abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80178402
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De appie bij mij om de hoek is echt vreselijk qua kassa's openen. Staan te vaak onnodig lange rijen terwijl er wel 10 mensen aan het bijvullen zijn.

Als een andere super in de buurt zat, zou ik zo daar heen gaan. Maar helaas.
Een vakkenvuller is niet altijd ook kassajuf. In het ziekenhuis laat je je toch ook niet opereren door de schoonmaker?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_80178833
De wegenwacht.
Pech met de auto gehad, geblokkeerde rem. Gebeld met de centrale maar zij vertelde mij dat ik geen woonplaatsservice had. Dit wist ik ook maar het was zondag en die avond had ik de auto wel nodig. Dan maar ¤70,- betalen.

Later werd ik opgebeld door de monteur dat hij er over 5 minuten zou zijn. Omdat het regende ff de auto onder een afdakje gezet zodat we allebei niet nat zouden worden. Ook de monteur geholpen met een paar dingetjes zodat het voor hem wat sneller ging.
Toen de reparatie klaar was een tip gekregen hoe ik niet die ¤70,- hoefde te betalen maar ¤20,- omdat ik zo behulpzaam was en de auto ff droog heb gezet.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  zondag 11 april 2010 @ 10:06:12 #103
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_80178984
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Onnoman het volgende:
anders gezegd.. bestaat service en/of klantvriendelijkheid/tevredenheid nog wel in dit verneukte land?
Gek genoeg, de belastingtelefoon&fiscus, ik heb jaren geleden een belasting inspecteur gehad die voor ik m'n freelancezaak begon alles, maar dan ook alles voor me heeft uitgezocht en rechtgetrokken wat ik nog open had staan, waar ik nog geen aangifte voor had gedaan en waar ik zelf het bos&de bomen al lang van kwijt was, na talloze brieven met beschikkingen en heen en weer betalingen die varieerden van ¤ 49,- tot ¤45,000,- moest ik uiteindelijk ¤ 215,- betalen en was alles bijgewerkt

En de belastingtelefoon, ik heb zelden zulke correcte mensen met kennis van zaken gebeld, meestal vlot bereikbaar, goed geīnformeerd en met humor, toen ik laatst een beetje gebelgd vroeg wanneer hun ponsmachine 2008 verwerkt zou hebben schoot die jongen in de lach en hield ff niet meer op, daar hou ik dan weer van.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_80200687
Een fietsenmaker die, wanneer je je fiets langsbrengt voor iets kleins als een lekke band, je halve fiets vervangt/vernieuwt en daar niks voor rekent. Of je complete zadel vervangt en alleen 2 schroefjes á 10 cent rekent. Doet hij bij alle klanten. Dan ben je een baas
Dijkman
pi_80200760
Daarbij ben ik van mening dat klantvriendelijkheid in 90% van de gevallen niet van een bedrijf maar van een medewerker afhangt. Die andere 10% zijn uitzonderingen, maar het is als werkgever lastig om alleen het beste personeel te hebben, zeker met >20 man personeel.
pi_80201367
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Daarbij ben ik van mening dat klantvriendelijkheid in 90% van de gevallen niet van een bedrijf maar van een medewerker afhangt. Die andere 10% zijn uitzonderingen, maar het is als werkgever lastig om alleen het beste personeel te hebben, zeker met >20 man personeel.
Nu is het natuurlijk wel zo dat een bedrijf zijn werknemers bepaalde instructies meegeeft hoe om te gaan met klanten. Natuurlijk is het lastig om iedereen te screenen op zijn mate van klantvriendelijkheid, maar dat is dan wel de keuze van het bedrijf.

Natuurlijk gaat de ene persoon verder dan de andere, maar vaak handelt die wel binnen de grenzen van het bedrijf.
  zondag 11 april 2010 @ 21:01:29 #107
279824 Mansjester
City>United
pi_80201569
De buschauffeur bij Amsterdam Sloterdijk. Ik wist de weg niet en was ten einde raad. Toen ben ik maar de bus ingestapt met de mededeling dat ik niet meewilde maar alleen hoefde te weten hoe ik bij mijn bestemming moest komen. De buschauffeur zei dat ik wel een stukje mee kon rijden. Zijn traject zat er bijna op en nadat ie hem af had gereden zette hij mij, dus buiten diensttijd, voor de deur van mijn bestemming die niet op de lijn lag af. Ik hoefde niet eens te betalen. Erg klantvriendelijk
  maandag 12 april 2010 @ 13:31:33 #108
297124 Darkbrowneyes
Darkbrowneyes
pi_80223401
Verloor een keer me bankpas waarop een vriendelijke meneer me achterna kwam om het terug te geven.
Een man die in de bioscoop naast me zat, en die zijn flesje bier liet vallen op me (verdomme! ) maar daarna wel sorry zei en vroeg ik of wat te drinken wou.
Kledingwinkel waar ik een leuk shirtje haalde en dat ik van de eigenaar nog een gratis shirtje erbij mocht uitzoeken.
Till Lindemann.. <3
  maandag 12 april 2010 @ 13:54:53 #109
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_80224327
tvp

Weet nog wel dat ik iets kocht via marktplaats en dat meneer het wel langs kwam brengen want ik zou het met het ov komen halen, en dat leek hem toch zon gedoe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')