wie op de lijst ben jij dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Say-Ahh het volgende:
Dus? Waarom commentaar hebben. Ik vind het wel meevallen. Het zijn gewoon 'gewone' meisjes. Daar kun je toch ook een missverkiezing voor houden? Wat verwacht jij dan.. Dat Doutzen Kroes aan komt zetten ofzo.
Alsof de mannelijke FOK!ers die commentaar hebben beter kunnen krijgen dan dat.Triest.
Ik ben heel lelijk inderdaad. En heel onzeker enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:19 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alright guys.. We've got an ugly one..
Je kan beter hier niet in dit topic posten als je hier niet zo goed tegen kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Say-Ahh het volgende:
Kwestie van smaak? Er zullen ook vast mensen bij zijn die dit knappe meisjes vinden. Kom uit je droomwereldje man.
[..]
Ik ben heel lelijk inderdaad. En heel onzeker enzo.![]()
Daarom zit ik op FOK!, samen met mijn mede autisten.
En jullie delen de internetverbinding thuis ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Say-Ahh het volgende:
Kwestie van smaak? Er zullen ook vast mensen bij zijn die dit knappe meisjes vinden. Kom uit je droomwereldje man.
[..]
samen met mijn mede autisten.
Ik zou dat advies zelf opvolgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Say-Ahh het volgende:
Ze kan het gewoon niet hebben dat wij mensen beoordelen op hun uiterlijk. Ze vergeet alleen even dat het hier om een missverkiezing gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef dombo123 het volgende:
Say-Ahh is afgevallen in de eerste ronde.
I knew it!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:29 schreef Say-Ahh het volgende:
[..]
Ik ben heel lelijk inderdaad. En heel onzeker enzo.![]()
Daarom zit ik op FOK!, samen met mijn mede autisten.
Eh? Mag ik mijn mening niet geven ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:30 schreef dombo123 het volgende:
[..]
Je kan beter hier niet in dit topic posten als je hier niet zo goed tegen kan.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Say-Ahh het volgende:
Dus? Waarom commentaar hebben. Ik vind het wel meevallen. Het zijn gewoon 'gewone' meisjes. Daar kun je toch ook een missverkiezing voor houden? Wat verwacht jij dan.. Dat Doutzen Kroes aan komt zetten ofzo.
Alsof de mannelijke FOK!ers die commentaar hebben beter kunnen krijgen dan dat.Triest.
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
Vind maar 2 dames leuk van de lijst.
Maar er werd gekozen via sms
Dus ik denk dat dit gewoon vriendjes 'politiek' gedrag is.
Des te geilerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
oude collega van mij![]()
ze is klein
jij hebt ook bij de super de boer r'landen gewerkt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
oude collega van mij![]()
ze is klein
quote:
Ga weg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:12 schreef Say-Ahh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |