homo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef Schapenhoeder het volgende:
hallo
altijd als ik mijn vriend aanraak ... krijg ik een stijve....
Dit is een intrigerende zin. Me dunkt.quote:altijd als ik mijn vriend aanraak of zij mij krijg ik een stijve.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:11 schreef BoemBats het volgende:
TS heeft net 3 dagen zijn eerste verkering
LEES!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Son-Goku het volgende:
Oh neem je word opgewonden van je vriendin, wat erg!
Ik zou terug gaan naar het ziekenhuis! Er is duidelijk iets misgegaan tijdens je geslachtsveranderings-operatie!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef Schapenhoeder het volgende:
hallo
altijd als ik mijn vriend aanraak of zij mij krijg ik een stijve.
en die blijft dan niet even maar hij blijft net zolang totdat ze ophoud of totdat ik ophoud of totdat ik haar niet meer zien, ik vin dit zeer vervelend van als ik dan tegen haar aan sta voelt ze de hele tijd mijn 3de been in haar been en dat vind ik erg vervelend want dan merkt ze dat mijne stijve is. Iemand tips of mensen die dit ook hebben? alvast bedankt
en hoe oud mag jij dan wezen? 12?quote:
Zeg dat ze nou eindelijk eens aan het werk moet om die paal weg te werken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef Schapenhoeder het volgende:
hallo
altijd als ik mijn vriendin aanraak of zij mij krijg ik een stijve.
en die blijft dan niet even maar hij blijft net zolang totdat ze ophoud of totdat ik ophoud of totdat ik haar niet meer zien, ik vin dit zeer vervelend van als ik dan tegen haar aan sta voelt ze de hele tijd mijn 3de been in haar been en dat vind ik erg vervelend want dan merkt ze dat mijne stijve is. Iemand tips of mensen die dit ook hebben? alvast bedankt
Restecp + 1quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |