Pinata, nee das een leukequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef Bastard het volgende:
Wat een kut TT ... daar faal jij echt zo hard in he Pinata!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Hierin?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie net in de koelkast een ijskoude Duvel staan! Die gaat er zo in!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
WeekendEn we weten allemaal wat dat betekent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Waar!quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*plop*
Vind het een beetje kinderachtigquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
Wow
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5513066/pat-brown/gallery/
Kan ik begrijpen, komt uit dit filmpje van de beste gamesite die er is, Giant Bombquote:
Ik geef het een 8.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef Strolie75 het volgende:
Poging 2 Tonkatsu! Beter gelukt deze keer![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch met Tom Cruise?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Strol, Sjo, neem een slok bier en lees dan dit:
http://www.gofanboy.com/g(...)e-sequel-to-xbox-360
Ik trok Valkyrie Profile niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef Wessiej het volgende:
Strol, Sjo, neem een slok bier en lees dan dit:
http://www.gofanboy.com/g(...)e-sequel-to-xbox-360
Vind die voorgedraaide nooit lekkerquote:
quote:- Tot 2015 20 miljard euro bezuinigen, daarna oplopend tot 30 miljard structureel
- Overheidsbegroting in evenwicht in 2015
- Lastenverlichting van 7 miljard euro voor gezinnen
- 4 miljard bezuinigen op openbaar bestuur
- Loonmatiging in collectieve sector
- 2,5 miljard euro extra voor onderwijs
- 500 miljoen extra voor infrastructuur
- 1,1 miljard meer voor veiligheid (3500 extra agenten), zorg, sport en innovatie/duurzaamheid
- Eigen risico in de zorg naar 300 euro
- WW terug naar maximaal een jaar
- Meteen beginnen met verhoging AOW-leeftijd met twee maanden per jaar
- Volgende kabinetsperiode 4,5 miljard bezuinigen op internationale samenwerking: fors minder uitgeven aan ontwikkelingssamenwerking en Europese Unie
- Niets veranderen aan hypotheekrenteaftrek
- Overdrachtsbelasting halveren
- Geen kilometerheffing
- Op lagere scholen weer lesgeven in d's en t's
- Grens sluiten voor kansarme migranten
- Fiscalisering AOW terugdraaien
Ik doe het al bijna 10 jaarquote:
Vergis je niet hoe duur zorg is. Een ritje met de ambulance of een nachtje ziekenhuis en je bent blij met je verzekering. Helemaal als je echt goed ziek wordt...quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe het al bijna 10 jaarEnige dat ik echt jammer vind is dat eigen risico naar 300 euro. Die hele opzet van zorgverzekeringen nu zit me gewoon niet lekker. 100 euro per maand betalen en dan ook nog eens de eerste 300 zelf betalen? Dan krijg ik strax simpele hechtingen vanwege een gat in mijn hoofd ofzo wat 299 euro kost en dan moet ik dat helemaal zelf betalen.
Waarvoor ben ik dan verzekerd?
Ja, dat snap ik. Maar *afklopt* dat heb ik nog nooit nodig gehad. De enige zorg die ik de afgelopen 10 jaar heb gebruikt is een halfjaarlijks bezoek aan tandarts (aparte verzekering) en een flesje oordruppels (a 25 euro ofzo).quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe duur zorg is. Een ritje met de ambulance of een nachtje ziekenhuis en je bent blij met je verzekering. Helemaal als je echt goed ziek wordt...
Dat is altijd met verzekering, maar je bent maar als te blij als je het nodig hebt want dan heb je het 9/10 keer ook echt nodigquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar *afklopt* dat heb ik nog nooit nodig gehad. De enige zorg die ik de afgelopen 10 jaar heb gebruikt is een halfjaarlijks bezoek aan tandarts (aparte verzekering) en een flesje oordruppels (a 25 euro ofzo).
Dat knaagt gewoon een beetje aan me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |