abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 17:06:00 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80191502
Ik kan het eigenlijk best begrijpen hoor Ik verlang stiekem elke keer naar t hardlopen..
Maarja, volgende week 4 nachtdiensten, vind het dan lastig om te gaan hardlopen . Iemand tips?
  zondag 11 april 2010 @ 17:19:08 #102
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80192029
slaapwandelen
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_80192165
Een weekje 2x lopen ipv 3x?

Ik heb echt spierpijn van het lopen van gister! Al weken geen spierpijn meer gehad, maar voel het nu toch echt. Woensdag les 24: 10 20. Klinkt moeilijk.
pi_80193225
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef GotC het volgende:
Ik kan het eigenlijk best begrijpen hoor Ik verlang stiekem elke keer naar t hardlopen..
Maarja, volgende week 4 nachtdiensten, vind het dan lastig om te gaan hardlopen . Iemand tips?
Het ligt er een beetje aan wat precies je slaap/waak schema is en welke andere dingen je tussendoor nog moet doen. Misschien vlak voordat je naar je werk vertrekt even gaan?
pi_80193739
quote:
Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef GotC het volgende:
Hoe stuk ben je na de nachtdienst? Ander zou ik direct erna gaan lopen, slaap je wellicht ook beter op. Of heb je geen moeite met overdag slapen? En zoals al geopperd werd, die week twee keer i.p.v. drie keer is natuurlijk ook een optie.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 11 april 2010 @ 18:17:54 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80194195
Ik werk dus van half 11 tot half 8. Overdag moet ik niks, gelukkig . Ik slaap wel van rond 8 uur half 9 tot een uurtje of 3, erg goed dus . Misschien moet ik die week maar effe 2x lopen..of een keertje idd na het werken. Lijkt me opzich wel lekker .
pi_80196400
Lesje 25 gelopen, weer prima volgehouden, nog twee en Evy 1 zit er op! Leuk hoor, ik ben best tevreden me mezelf

Coopertest ga ik dan toch nog eens proberen met voluit lopen, maar dat zal volgende maand worden. Is hier altijd elke 1e Donderdag van de maand dus die van deze maand is net geweest.

GotC, ik heb pas geleden 1x na m'n werk gelopen, maar toen heb ik een rondje van 3KM gepakt (liep toen al ruim 5 in de Evy lessen). Oftewel, je hoeft niet te kiezen tussen of een hele les of thuisblijven, je kan ook gewoon voor een korter stukje gaan
pi_80205050
Vandaag is het er niet van gekomen, en morgen weet ik ook nog niet zeker.
Anders moet het echt dinsdagochtend, anders raak ik uit m'n ritme..
  zondag 11 april 2010 @ 22:25:54 #109
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80206676
Dat is ook een goeie optie Sheriam! Iedereen bedankt voor het meedenken Ik laat wel weten hoe en wat

Morgen ga ik sowieso lopen, mits het weer het toelaat
pi_80214707
Damn... Hardlopen met een licht griepje blijkt toch een minder goed idee dan ik dacht.
Halve nacht wakker gelegen met koorts en een lekkende neus, nu volkomen gaar op m'n werk.
pi_80217635
quote:
Op maandag 12 april 2010 08:24 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Damn... Hardlopen met een licht griepje blijkt toch een minder goed idee dan ik dacht.
Halve nacht wakker gelegen met koorts en een lekkende neus, nu volkomen gaar op m'n werk.
Dan noemen we dat maar een wijze les
pi_80217876
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 19:00 schreef SolnaStockholm het volgende:
Gebeurd echt helemaal niks. Zo raar
Ik heb nu al een paar keer o.a. op hardloopfora gelezen dat mensen niet afvielen ondanks goede eetgewoonten en flink sporten. Totdat zij veel meer water gingen drinken, toen vlogen de kilo's er opeens af. Het heeft iets te maken met de leverfunctie, de lever kan pas goed vetten 'metaboliseren' (sorry, het komt van Engelse teksten) om vervolgens te worden afgevoerd door het lichaam, als je voldoende water drinkt.
En dan wel 2, 2,5 liter per dag.
Dat gezegd hebbende, ik drink ook veel te weinig. Moet er echt beter op letten!

Vanavond derde training. So far, so good en weinig spierpijn.
pi_80218827
water, dat drink ik inderdaad ook te weinig. los van wel of niet afvallen. idd maar eens op letten
  maandag 12 april 2010 @ 11:18:16 #114
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80218901
Zelfde hier, ik drink veel te weinig water.... Het is ook echt niet te zuipen op mn werk
Ik ben van pindavlees
pi_80218907
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef LieLie het volgende:
water, dat drink ik inderdaad ook te weinig. los van wel of niet afvallen. idd maar eens op letten
Me too. Ik heb mezelf nu de gewoonte aangeleerd om iedere keer na het lopen minstens 1 flesje water op te drinken. Maar ik loop altijd in de avonduren, en het vervelende is dan dat ik vervolgens 's nachts achter elkaar naar de wc moet.
pi_80219069
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Flappekz het volgende:
Zelfde hier, ik drink veel te weinig water.... Het is ook echt niet te zuipen op mn werk
Ik drink echt nooit water. Ik drink wel heel heel heel veel koffie en dat is ook niet echt goed te noemen (hoewel er ook water in zit hahha) Ik moet ook echt water gaan drinken.
Heb inmiddels wel wat limonade thuis staan zodat het water wat beter te pruimen is.....
pi_80219492
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

[..]

Me too. Ik heb mezelf nu de gewoonte aangeleerd om iedere keer na het lopen minstens 1 flesje water op te drinken. Maar ik loop altijd in de avonduren, en het vervelende is dan dat ik vervolgens 's nachts achter elkaar naar de wc moet.
ik drink na het lopen ook zeker een halve liter water, heb ik dan ook echt wel zin in

ik loop altijd s middags eigenlijk. na het avondeten duurt het zo lang voordat ik niet meer beroerd word van lopen. meer mensen met dat probleem?
pi_80219607
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef LieLie het volgende:

[..]

ik drink na het lopen ook zeker een halve liter water, heb ik dan ook echt wel zin in

ik loop altijd s middags eigenlijk. na het avondeten duurt het zo lang voordat ik niet meer beroerd word van lopen. meer mensen met dat probleem?
Dat is een vrij normaal probleem; sporten met een hoop eten in je maag is gewoon niet echt lekker.
Ik ga daarom altijd voor het avondeten. Als ik erge honger heb, neem ik een bijvoorbeeld een paar happen yoghurt voor vertrek. Dat is net genoeg om niet met een hongergevoel te lopen maar ook niet misselijk te worden.
In het weekend doe ik hetzelfde, maar dan voor het ontbijt.
En dan achteraf lekker uitgebreid eten!
  maandag 12 april 2010 @ 11:44:40 #119
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_80219772
Mezelf ook in de OP toegevoegd leuk om jullie verhalen te lezen!
Ik heb ook weer zin om te hardlopen maar heb het deze week ws. een beetje te druk om 3 avonden te gaan.. 1 of 2 keer moet echter te doen zijn.
Runkeeper vind ik erg motiverend, leuk om achteraf ook nog even naar je hardloopprestaties te kunnen kijken Hier mijn schema met laatst gelopen afstanden: http://runkeeper.com/user/peeteep

@vv: klote dat je nu ziek bent door het hardlopen, wijze les voor de volgende keer
pi_80221068
quote:
Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

[..]

Dat is een vrij normaal probleem; sporten met een hoop eten in je maag is gewoon niet echt lekker.
Ik ga daarom altijd voor het avondeten. Als ik erge honger heb, neem ik een bijvoorbeeld een paar happen yoghurt voor vertrek. Dat is net genoeg om niet met een hongergevoel te lopen maar ook niet misselijk te worden.
In het weekend doe ik hetzelfde, maar dan voor het ontbijt.
En dan achteraf lekker uitgebreid eten!

maar het houdt bij mij wel drie uur aan ofzo. ik dacht altijd dat het dan wel over moest zijn.
pi_80221389
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

maar het houdt bij mij wel drie uur aan ofzo. ik dacht altijd dat het dan wel over moest zijn.
Er wordt aangeraden om pas 2 a 3 uur na het eten te gaan sporten, dus ik denk dat het wel normaal is.
pi_80227936
heerlijk weer om te hardlopen vandaag. Net weer. laatste stukje als ik mijn wijk weer in kom doe ik altijd mijn schoenen uit en loop ik op me blote voeten terug naar huis, dan krijg je toch een paar maffe blikken je kant op gewerpt volwassenen en kinderen eenzelfde blik van verbazing lol.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_80228931
Net les 8 van Evy gelopen. Was best wel een beetje zwaar, komt ws ook omdat het na mijn nachtdienst is en ik maar kort heb geslapen om vanavond weer in het normale ritme te komen.
Goedemorgen :W
pi_80229009
Les 8 zwaar? Ik heb 'm net ingevoerd in Runkeeper (wilde het een keer met eigen muziek lopen) en toen dacht ik nog 'valt wel mee zo te zien'. Maar misschien zijn dat famous last words...
pi_80229504
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:47 schreef KingOfMars het volgende:
Les 8 zwaar? Ik heb 'm net ingevoerd in Runkeeper (wilde het een keer met eigen muziek lopen) en toen dacht ik nog 'valt wel mee zo te zien'. Maar misschien zijn dat famous last words...
Het is wel te doen, maar in combinatie met kort slapen had ik er meer moeite mee dan met de vorige lessen.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')