Ik probeer om oude Tina jaargangen compleet te maken (80's), bepaalde stripboeken, hou van dingen uit films en The Doors, zoek nog cd's en ook om te snuffelen ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh is vast wel leuk en mss dat je op zo'n beurs ook eigenlijk wel juist vroeg moet zijn?
ga je met een doel of gewoon om te snuffelen?
De nieuwste inzichten geven aan dat dat niet meer afdoende is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was vast erg lang geleden dat jij die test gehad hebt!?!?
voor zover ik gehoord heb gebeurd dat tegenwoordig dmv een urine onderzoek en bloedonderzoek!?!?
Sorryquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
STING was zo aardig om dat eveneens te melden.
Scherp.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t altijd veilig doet is testen 2x per jaar dan wel nodig?
Met ^^quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom zou je je laten testen als je het veilig doet en er geen enkele aanleiding is tot vermoeden van het hebben van een soa
De eerste keer dat ik me liet testen was toen ik 20 was. 11 jaar geleden. toen kreeg ik een wattenstaaf in m'n plasbuis gedrukt. 2 jaar geleden wilde de huisarts dat weer doen. Ik vond het niet zo prettig, dus ik heb afgeslagen, waarop mij vertelt werd dat testen toch minder nauwkeurig waren. Ik zal hier zo es navragen, want ik werk tenslotte op het lab waar ze de soa tests doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
was vast erg lang geleden dat jij die test gehad hebt!?!?
voor zover ik gehoord heb gebeurd dat tegenwoordig dmv een urine onderzoek en bloedonderzoek!?!?
Deswegen.quote:
ik heb me vorig jaar of 2 jaar terug ofzo voor het eerst laten testenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
maar even serieus wie van de seksueel actieve mensen hier laten zich regelmatig testen en doen het altijd veilig?
Better safe than sorryquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je t altijd veilig doet is testen 2x per jaar dan wel nodig?
Doe nog wat aan je Engels voor je naar de US of A gaat.quote:
Er zijn soa's die zich niet kenbaar maken hequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom zou je je laten testen als je het veilig doet en er geen enkele aanleiding is tot vermoeden van het hebben van een soa
Ga je nou mijn posts editten om me in de zeik te zetten???quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe nog wat aan je Engels voor je naar de US of A gaat.
ja ik weet t niet ben geen man he dus heb zelf op die manier nooit een test hoeven ondergaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik me liet testen was toen ik 20 was. 11 jaar geleden. toen kreeg ik een wattenstaaf in m'n plasbuis gedrukt. 2 jaar geleden wilde de huisarts dat weer doen. Ik vond het niet zo prettig, dus ik heb afgeslagen, waarop mij vertelt werd dat testen toch minder nauwkeurig waren. Ik zal hier zo es navragen, want ik werk tenslotte op het lab waar ze de soa tests doen..
Wut?quote:
Ik weet niet of het om het hoge aaibaarheidsgehalte gaatquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Toch nix mis mee als je een hoge aaibaarheidsfactor hebt?
Verkapte ninja-editcomplimentjesvispost.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou mijn posts editten om me in de zeik te zetten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |