Ik heb thuis nog wel een doos van 50 stuks liggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
niet als je blut bent maar dat wil ik me vriendin niet late weten.
wat een goede relatie heb je dan als je niet eens eerlijk kan zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
Doe je goed ik heb ook slechte ervaringen met de PIL!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef Roffa_intern het volgende:
jah doet ze wel, maar NO WAY dat ik kans wil hebben op een kind. dus liever dubbel bescherming dan.
maar alst aan haar ligt doen we het zonder, maar dat wil ik zowiezo niet. mijn grootste nachtmerrie is haar zwanger maken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
wat een goede relatie heb je dan als je niet eens eerlijk kan zijn.
Zij wilt ook seks, misschien eens vragen of zij ze een keer wilt kopen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat zij de seks geen 90ct waard vindquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
wat een goede relatie heb je dan als je niet eens eerlijk kan zijn.
Zij wilt ook seks, misschien eens vragen of zij ze een keer wilt kopen.
met jou niet nee....quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat zij de seks geen 90ct waard vind
Hopelijk is de TS beter in bed dan dat 'ie in het Nederlandse taalgebruik is...quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
als ze aan de pil is is het een kleine kans hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
maar alst aan haar ligt doen we het zonder, maar dat wil ik zowiezo niet. mijn grootste nachtmerrie is haar zwanger maken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
stop met drugs? ken jij mij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef maickeltje het volgende:
Je vriendin wilt wel de lusten maar niet de lasten.
En als je op condooms van 90 cent moet bezuinigen...zoek een baan,bij baan, stop met drugs en doe iets nuttigs met je leven.
Stop met drugs, ik ken jou niet, maar als je op 90 cent moet bezuinigen ben je waarschijnlijk aan de drugs..quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
stop met drugs? ken jij mij?
iets nuttigs? ik zit nog op sgool.
zoek een bijbaan? eco crisis he
Dat heeft nog weinig effect he?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:17 schreef Roffa_intern het volgende:
[..]
stop met drugs? ken jij mij?
iets nuttigs? ik zit nog op sgool.
zoek een bijbaan? eco crisis he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |