Het ligt er een beetje aan wat precies je slaap/waak schema is en welke andere dingen je tussendoor nog moet doen. Misschien vlak voordat je naar je werk vertrekt even gaan?quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef GotC het volgende:
Ik kan het eigenlijk best begrijpen hoorIk verlang stiekem elke keer naar t hardlopen..
Maarja, volgende week 4 nachtdiensten, vind het dan lastig om te gaan hardlopen. Iemand tips?
Hoe stuk ben je na de nachtdienst? Ander zou ik direct erna gaan lopen, slaap je wellicht ook beter op. Of heb je geen moeite met overdag slapen? En zoals al geopperd werd, die week twee keer i.p.v. drie keer is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef GotC het volgende:
Ik kan het eigenlijk best begrijpen hoorIk verlang stiekem elke keer naar t hardlopen..
Maarja, volgende week 4 nachtdiensten, vind het dan lastig om te gaan hardlopen. Iemand tips?
Dan noemen we dat maar een wijze lesquote:Op maandag 12 april 2010 08:24 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Damn... Hardlopen met een licht griepje blijkt toch een minder goed idee dan ik dacht.![]()
Halve nacht wakker gelegen met koorts en een lekkende neus, nu volkomen gaar op m'n werk.
Ik heb nu al een paar keer o.a. op hardloopfora gelezen dat mensen niet afvielen ondanks goede eetgewoonten en flink sporten. Totdat zij veel meer water gingen drinken, toen vlogen de kilo's er opeens af. Het heeft iets te maken met de leverfunctie, de lever kan pas goed vetten 'metaboliseren' (sorry, het komt van Engelse teksten) om vervolgens te worden afgevoerd door het lichaam, als je voldoende water drinkt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef SolnaStockholm het volgende:
Gebeurd echt helemaal niks. Zo raar
Me too.quote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:
water, dat drink ik inderdaad ook te weinig. los van wel of niet afvallen. idd maar eens op letten
Ik drink echt nooit water. Ik drink wel heel heel heel veel koffie en dat is ook niet echt goed te noemen (hoewel er ook water in zit hahha) Ik moet ook echt water gaan drinken.quote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
Zelfde hier, ik drink veel te weinig water.... Het is ook echt niet te zuipen op mn werk
ik drink na het lopen ook zeker een halve liter water, heb ik dan ook echt wel zin inquote:Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Me too.Ik heb mezelf nu de gewoonte aangeleerd om iedere keer na het lopen minstens 1 flesje water op te drinken. Maar ik loop altijd in de avonduren, en het vervelende is dan dat ik vervolgens 's nachts achter elkaar naar de wc moet.
Dat is een vrij normaal probleem; sporten met een hoop eten in je maag is gewoon niet echt lekker.quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
ik drink na het lopen ook zeker een halve liter water, heb ik dan ook echt wel zin in![]()
ik loop altijd s middags eigenlijk. na het avondeten duurt het zo lang voordat ik niet meer beroerd word van lopen. meer mensen met dat probleem?
quote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Dat is een vrij normaal probleem; sporten met een hoop eten in je maag is gewoon niet echt lekker.![]()
Ik ga daarom altijd voor het avondeten. Als ik erge honger heb, neem ik een bijvoorbeeld een paar happen yoghurt voor vertrek. Dat is net genoeg om niet met een hongergevoel te lopen maar ook niet misselijk te worden.
In het weekend doe ik hetzelfde, maar dan voor het ontbijt.![]()
En dan achteraf lekker uitgebreid eten!![]()
Er wordt aangeraden om pas 2 a 3 uur na het eten te gaan sporten, dus ik denk dat het wel normaal is.quote:Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
maar het houdt bij mij wel drie uur aan ofzo. ik dacht altijd dat het dan wel over moest zijn.
Het is wel te doen, maar in combinatie met kort slapen had ik er meer moeite mee dan met de vorige lessen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Les 8 zwaar? Ik heb 'm net ingevoerd in Runkeeper (wilde het een keer met eigen muziek lopen) en toen dacht ik nog 'valt wel mee zo te zien'. Maar misschien zijn dat famous last words...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |