quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:16 schreef Graseter het volgende:
Mijn pizza is trouwens chicken bbq smaak.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]het spijt me zeer
heeft het u gesmaakt meneer ?
Bijzonder goed zelfs...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Erwin, heeft het bij u dan wel goed gesmaakt![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen hun, hun hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan
-
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen zij, ze hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:Waarom mailen zij, niet hun!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom mailen hun, hun hebben mijn mail niet eens volgens mij want heb daar niet aan mee gedaan
Ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Net gegeten en ik heb nog steeds honger
DIe is echt geweldig inderdaad, heb er ook hartelijk om moeten lachen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dit echt een goede reclame, vooral op het eind
Mag ik jou opeten?quote:
Sun shine yellow, she is so happy, you to?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DIe is echt geweldig inderdaad, heb er ook hartelijk om moeten lachen...![]()
JAquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:21 schreef Trevland het volgende:
Ik vind dit echt een goede reclame, vooral op het eind
Lief doen tegen Stoepquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
hun hebbenFijn dat Stoep nu een vmbo maatje heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Of "Both of you, watch your language!" - "ik denk dat de kleuren vloeken...quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sun shine yellow, she is so happy, you to?echt geweldig dat stukje
Ik heb ook vmbo gedaan hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
hun hebbenFijn dat Stoep nu een vmbo maatje heeft
Dat stukje is ook goed, maar dat met geel echt geweldig en dan die 2 zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of "Both of you, watch your language!" - "ik denk dat de kleuren vloeken..."
![]()
De koppen van die 2quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat stukje is ook goed, maar dat met geel echt geweldig en dan die 2 zien
Ik snap ook niet wat er mis is met vmbo, oke mijn taal is altijd al fuckt geweestquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb ook vmbo gedaan hoor
Ik zit nu altijd mensen in mijn klas te verbeteren die hun zeggen
Wat voor een smaak?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:26 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik let niet op mijn taal
Nu toch maar even een smaak ingezonden
Ja, ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog erger, vmbo'ers die beter denken te zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog erger, vmbo'ers die beter denken te zijn dan de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |