Gaat lekker welquote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef friemelaar het volgende:
Hoe is het met de paarden?
Alles goed op de manege?
ene kant van mijn huis is bewolkte lucht, aan de andere kant laten zich allerlei wolken zien, die scherpe blauwe lucht door laat.... Vanmorgen werd ik gewoon wakker van de zon, dus ik hoop dat dat straks toch door weet te zetten...quote:Op zondag 11 april 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een troosteloos weer buiten zeg.
Nou inderdaadquote:Op zondag 11 april 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een troosteloos weer buiten zeg.
Hoiquote:Op zondag 11 april 2010 11:04 schreef BrandX het volgende:
Overigens geeft buienradar heul geen wolken weer. De buienradar klopt dus niet
ik dacht dat je dan ook de bewolking zagquote:Op zondag 11 april 2010 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Misschien ook wel omdat het een BUIENradar is en geen wolkenradar?
noord oost volgens het KNMI maar ik had zelf ook soms zo van nee, klopt nie...quote:Op zondag 11 april 2010 12:17 schreef DaMart het volgende:
Ik ben net ook maar even een rondje gaan fietsen, om de dufheid uit mijn lichaam te krijgen. Eerste deel ook wind tegen, maar het is blijkbaar een noordwestenwind, want langs de boulevard had ik er nog maar weinig last van.
Noordoost is het hier in ieder geval niet, want toen ik richting west fietste, had ik de wind behoorlijk tegen!quote:Op zondag 11 april 2010 12:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
noord oost volgens het KNMI maar ik had zelf ook soms zo van nee, klopt nie...
het KNMI blijft stug volhouden van welquote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noordoost is het hier in ieder geval niet, want toen ik richting west fietste, had ik de wind behoorlijk tegen!
quote:Op zondag 11 april 2010 12:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
het KNMI blijft stug volhouden van wel
http://www.knmi.nl/actueel/
quote:De contourlijnen zijn geinterpoleerde meetwaarden van de stations
Lokaal kunnen verschillen optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |