Goeie vergelijking.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef WillFerrell het volgende:
Als jij in de supermarkt loopt haal je zeker eerst ook een zak chips. Dan naar buiten en dan ga je nog een keer naar binnen een krat bier te halen?
quote:
nee maar bij een mcdrive als je buiten in de auto zit te eten en je hebt trek in een ijsje rijd je er toch nog een keer door heen ? of bestel je het in 1 keer dat alles dan gesmolten isquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef WillFerrell het volgende:
Als jij in de supermarkt loopt haal je zeker eerst ook een zak chips. Dan naar buiten en dan ga je nog een keer naar binnen een krat bier te halen?
nee jij dan met je bmi van 16, walvisquote:
En dat, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef wise het volgende:
eten halen bij fastfoodketenvette drap
je eigen eten koken![]()
Ik kom niet bij iets proletarisch als de McDonalds.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee maar bij een mcdrive als je buiten in de auto zit te eten en je hebt trek in een ijsje rijd je er toch nog een keer door heen ? of bestel je het in 1 keer dat alles dan gesmolten is?
Het is ook al zo warm dat het in 10 minuten gesmolten is jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee maar bij een mcdrive als je buiten in de auto zit te eten en je hebt trek in een ijsje rijd je er toch nog een keer door heen ? of bestel je het in 1 keer dat alles dan gesmolten is?
Ik ben tenminste niet dik!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
nee jij dan met je bmi van 16, walvis
Ik krijg het niet binnen...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe ik door de weeks ook, alleen in het weekend is het tijd voor ongezond eten
Dus je begint op zaterdagochtend met een McBreakfast, en dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
alleen in het weekend is het tijd voor ongezond eten
alweer met mij eenschquote:
Wij altijd, héquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |