Ik zwaaide naar je manquote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naaktfoto;s plx?
Misschien dump ik Ez wel voor je.
Dat zijn eigenlijk de hamvragen hier.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor bier drink je? Als je uberhaupt bier drinkt. Wat voor sigaretten rook je?
Ik ben geweldig, ik weet hetquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zwaaide naar je man
edit oh dat had je al gezien![]()
Het wordt wel tijd voor een nieuwe sig voor jou hoorquote:
Jij bent geen nieuw bloed dus hoef ik geen hoi te zeggenquote:
Waar ben je al die tijd eigenlijk geweest?quote:
Hoe vroeg smste hij je wakker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
Hoewel ik er vanochtend wel over nadacht
Nee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor een nieuwe sig voor jou hoor![]()
DW EN BART HIERKOMEN!!! roken
Hoi. Is het hier gezellig?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:45 schreef murp het volgende:
[..]
nou, dan kan de SC ook weer dicht.. Dit was 1 van de voorwaarden
Graseter of mijn persoon?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor een nieuwe sig voor jou hoor![]()
DW EN BART HIERKOMEN!!! roken
Wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd eigenlijk geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik zie al weer dat er discussies gaande zijn over wel of niet sluiten van deze SC. Daar hoef ik niet bij te zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij bent geen nieuw bloed dus hoef ik geen hoi te zeggen
Wat denk je zelfquote:
Half 8 ofzo. Maar mn wekker stond om 9 uur, omdat ik naar school ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Die kleine dingen vormen meteen een levenslange vriendschap of een dikke fittiequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk de hamvragen hier.
Begrijpend lezen maantjequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik zie al weer dat er discussies gaande zijn over wel of niet sluiten van deze SC. Daar hoef ik niet bij te zijn.
Heet je hamster al Harvey?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weg
Maar nu ben ik terug.Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben je gemist
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hey SWJquote:
Hoi, ben jij nieuw hier? Welkom!quote:
Hell no. Ik ga echt wel geld uitgeven voor je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij blijft volgende week echt thuis
[..]
Dat zijn eigenlijk de hamvragen hier.
'Muffin is een held.'quote:
Maar je trok al wel vast een conclusie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, ik snap er nog niet echt veel van
Zo ben ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je trok al wel vast een conclusie?
Jammer! (van die hamster he, niet jammer dat je terug bent, want voor dat soort uitspraken sluiten ze tegenwoordig hele sc'squote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, hij heet hamster!![]()
[..]
Weet ik, daarom ben ik terug
Sinds wanneer wil jij zelf met meer dan 2 mensen praten dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godverdome, zijn er maar 2 die tegen me praten? DAN GAAT DE SC DICHT!!!![]()
Ik zei vandaag nog tegen Justmattie dat jij mooi bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Kusje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe gaat het lesgevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Jij ook, wanneer kom je weer terug, ik vond het echt zo leuk dat je er even was!quote:
Probeer het toch maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer! (van die hamster he, niet jammer dat je terug bent, want voor dat soort uitspraken sluiten ze tegenwoordig hele sc's)
QFT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog tegen Justmattie dat jij mooi bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |