Dat is geen service, dat is puur eigenbelang (jij staat vervolgens immers een half uur over marktplaats te praten in de klas en goodies te showen)quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:37 schreef Twizu het volgende:
Marktplaats.nl
Een e-mail gestuurd voor wat informatie (ik deed mijn spreekbeurt over veilingsites) en 5 uur later stond er een doos marktplaats goodies op de stoep.
vinden als zoeken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:39 schreef LasTeR het volgende:
Het bestaat wel degelijk. Je moet alleen de juiste persoon bij de juiste instantie weten te vinden voor dat extra stukje service.
Eens!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Onnoman het volgende:
ik moet zeggen.. dat t-mobile wel redelijk goede service verleend.. altijd overdreven vriendelijk.. maar ze doen wel moeite voor je
En dan ligt het er dus echt wel aan wie je aan de telefoon krijgt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Onnoman het volgende:
ik moet zeggen.. dat t-mobile wel redelijk goede service verleend.. altijd overdreven vriendelijk.. maar ze doen wel moeite voor je
Dat mag ook wel hè. Als je geen dekking hebt moet je wel prima klantenservice hebben waar men de gedupeerde klanten correct te woord staat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef Onnoman het volgende:
in een boekenwinkel werken doorgaans ook slimme mensen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wist een keer bij een boekwinkel de titel van een boek niet, maar alleen een vage omschrijving.
Die man heeft gegoogled en gezocht een kwartier lang, en uiteindelijk vond hij het!
ik snap waarom het je laatste werkdag wasquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef Onnoman het volgende:
.
mijn laatste werkdag heb ik dat voor mezelf goed gemaakt door gewoon open kaart te spelen met iedereen die ik aan de telefoon kreeg
Mijn mening gegeven over dat tele2 eigenlijk niet zo goed is, en dat ze vaak serivce laten afweten.. (zo was het vroeger althans)
is klantenservice niet altijd een beetje eigenbelang. Al dan niet bewust?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is geen service, dat is puur eigenbelang (jij staat vervolgens immers een half uur over marktplaats te praten in de klas en goodies te showen)
ja de omgekeerde wereld wou je zeggen.. dat de klant de service dient te verdienen..?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:46 schreef MarMar het volgende:
Sieradenwinkeltje waar een mevrouw me een ring van 100 euro liet zien en zonder blikken of blozen daarna ook nog eentje van 8 euro, want het gaat niet om het geld
Telefoontje van een buschauffeur die de telefoon van mn man gevonden had, was grappig ook nog want ik nam op met "hey schatje" waarna de buschauffeur gezorgd heeft dat de telefoon op het dichtsbijzijnde station gedropt werd.
Winkelpersoneel wat even de tijd neemt om te helpen met spullen in de tas van mn scootmobiel te doen.
Maar misschien ligt het er ook een beetje aan hoe je zelf in de wereld staat? Actie reactie...
Hehehe dit had ik ook, ook een paar maanden bij een callcenter gewerkt, moest ik mensen een uitvaartverzekering aansmeren.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:47 schreef Onnoman het volgende:
ik heb ooit bij een callcenter gewerkt..
elke dag dat ik klaar was voelde ik me gewoon een bedrieger op een een of andere manier..
bepaalde methodes uithalen om mensen te overtuigen van betere kwaliteit...
Natuurlijk is dat eigenbelang. Een ontevreden klant komt niet terug, dus énige service verleen je. Maar waar het TS waarschijnlijk om gaat is dat men tegenwoordig enkel het absoluut vereiste minimum aan service lijkt te verlenen. (althans, dat ervaar ik in sommige etablissementen wel)quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:52 schreef klotefokker het volgende:
[..]
is klantenservice niet altijd een beetje eigenbelang. Al dan niet bewust?
Het horloge is nog niet terug bij de eigenaar, dus nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:57 schreef blup het volgende:
Ik heb een zoektocht op touw gezet naar de eigenaar van een dure horloge die ik gevonden had met het uitgaan.
Ben ik nu een held?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:59 schreef VancouverFan het volgende:
Niet zelf meegemaakt. Maar ik gehoord dat de V&D een keer een strijkijzer heeft gewisseld van een dame die vol bleef houden dat die bij de V&D was gekocht terwijl er toch duidelijk een Hema logo op zat.
ja en serieus..quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat eigenbelang. Een ontevreden klant komt niet terug, dus énige service verleen je. Maar waar het TS waarschijnlijk om gaat is dat men tegenwoordig enkel het absoluut vereiste minimum aan service lijkt te verlenen. (althans, dat ervaar ik in sommige etablissementen wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |