quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
wat is eigenlijk de status van die schele?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben nog even de zojuist ontvangen foto van Dierenthuis, van Ozzy met zijn korte kapsel![]()
[ afbeelding ]
Antonquote:
Precies dezelfde reactie hier!! Alleen zei ik: ik heb 2 honden geadopteerdquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik zei net al tegen WJ. Ik heb een hond geadopteerd. Hij: WAT EEN HOND HOEZO?
Met 2,50 verhoogdquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
Ing? Wil je voor mij kijken of er nu ook extra van mij komt voor Roxanne? Ik heb dat volgens mij wel aan de bank doorgegeven
Dank je! Bijgewerkt in de lijst!quote:
Jij en Anton staan in het lijstje, met linkje naar de site van Anton!quote:
Dan is het goedquote:
Antonquote:
Maar ik sta nog niet in dat lijstje met Jaantjequote:Op vrijdag 9 april 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
Jij en Anton staan in het lijstje, met linkje naar de site van Anton!![]()
Gefeliciteerd met je eigen adoptiehond!
Ik wil je er met alle liefde inzetten, maar ik kan dat nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:44 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar ik sta nog niet in dat lijstje met Jaantje
Tis net zo'n klein beertje.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Ozzy ziet er echt jonger uit he, met kort haar!![]()
tis bijna een puppy op die fotoquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Ozzy ziet er echt jonger uit he, met kort haar!![]()
en gestemd ze staan op de eerste plaatsquote:Op zondag 11 april 2010 09:34 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Deze kwam ik tegen op een ander forum:
-knip-
quote:Beste Donateurs,adoptanten en belangstellende van Stichting Dierenthuis,
Het leek lange tijd stil aan deze kant. Niets is minder waar. Achter de schermen wordt heel hard gewerkt om onze verhuizing naar Almere steeds weer een stapje dichterbij te brengen. Besprekingen, mails, telefoontjes, tekeningen, denkwerk, overleg. Het is aan de orde van de dag.
De verzorging van onze dieren gaat gewoon door dus er wordt gewerkt dat de vonken er af vliegen.
Gelukkig kunnen we u weer wat stapjes dichterbij melden:
• De actie om het geld bij elkaar te krijgen gaat beginnen.
• Anton en Kees zijn de mascottes van deze actie.
• De website Dierenthuis naar Almere gaat de lucht in. Deze website staat los van de zo vertrouwde site van Dierenthuis. Op die bekende site blijft u verhalen vinden over het wel en wee van onze bewoners. Op de nieuwe website vindt u nieuws over Almere. Over de voortgang van de besprekingen, over de acties om het geld bij elkaar te krijgen.
• http://www.dierenthuis-naar-almere.nl/
• Het definitieve adres wordt het Jaap Edenpad in Almere. Dit is een doodlopend pad dat in het verlengde ligt van de Groene Kadeweg dat eerder als adres genoemd werd. Een prachtige, rustige en ruime locatie.
• De bouwaanvraag is er door. Het ontwerp van architect René van Zuuk uit Almere goedgekeurd.
• Het voorbereidende werk is gedaan en we kunnen van start! Voor de aanbetaling van het hele project hebben we 50.000 euro nodig. Onze vraag aan al onze donateurs is eenmalig 10 euro over te maken om deze aanbetaling mogelijk te maken. Helpt u ons ook nu weer?
• U kun uw bijdrage overmaken op rekeningnummer 5081003 van de ING of 1028.28.938 van de Rabobank t.n.v. Dierenthuis naar Almere.
We weten dat u ons een warm hart toedraagt. U bent immers als donateur, adoptant of vrijwilliger aan Dierenthuis verbonden. Maar Nederland kent nog veel meer dierenvrienden. Om die te bereiken hebben we uw hulp nodig. Wilt u deze brief doorsturen aan iedereen in uw omgeving die iets met dieren heeft?
Guusquote:Op zondag 11 april 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
Kom ook weer even meelezen, ben er een beetje uit (ziekenhuis - bah - maar gelukkig inmiddels internet).
En thuis een poes minderBen nu extra blij met Reneetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |