief
Hoe dat?quote:
MURP POCKET EDITIE!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb al hele mooi blauwe ogen net als mijn lieverd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb al hele mooi blauwe ogen net als mijn lieverd
[ afbeelding ]
Leugenaarquote:
Oke het was een kabouter maar toen ik die wegschopte leek het net alsof die kon vliegen als een elfjequote:
De baby's op mijn stage zijn ook geweldigquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wacht maar! Over een paar jaar bant zij jou
Heb jij ook LLB Leuk hequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ben bezig met een begin planning te maken van LLB, en mijn deskundigheidsbevordering te plannen (een opdracht voor op stage)
Je liegt nog steeds.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke het was een kabouter maar toen ik die wegschopte leek het net alsof die kon vliegen als een elfje
Eindelijk iemand van buiten mijn school die het ook heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Heb jij ook LLB Leuk he(lees kut he
)
Jawel.quote:
Trevviequote:
Nadenkenquote:
Hier ookquote:
Goed punt.quote:
Bis Laterquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
Werkse![]()
Ik ga er nu vandoor,
Ik dacht dat het posten vandaag wel mee zou vallen, maar na het topic van laforest kwamen er weer heel veel posts
Doeei![]()
Fijn weekend![]()
Ik bevind me nu in de FOK!DB-server, dus ik ben wel degelijk hier.quote:
Nee hoor dat is fout, hier is waar ik ben en ik ben thuis en daar ben jij nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik bevind me nu in de FOK!server, dus ik ben wel degelijk hier.
Kijk eens achter je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor dat is fout, hier is waar ik ben en ik ben thuis en daar ben jij niet
JE KEEKquote:
Jawel, ik sta naakt achter je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope ik weet gewoon dat daar niemand is
Hoe kun je dat zo zeker wetenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope ik weet gewoon dat daar niemand is
Mag niet van Ez.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik alleen ziten er niemand binnen komt zonder dat ik het weet
Heel alarm dat afgaat als de deur opengaat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik alleen ziten er niemand binnen komt zonder dat ik het weet
Dat niet maar ik merk het wel meteenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heel alarm dat afgaat als de deur opengaat?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een probleemmaar wat niet weet wat niet deert
Oke. dat kan. Ik zag het al voor me.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar ik merk het wel meteen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. dat kan. Ik zag het al voor me.
Omdat ik alleen Bart wil.quote:
Inclusief zwaailampquote:
ga fut met je kabouter juhquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is maar goed dat die kabouter mij al had gewaarschuwd
Beetje licht erbij.quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik hem al had geschopt
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zijn mijn minderjarige jongetjes gebleven?
Van mij mag je ze allemaal wel hebbenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Uit de categorie 'minderjarige jongetjes' kies ik..... STOEP!![]()
Ik heb Stoep het liefstquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van mij mag je ze allemaal wel hebben
CUTENESS OVERKILLquote:
Negerbier?quote:
Wat heb je gedaan?quote:
Bier bij mn schoonmoeder uit de koelkast gehaald en die heeft blijkbaar meloen in de koelkast liggenquote:
Geslagen, geschopt en geknepenquote:
En mn vinger in zn neus gestopt en dan in zn mondquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier bij mn schoonmoeder uit de koelkast gehaald en die heeft blijkbaar meloen in de koelkast liggen![]()
[..]
Geslagen, geschopt en geknepen
Lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bier bij mn schoonmoeder uit de koelkast gehaald en die heeft blijkbaar meloen in de koelkast liggen![]()
Waarom heb je dat dan gedaan?quote:[..]
Omdat het leuk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lol
[..]
Waarom heb je dat dan gedaan?
Je schoonmoeder is een neger?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Loon weer te laat?quote:[..]
Hij had mijn bier in zn handen en kon dus niks terug doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en heeft hij niks terug gedaan of kreeg hij daar de kans niet voor?
Nee dat is een uhm zweefteef, je weet wel altijd bezig met het paranormale enzquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je schoonmoeder is een neger?
[..]
Loon weer te laat?
Oh help. Stiekem wil ik tarot kunnen leggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is een uhm zweefteef, je weet wel altijd bezig met het paranormale enz![]()
Nee ik was al sinds gistermiddag boos op hem, hadden het uitgepraat en hij was bijdehand dus ging ik hem treiteren
Dat is niet zo moeilijk hoor. Heb je al kaarten? Ik heb kaarten en boekjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh help. Stiekem wil ik tarot kunnen leggen
Ja dat weet ik
Ik heb geen kaarten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor. Heb je al kaarten? Ik heb kaarten en boekjes
Klootzak.quote:
Poepen.quote:
Hihi, ik zag de poll-link.quote:
Samen slapen?quote:
Ik niet, maar ;t helpt hopelijk wel tegen m;n hoofdpijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]. Ik denk dat ik zo in slaap knal als ik eenmaal ga liggen...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat heeft nu ook nog lekker veel zin...
Wat niet baat, wat niet deert, Wie niet wipt die masturbeertquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat heeft nu ook nog lekker veel zin...
Ik masturbeer heul nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat niet baat, wat niet deert, Wie niet wipt die masturbeert
Ga jij ook al lapo-hunten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:04 schreef Graseter het volgende:
Nog een paar postjes en dan is de LAPO er
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat niet baat, wat niet deert, Wie niet wipt die masturbeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |