Ja, want de McDonald's is enorm duurquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ts heeft geld voor de McDonald's
kan jij trouwens goed koken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Poostema het volgende:
[..]
Maar houdt geen rekening met haar gezondheid!
Yup!quote:
nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef error_404 het volgende:
[..]
En er ook niets aan willen veranderen....
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want de McDonald's is enorm duur
door de weeks eet ik altijd gezond.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef Poostema het volgende:
[..]
Maar houdt geen rekening met haar gezondheid!
Ts kent mensen met een autoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef WillFerrell het volgende:
Maar TS is 17 en gaat dus met de fiets op de parkeerplaats staan?
Heb je ook zo'n raam waar ik kan bestellen? dan rij ik wel even langs.quote:
Maak eens wat voor mij, dan maak ik wat voor jouquote:
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n raam waar ik kan bestellen? dan rij ik wel even langs.
ik heb zin in rissottoquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar je mag altijd langskomen!
Dan maak ik iets wat je graag lust!
Je hebt geen airco in de auto?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is ook al zo warm dat het in 10 minuten gesmolten is ja
Nee ts stapt uit de auto en wacht tot ze terug zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HA HA TS GAAT ZELF NIET EENS DOOR DE MCDRIVE.
De neuk?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee ts stapt uit de auto en wacht tot ze terug zijn
Sarcasme.quote:
Je bent gewoon een parkeerplaatshoer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sarcasme.
ik zit gewoon in de auto we bestellen wat gaan ergens het eten, want degene die rijd wil ook fatsoenlijk kunnen eten, wil ik een ijsje en gaan we nog mcflurry halen en rijden we weg naar huis
TS heeft geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sarcasme.
ik zit gewoon in de auto we bestellen wat gaan ergens het eten, want degene die rijd wil ook fatsoenlijk kunnen eten, wil ik een ijsje en gaan we nog mcflurry halen en rijden we weg naar huis
omgquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bent gewoon een parkeerplaatshoer.
nou dat is wat nieuws voor mequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je bent gewoon een parkeerplaatshoer.
Hoe doe ik dat toch he, dat is een gave.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Fortitude het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een topic van Esmerallda17 gezien heb die niet backfirede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |