quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)ps_2eNiveau/1.750966
Waarom ook niet? Gewoon een maandje op proef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin wel te verlangen naar de mogelijkheid om mijn eigen team samen te stellen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Net weer een prachtige sessie FFXIIISlechtste hoofdstuk daarzo. Daarna kwam ik even in een dipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin wel te verlangen naar de mogelijkheid om mijn eigen team samen te stellen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
Net bij Annie's gezeten. In de zon. Lekker.
Damm... water loopt me in de mondquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Ga zometeen voor het eerst gemarineerde lamsfilet eten.
¤8,26 voor 200 gram, ga denk ik wel genieten
Als ik je nu C1000 biefstuk verkoop voor 20 euro per 100 gram, geniet je dan ook meer?quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Ga zometeen voor het eerst gemarineerde lamsfilet eten.
¤8,26 voor 200 gram, ga denk ik wel genieten
Nee maar ik weet waar het vandaan komt dus weet dat het goed isquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Als ik je nu C1000 biefstuk verkoop voor 20 euro per 100 gram, geniet je dan ook meer?
Welke slager werk je eigenlijk?
Frederik Hendriklaan zegt je nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:24 schreef kepler het volgende:
Geen idee waar dat is, maar ik kom er een keer lekker vlees halen
toch wel 1 van de bekendste straten in The Hague, oom van me is daar ooit een schoenenzaak begonnen met de allerkleinste schoenenzaak van NL : Albert Nolten schoenen. Dat kleinste kan je er nu wel vanaf halen, neef van me heeft het overgenomen. Er zijn nu iets van 6 zaken geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Frederik Hendriklaan zegt je niet?
Ik werk er tegenover.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
toch wel 1 van de bekendste straten in The Hague, oom van me is daar ooit een schoenenzaak begonnen met de allerkleinste schoenenzaak van NL : Albert Nolten schoenen. Dat kleinste kan je er nu wel vanaf halen, neef van me heeft het overgenomen. Er zijn nu iets van 6 zaken geloof ik
Op de Fred?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Was trouwens lekkerste stukje vlees dat ooit mijn mond heeft betreden
Ah ja, die ken ik wel volgens mijquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Frederik Hendriklaan zegt je niet?
Ze hebben het beter dan jou!quote:Op zondag 11 april 2010 21:49 schreef kepler het volgende:
Nou ja zeg, ik kan dat echt niet begrijpen. Ik wist dat gevangen het luxe hadden, maar dit slaat alles
Ja, dat is toch absurd. Dat kindermoordenaars het beter hebben dan sommige mensen die normaal hun best doenquote:
Als je je in dit land misdraagt staat er een leger gesubsidieerde knuffelaars paraat om je te helpen hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 22:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, dat is toch absurd. Dat kindermoordenaars het beter hebben dan sommige mensen die normaal hun best doen
Ik ben het er wel mee eens dat je bijna iedereen in principe weer de kans moet geven om terug te keren in de maatschappij. Er zijn echter uitzonderingen voor, zoals deze gast, en het is belachelijk hoe luxe ze het hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je je in dit land misdraagt staat er een leger gesubsidieerde knuffelaars paraat om je te helpen hoor.
1tje danquote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef Wessiej het volgende:
Scarface post, ik kwam het topic in om te lachen.
I left dissapointed.
Een beetje zoals onze hostelkamer in Londenquote:Op zondag 11 april 2010 22:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat je bijna iedereen in principe weer de kans moet geven om terug te keren in de maatschappij. Er zijn echter uitzonderingen voor, zoals deze gast, en het is belachelijk hoe luxe ze het hebben.
Gevangenis moet gewoon zijn zoals je in de films zietKamer van 10 vierkante meter delen met andere gevangen, en heel weinig privileges.
Wat had je anders verwacht dan in de gevangenis van Nederland.quote:Op zondag 11 april 2010 21:46 schreef kepler het volgende:
WTF
Die Koos H heeft gewoon een compleet appartement in de TBS-kliniek... Dat is toch fucking bizar... Eigen keukentje, douche, wc, flatscreen TV![]()
![]()
2 uur sex.. wat moet je al die tijd doen dan?quote:Op maandag 12 april 2010 08:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan in de gevangenis van Nederland.
Toen ik er nog werkte koste een gedetineerde 144,- per dag.
Zo slecht hebben ze het niet beetje gamen, luchten, sporten en studie volgen, wat wil je nog meer.
Deuren staan van 7.30 tot 21.00 uur gewoon open.
Je vrijheid word alleen beperkt.
1x in de 2 weken mag je sex hebben ( 2 uur).
Ja je krijgt een kamer bezoek zonder toezicht.quote:Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 uur sex.. wat moet je al die tijd doen dan?
Ff wat drinken pakken dusquote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja je krijgt een kamer bezoek zonder toezicht.
Je kan drinken pakken, wat klooien met een vrouw, hoer of gewoon een babbel maken met wat bekenden.
De meeste kiezen toch voor het eerste.
Wordt een vluggertje inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
2 uur sex.. wat moet je al die tijd doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |