je bedoelt zeker de zgn zaterdagklussersquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:17 schreef marcb1974 het volgende:
Het is hier ook lekker.
Maar er zijn hier altijd van die idioten die weer herrie aan het maken zijn buiten. T kan echt nooit eens 'rustig' zijn.
16 graden hierquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:29 schreef Giertje het volgende:
zonnetje is wel lekker alleen de temperatuur is niet echt hoog
hier ook ongeveer maar het voelt niet zo aanquote:
Ik ben net thuis van de hele dag koukleumen in de winkelquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:37 schreef BrandX het volgende:
tis hier officieel 11 graden, maar ik bak gewoon mijn balkon af in de zon
ik moet elk uur ff naar binnen en afkoelen, tis fucking (heerlijk) warm!
Ga zo weer, met een rosétje erbij![]()
hadden ze de verwarming niet aan kunnen zettenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben net thuis van de hele dag koukleumen in de winkelhelluh
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hadden ze de verwarming niet aan kunnen zetten
met sate?quote:
Nee, wel met een zwervende haar van Bollequote:
Heul niet! Wat moeten wij dan shoppen?!quote:
ik moet voorlopig eerst even wat afvallen wil ik daar weer wat met goed fatsoen kunnen kopenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet! Wat moeten wij dan shoppen?!
Ik kom er sowieso nooitquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik moet voorlopig eerst even wat afvallen wil ik daar weer wat met goed fatsoen kunnen kopen
En dan heb ik eerst sowieso nog twee prachtige pakken in mijn kast hangen
En klonk is man, ik gok zo dat hij niet alle vrouwenkleding heeft leeggekocht
dat kan, en ik gun het ze beidenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom er sowieso nooit![]()
![]()
Maar misschien is Klonkette ook wel heeelemoal los gegaan
En daarnaast richt Klonk zich natuurlijk ook met name op de appeltjesgroene shirts, dus nog genoeg andere kleuren voor jullie!quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
En klonk is man, ik gok zo dat hij niet alle vrouwenkleding heeft leeggekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |