Ik doe hem niet omdat ik bang ben dat ik misschien iets heb. Ik doe hem om te checken of mijn vermoeden dat ik niks heb te bevestigenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het gewoon nogal hypochondrisch, nee je kan nou eenmaal niet alles voorkomen maar om dan 2 keer per jaar gewoon zomaar een soa test te doenals je het nou onveilig doet en met jan en alleman tussen de lakens duikt oke, maar zolang je het zo veilig als mogelijk is doet, dan doe jet zo'n test alleen omdat je erg bang bent dat je misschien wel iets hebt ook al is die kans vrij klein: hypochondrie dus.
Ik mag toch hopen van wel! Aachen is een vette studentenstad, lijkt me wel zeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en duitsters laten zich niet testen??
Ik weet niet eens hoe zo'n beflapje er uit zietquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat dat niet werd gedaan. Ik ook bij haar. Een "beflapje", hoe verzinnen ze het.
Duh, jij staat geregistreerd als oefenpartnerquote:
Sport1 is een TV-zender of een internetzender?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb toen 3 dagen lang mesjes gepist![]()
Wedstrijd komt op sport1Of in de kroeg uiteraard
Hmm nouja het zal wel aan mij liggen dat ik het niet helemaal begrijpquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe hem niet omdat ik bang ben dat ik misschien iets heb. Ik doe hem om te checken of mijn vermoeden dat ik niks heb te bevestigen
één keer een meid die perse wilde pijpen met condoom, laten doen, vanaf toen dat maar overgeslagen. Zonder of niet (ook geen probleem hoor), maar met condoom pijpen is hetzelfde als bloemen gaan ruiken terwijl je hartstikke verkouden ben. Je hebt er geen fuck aan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat dat niet werd gedaan. Ik ook bij haar. Een "beflapje", hoe verzinnen ze het.
Ik ook niet. Lekker likken!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe zo'n beflapje er uit ziet
Ah kom, ken je sport1 niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sport1 is een TV-zender of een internetzender?
Ik heb een verjaardagwaar ik heenmoet. Maar misschien kan ik het daar kijken. Als het niet kan, kan het niet, tis geen moeten, maar meer zou graag willen...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duh, jij staat geregistreerd als oefenpartner
denk dat er maar weinig zijn die dat zo willen, een condoom smaakt gewoon enorm goor! zelfs die met een smaakjequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één keer een meid die perse wilde pijpen met condoom, laten doen, vanaf toen dat maar overgeslagen. Zonder of niet (ook geen probleem hoor), maar met condoom pijpen is hetzelfde als bloemen gaan ruiken terwijl je hartstikke verkouden ben. Je hebt er geen fuck aan.
Ik snap idd niet waarom je dat niet begrijpt. Zoals gezegd kun je op verschillende manieren een soa oplopen, dat uitsluiten is toch heel wijs? Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hmm nouja het zal wel aan mij liggen dat ik het niet helemaal begrijp
Neuken met condoom is niet 100% veilig. Ook al pas je op. LMDquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Seks met condoom vind ik sowieso niks. Gelukkig is dat nu ook niet nodig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één keer een meid die perse wilde pijpen met condoom, laten doen, vanaf toen dat maar overgeslagen. Zonder of niet (ook geen probleem hoor), maar met condoom pijpen is hetzelfde als bloemen gaan ruiken terwijl je hartstikke verkouden ben. Je hebt er geen fuck aan.
Ja, wat is dat precies?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja he
Heb je gezien dat we korting krijgen
Als ik iets met smaak wil, hoef ik geen condoom in mn giechel. Ook helemaal niet leuk voor de man, en dan dus voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
denk dat er maar weinig zijn die dat zo willen, een condoom smaakt gewoon enorm goor! zelfs die met een smaakje
Sorry.quote:
De zus van knuffelmeisje is jarig, dus ik moet mee.quote:Alles moet wijken voor morgenVriend van me is jarig, maar heb het afgezegd
Hij bedoelt te zeggen dat hij denkt dat de kans heel klein is dat hij iets heeft, maar om het toch voor alle zekerheid uit te sluiten, doet hij een test.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hehe dat snap ik ook nog wel maar toch vind ik het persoonlijk ietwat overdreven, het lijkt wel hip te zijn ofzo als je je laat testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuken met condoom is niet 100% veilig. Ook al pas je op. LMD
ja dat begrijp ik wel maar ik snap het niet dan misschien, als je rookt laat je toch ook niet 2 keer per jaar checken of je misschien al beginnende longkanker hebt ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Hij bedoelt te zeggen dat hij denkt dat de kans heel klein is dat hij iets heeft, maar om het toch voor alle zekerheid uit te sluiten, doet hij een test.
Ik haat condoomsquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Seks met condoom vind ik sowieso niks. Gelukkig is dat nu ook niet nodig.
Was laatst een grote herhalingstest in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. Flink aantal van de mensen die bij de eerste chlamydia hadden, hadden het weer. Tis om te janken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:37 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik snap idd niet waarom je dat niet begrijpt. Zoals gezegd kun je op verschillende manieren een soa oplopen, dat uitsluiten is toch heel wijs? Zouden meer mensen moeten doen.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms![]()
door mijn hekel aan condooms, zit ik nu aan 2 koters vast
Doe eens niet zo ignorantquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hehe dat snap ik ook nog wel maar toch vind ik het persoonlijk ietwat overdreven, het lijkt wel hip te zijn ofzo als je je laat testen
Beter safe then sorry..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hehe dat snap ik ook nog wel maar toch vind ik het persoonlijk ietwat overdreven, het lijkt wel hip te zijn ofzo als je je laat testen
En maar janken als ze 10 jaar later geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was laatst een grote herhalingstest in Amsterdam, Rotterdam en Maastricht. Flink aantal van de mensen die bij de eerste chlamydia hadden, hadden het weer. Tis om te janken.
tegenwoordig haal ik hem op tijd eruit en spuit ik recht in haar ogenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doop mijn lul altijd even in een emmer vloeibare latex die ik heb staan.
Leuk gespreksonderwerp op de verjaardag van oma.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter safe than sorry..![]()
Ik snap jou niet zo... "hip om je te laten testen?" please
Okequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een 'speciale' club. Interessant wel..
*vliegt naar mailquote:
gebruik je ze met kreng wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat condooms![]()
door mijn hekel aan condooms, zit ik nu aan 2 koters vast
Je laat je vooral testen, omdat je het niet op je geweten wil hebben, dat je iemand anders infecteert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat begrijp ik wel maar ik snap het niet dan misschien, als je rookt laat je toch ook niet 2 keer per jaar checken of je misschien al beginnende longkanker hebt ofzo
Maar goed dat Memento zich niet laat testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En maar janken als ze 10 jaar later geen kinderen kunnen krijgen.
Als ik dat elke keer doe, wordt ze gemummificeerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
tegenwoordig haal ik hem op tijd eruit en spuit ik recht in haar ogen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter safe then sorry..![]()
Ik snap jou niet zo... "hip om je te laten testen?" please
Ik doe niet aan sex met krengquote:
WTF?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[..]
ja dat begrijp ik wel maar ik snap het niet dan misschien, als je rookt laat je toch ook niet 2 keer per jaar checken of je misschien al beginnende longkanker hebt ofzo
No shit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja misschien snap ik het ook wel niet omdat ik gewoojn -bewust- niet zo'n heel spectaculair en wisselend seksleven heb
Zeg je nu dat HW saai was?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja misschien snap ik het ook wel niet omdat ik gewoon -bewust- niet zo'n heel spectaculair en wisselend seksleven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |