Hoi, ben jij nieuw hier? Welkom!quote:
Hell no. Ik ga echt wel geld uitgeven voor je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij blijft volgende week echt thuis
[..]
Dat zijn eigenlijk de hamvragen hier.
'Muffin is een held.'quote:
Maar je trok al wel vast een conclusie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kom net binnen, ik snap er nog niet echt veel van
Zo ben ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar je trok al wel vast een conclusie?
Jammer! (van die hamster he, niet jammer dat je terug bent, want voor dat soort uitspraken sluiten ze tegenwoordig hele sc'squote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, hij heet hamster!![]()
[..]
Weet ik, daarom ben ik terug
Sinds wanneer wil jij zelf met meer dan 2 mensen praten dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja godverdome, zijn er maar 2 die tegen me praten? DAN GAAT DE SC DICHT!!!![]()
Ik zei vandaag nog tegen Justmattie dat jij mooi bent.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Kusje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Hoe gaat het lesgevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Jij ook, wanneer kom je weer terug, ik vond het echt zo leuk dat je er even was!quote:
Probeer het toch maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer! (van die hamster he, niet jammer dat je terug bent, want voor dat soort uitspraken sluiten ze tegenwoordig hele sc's)
QFT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zei vandaag nog tegen Justmattie dat jij mooi bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |