Gewoon op straat enzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:11 schreef buzz1291 het volgende:
Nou Boswachter, die nummer 9 15 en 16 zijn volgens mij best te doen. Ik zou ze geven als ik ze tegenkwam.
daar werk ik nu :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:07 schreef kikoooooo het volgende:
SUPER DE BOER 3107 GANGSTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSS
Gewoon lekker vertrekken uit dat saaie kutdorp.quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wat al jaren lang gaande is met en in Emmen is....
Dat bijna alles wat Emmen doet ( evenementen nieuwe gebouwen enz enz ) dat het uiteindelijk het elke keer het 'net niet' goed of iets is wordt.
En om nog maar te zwijgen van de overvloed aan moeilijk doende en teveel aanwezig zijnde bejaarden.
Als jongere heb je niet echt veel in Emmen, en wordt er ook niet gedaan, doen ze het wel, is het het net niet dus.
Ze focussen daar meer op de vergrijzing dan op de toekomst, de jeugd heeft de toekomst toch meneer Kees bijl ?
*burgemeester
Dat ben ik ook al langquote:Op zondag 11 april 2010 17:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon lekker vertrekken uit dat saaie kutdorp.
Lol, daar heb ik echt 0 moeite mee.quote:Op zondag 11 april 2010 17:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al lang
Maar het is gewoon zonde om te zien wat er met je geboorte plaats gebeurt.
Och, ze doen het wel goed vind ik. Met de plannen voor de dierentuin en het centrum. Ook de slechte wijken worden redelijk goed aangepakt.quote:Op zondag 11 april 2010 15:58 schreef schommelstoel het volgende:
Wat al jaren lang gaande is met en in Emmen is....
Dat bijna alles wat Emmen doet ( evenementen nieuwe gebouwen enz enz ) dat het uiteindelijk het elke keer het 'net niet' goed of iets is wordt.
En om nog maar te zwijgen van de overvloed aan moeilijk doende en teveel aanwezig zijnde bejaarden.
Als jongere heb je niet echt veel in Emmen, en wordt er ook niet gedaan, doen ze het wel, is het het net niet dus.
Ze focussen daar meer op de vergrijzing dan op de toekomst, de jeugd heeft de toekomst toch meneer Kees bijl ?
*burgemeester
Wtf voor twilight zone leven jullie in, daar in Em'm??quote:
Volgens mij is die olifant die vorig jaar daar overleed in de dierentuin niet in een gracht gevallen, maar op haar gezicht.... WTFquote:
rietlanden?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij hebt ook bij de super de boer r'landen gewerkt?
Posten zonder het topic door te lezenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef switchboy het volgende:
In before: I would not hit it plaatje met nerdfoto
Dat staat dus gedeeld 1e in de tussenstand.. echt wtfquote:
Ik zou haar raken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik kijk alleen plaatjesquote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef kristyle het volgende:
[..]
Posten zonder het topic door te lezen
quote:3fm.. Miss Emmen.. do 22 april 2010 18:12u door TimurHoi de_boswachter,
Wat een grappig topic zeg! Die Miss Emmen verkiezing.. dat is niet al te best. Wel grappig om hier iets mee te doen in ons programma. Zeker de toon waarop jij het schrijft in je topic.
Kunnen wij je even bellen morgen of ergens dit weekend?
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon@bnn.nl
Ik woon wel in Emmen, je mist er niks aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens mij snappen Timur en Ramon niet dat dit mijn normale "toon" van schrijven is
En dat ik, zeker bij dit onderwerp. er helemaal achtersta.
Alleen ik kom niet uit Emmen, dus wat heeft het dan voor een zin om me uit te nodigen in hun show
Misschien omdat ik wel eens in de dierentuin ben geweest ?
Als jij je voordoet als de_boswachter mag jij wel voor mij inne showquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon wel in Emmen, je mist er niks aan
Uhm met mn rotterdamse accent, doen alsof ik een man met zachte g en harde l ben die in drenthe woontquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jij je voordoet als de_boswachter mag jij wel voor mij inne show
Dus gewoon een beetje met een zachte G praten () en net doen alsof je verstandelijk gehandicapt bent.
HAHAHAHAHA zelfreflectie van en over mezelf
Wie heeft er eigenlijk gewonnen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen de uitslag van de miss Emmen verkiezing
Geen idee. Ik zat op het terras bij de zwetser, dat vond ik veel leukerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |