Zolang ze niet terugschieten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef Burdie het volgende:
Ik begon al wortel te schieten!
de kans om T irl te zienquote:
Gewoon een plakbandje eropquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:11 schreef Tegan het volgende:
Pics van de kapotte pinpas, kan dus die chip er zo doorheen drukken.
[ afbeelding ]
Datum, tijd en plaats?quote:
Beetjequote:
Ik mis nog een tijd en een plaats.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:39 schreef Tegan het volgende:
Oh damn. Het moet deze week he, maandag heb ik wel tijd.
Arm ijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje. Maar komt goed, een week vleesmenu zal niet dodelijk zijn. zou best kunnen, ipv broodje, een kippepoot met hamburger als beleg enzo
![]()
.
De vriezer is nu wel mooi ingedeeld in: ijs, groente, kip, vlees, vis, snacks. Orde. Mijn mama wilde alles gewoon door elkaar doen, maar nu klopt het. En nee er mag geen bakje ijs bij de vlees "omdat het toch nog wel paste"
.
Ik ga dat zooooo proberen. En misselijk zijn waarschijnlijkquote:Ice Cream City in Sunshine City complex in Tokyo is home to an amazing assortment of weird ice-cream flavours. There selection varies between seasons but some of their popular flavours include Whale, Ox Tongue, Oyster and Garlic or for the vegetarians lettuce and potato. There's also a chicken flavour and a mouth watering octopus variety to try.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |