Als je dit topic goed je best doet is die dik verdiend!quote:
Het is Apple, ze zullen vast wel een goede reden hebben! Steve Jobsquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel een beetje erg gay van Apple, hebben ze nog een reden gegeven waarom het per se zo moet, of hoeft een Visionair Bedrijf als Apple dat niet meer te doen?
Functies toevoegen die al jaren aanwezig zijn bij andere telefoons, regels aanscherpen, visionair as fuckquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Wel een beetje erg gay van Apple, hebben ze nog een reden gegeven waarom het per se zo moet, of hoeft een Visionair Bedrijf als Apple dat niet meer te doen?
Nog nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Het Visionair Bedrijf was sarcastisch bedoeld, vandaar de hoofdletters...
Maar serieus, hebben ze redenen gegeven?
Jij ook niet aangezien het met een Q isquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij kan Aquilas naam nog niet goed schrijven
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Kut-TT
Kut-OP
Kut-user
Kut-kloon
Normale GAM SC'ers
so true...quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Kut-TT
Kut-OP
Kut-user
Kut-kloon
Normale GAM SC'ers
q=Qquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij ook niet aangezien het met een Q is
quote:
Cool! Verwacht er gewoon niet teveel van, dan is het best een leuke gamequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Spankmans morgen begin ik eindelijk aan Metro 2033 en daarna aan het boek ervan
Als ze russich beginnen te praten dan zit ik al zo >quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cool! Verwacht er gewoon niet teveel van, dan is het best een leuke game
Zal ik maar reageren dan? NEE!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:31 schreef Flodder450 het volgende:
doe ik het weer redelijk goed?
het is wel heel erg knapquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Al zou het ook zo maar nep kunnen zijn
Daar zit ik ook al op jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
lkb9000 heb je hem al overclocked?
http://maemo.org/ schijnt wel leuke site te zijn voor de n900, maar die ken je denk ik al
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:17 schreef Flodder450 het volgende:
ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg
maar ik verwar richard nixon altijd met ronald reagan
QFT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:02 schreef Rossdale het volgende:
Kut-TT
Kut-OP
Kut-user
Kut-kloon
Normale GAM SC'ers
Ga fietsen manquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
niet om het weer in een spam-shit storm te laten veranderen:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Weet je wat tof zou zijn bij alles wat ik zeg kom jij met een toepasselijk liedje
Geniaal Flodder!quote:
erm, we vervallen wee rin het oude MSN-geshizzle-ma-pizzle van een paar scs terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geniaal Flodder!
Je moet hier iets mee doen dit is je talent!
Mja aan de ene kant wel maar aan de andere kant is dit wel hoogstaand en SC waardig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
erm, we vervallen wee rin het oude MSN-geshizzle-ma-pizzle van een paar scs terug
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mja aan de ene kant wel maar aan de andere kant is dit wel hoogstaand en SC waardig.
Maar Excuses!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:30 schreef Rossdale het volgende:
Ga elkaar op MSN lopen vervelen, maar sodemieter hier gewoon op stelletje irritante kutkleuters
jij beschuldigt AQ en mij onterecht van klonen, er is al een keer een Kloon scan gedaan, en dar is uitgekomen dat we GEEN klonen zijn van elkaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:51 schreef Edwinuss het volgende:
Topics waren tof toen AQ er niet was, nu heeft ie z'n broertje mee genomen en is het dubbel zo toen AQ er wel was.
Wtfquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
erm, we vervallen wee rin het oude MSN-geshizzle-ma-pizzle van een paar scs terug
Leer Le-zen!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
jij beschuldigt AQ en mij onterecht van klonen, er is al een keer een Kloon scan gedaan, en dar is uitgekomen dat we GEEN klonen zijn van elkaar
Klopt sinds deel 75 alweerquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Daar maakte je ook altijd zelf deel van uit Ritsepitse!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het niet over kloontjes. Ik heb het over jullie trieste en lage niveau. Jullie moeten wel famillie van elkaar zijn. Beide zijn zwakzinnig en beide hebben blijkbaar geen sociaal leven. Kan ook niet anders met dat niveau.
Ga gewoon lekker Disney films kijken met z'n tweetjes en laat de elite met rust.
Nieuwe telling, jij was er al wel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ritse is een oudje dus. Ik was er toen niet dacht ik.
Ik weet wel dat AQ degene was die mij uitnodigde voor de GAM SC.
Ze slaan tenminste geen onzin uit en trekken ook niet de hele dag de aandacht met het uitlokken van reacties.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ga je stoer lopen doen op het internet
als "De Elite" zich bezig houden met het verzieken van het plezier van de rest hoef ik geen elite te zijn
Je luisterde naar AQ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Edwinuss het volgende:
Ritse is een oudje dus. Ik was er toen niet dacht ik.
Ik weet wel dat AQ degene was die mij uitnodigde voor de GAM SC.
Jij doet me denken aan een 'elite' jochiequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
als "De Elite" zich bezig houden met het verzieken van het plezier van de rest hoef ik geen elite te zijn
ik probeer geen aandacht te trekken, ik vindt het zelf lol-waardig als jullie erom boos wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze slaan tenminste geen onzin uit en trekken ook niet de hele dag de aandacht met het uitlokken van reacties.
Ik vindt. Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik probeer geen aandacht te trekken, ik vindt het zelf lol-waardig als jullie erom boos worden
Is algebeurd bij iemand die ging cheaten bij counterstrikequote:
We moeten ons juist niet tot zijn lage niveau verlagen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Als we met ze alle ff 6000 euro bij elkaar kunnen krijgen, dan weet ik nog een kennis die heel goed een probleem kan opruimen oplossen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef badboynova het volgende:
Als we met ze alle ff 6000 euro bij elkaar kunnen krijgen, dan weet ik nog een kennis die heel goed een probleem kan opruimen oplossen.
Om een of andere manier zegt dat dat je niet zoveel om een ban geeft, en er puur op uit bent om het topic te ontwrichten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik probeer geen aandacht te trekken, ik vindt het zelf lol-waardig als jullie erom boos worden
leeuwarden daar moet je zijn flodder, dan kun je dat stoer doen op internet meemakenquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
Kom op Nick dit meen je toch nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
leeuwarden daar moet je zijn flodder, dan kun je dat stoer doen op internet meemaken
Boxtel mag ook opzich
Hahaquote:
Weer 48 uurquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lurkte eventjes in dit topic en ik moet toegeven: die Flodder is een irritante knul zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |