Is het aan te raden dus om te proberen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Qunix het volgende:
Ninja scroll zojuist gezien... "moewah", was wel eentje die ik moest zien...
Onzin... Ninja Scroll (de film) was zwaar overgewaardeerd, in de tijd dat er niet zoveel animé voorhanden was en mensen vooral zochten naar bloederig geweld.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef Qunix het volgende:
Als je van de anime bent die iedereen MOET zien (zoals Cowboy Bebop, Ghost In The Shell, Trigun), dan ja.
Alle drie niet gezien.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:11 schreef Qunix het volgende:
Als je van de anime bent die iedereen MOET zien (zoals Cowboy Bebop, Ghost In The Shell, Trigun), dan ja.
quote:Op donderdag 15 april 2010 23:54 schreef zquing het volgende:
Die film mag dan wel niet zo super zijn, 't is wel cult kut
5 centimeters per secondquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Qunix het volgende:
Noem eens een lijstje op die elke anime kijker gezien MOET hebben?
Zeg ik heb nog een leven naast fokquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:31 schreef Qunix het volgende:
Noem eens een lijstje op die elke anime kijker gezien MOET hebben?
Ik hou van stoute meisjesquote:
Waarschijnlijk was het de combinatie van mijn gemoedstoestand en het verhaalquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hou van stoute meisjes![]()
@arctic: Wat is er nu zo bijzonder aan 5cm per second. Hoewel het helemaal mijn genre is, had het totaal geen impact op mij.Werkelijk 0,0. Het eerste deel was vrij goed en de animatie mooi, maar als geheel middelmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
Slecht is niet altijd hetzelfde als stout.quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hou van stoute meisjes![]()
@arctic: Wat is er nu zo bijzonder aan 5cm per second. Hoewel het helemaal mijn genre is, had het totaal geen impact op mij.Werkelijk 0,0. Het eerste deel was vrij goed en de animatie mooi, maar als geheel middelmaat.
Zolang ze zich er maar van bewust zijn dat ze schuldig zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Slecht is niet altijd hetzelfde als stout.
Toradora uitgekeken, mooie serie
Zo, je windt haar wel om je vinger, of niet Casanova?quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zolang ze zich er maar van bewust zijn dat ze schuldig zijn
Kijk en leer, onwetende.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:08 schreef Quir het volgende:
[..]
Zo, je windt haar wel om je vinger, of niet Casanova?
Nana is wel goedquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Zeg ik heb nog een leven naast fok
Een lijst is onmogelijk zonder tevens een doelgroep te definieren.
Wat hierboven gepost wordt zijn goede anime maar niet iedereen.
Noem een Nana en 99 van de 100 mannelijke kijkers rent weg. Maar het blijft een meesterlijke anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |