Vitesse neemt een veel te groot risico of Mooi dat ze zo'n geldschieter hebben gevonden
Leuk het WK in Nederland of Dat hoeft niet van mij
Beerens moet voor Ajax kiezen of Beerens moet voor FC Twente kiezen
Ik zie Mertens wel tussentijds vertrekken of Ik zie Suarez wel tussentijds vertrekken
Grappig dat Pieter Vink niet slaagde voor de scheidsrechterstest of Dat is juist triest
Raoul had na Real Madrid moeten stoppen of Leuk dat ie voor Schalke is gaan spelen
Excelsior wordt onderschat of De zege op Feyenoord was een uitzondering
Ik ga de Topklassen volgen of Dat interesseert me niet
Ik heb nog steeds een kater van de verloren WK-finale of Dat ligt allang achter me
Als ik tijd en geld had en PSV of Ajax is mijn favoriete club zou ik meereizen naar de Oekraïne of Rusland of Dat zou ik niet doen
Jammer dat het bekervoetbal niet meer gratis is te zien of Dat maakt me niks uit
Jammer dat Hans Kraaij jr niet meer in Voetbal Insite zit of Dat vind ik niet jammer
Hugo Borst en Jan Mulder zijn zuurpruimen of Ze hebben humor
De Supercup is een echte prijs of De Supercup is een wassen neus
Bert Maalderink of Joep Schreuder
Leuk al die nieuwe internationals of Afschaffen dat vriendschappelijke voetbal
Hopen dat AZ doorgaat in europa of Hopen dat FC Utrecht doorgaat
Van Bronckhorst had nog door moeten gaan of mooi dat je je carriere zo kunt afsluiten
Mooi dat door het geldgebrek zoveel jonge spelers een kans krijgen of Jammer dat er daardoor zo weinig ( Sub)toppers naar Nederland komen
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !