LOL ja, hier in de laan zijn de mensen wel gewend me te zien maar de kinderen uit de flats om de hoek, die aan de bosrand spelen, zijn wel nieuwsgierig. Daar kwam ik niet zo vaak langs voor ik ging hardlopen (dorp, winkelcentrum, station enz is allemaal de andere kant op). Gisteren ook nog even staan uitleggen waarom ik altijd op blote voeten loop aan een klein groepje. Ze vroegen wel veel maar ik heb 't na een minuutje ofzo maar afgebroken, was net zo'n 100 meter eerder gestopt met lopen en er stond nogal een frisse wind! Gelukkig geen spierpijn -dat zou ook een duffe manier zijn om spierpijn te krijgen van op blote voeten hardlopen, te lang staan uitleggen terwijl ik nog warm wasquote:Op maandag 12 april 2010 15:19 schreef klaagbaas het volgende:
heerlijk weer om te hardlopen vandaag. Net weer. laatste stukje als ik mijn wijk weer in kom doe ik altijd mijn schoenen uit en loop ik op me blote voeten terug naar huis, dan krijg je toch een paar maffe blikken je kant op gewerptvolwassenen en kinderen eenzelfde blik van verbazing lol.
Hier stralend mooi weer, de kust is fijn !quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg. Best dat de zon weg is maar het gaat nog wel ff tot een uur of 8 droog blijven he..
quote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Joene het volgende:
Je mag 20 minuten van te voren niks meer drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |