quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Onnoman het volgende:anders gezegd.. bestaat service en/of klantvriendelijkheid/tevredenheid nog wel in dit verneukte land?
Gek genoeg, de belastingtelefoon&fiscus, ik heb jaren geleden een belasting inspecteur gehad die voor ik m'n freelancezaak begon alles, maar dan ook alles voor me heeft uitgezocht en rechtgetrokken wat ik nog open had staan, waar ik nog geen aangifte voor had gedaan en waar ik zelf het bos&de bomen al lang van kwijt was, na talloze brieven met beschikkingen en heen en weer betalingen die varieerden van ¤ 49,- tot ¤45,000,- moest ik uiteindelijk ¤ 215,- betalen en was alles bijgewerkt

En de belastingtelefoon, ik heb zelden zulke correcte mensen met kennis van zaken gebeld, meestal vlot bereikbaar, goed geīnformeerd en met humor, toen ik laatst een beetje gebelgd vroeg wanneer hun ponsmachine 2008 verwerkt zou hebben schoot die jongen in de lach en hield ff niet meer op, daar hou ik dan weer van.