Neuh. Jij wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
wil je niet weten hoeveel onzin er al weggetypt is dan?
Mooi zo, bijkomend voordeel is dat je nu gewoon kan studeren, zonder dat je nieuwe speeltje naar je lonktquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Lekker studeren in het weekend![]()
Maar het probleem met de webshop/post is opgelostze sturen een nieuwe op
Alleen vervelend dat er nog steeds Fok! is....quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooi zo, bijkomend voordeel is dat je nu gewoon kan studeren, zonder dat je nieuwe speeltje naar je lonkt
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel?Nog 1 uur en 20 minuten en dan ga ik de 5D halen
* PdeHoog rent rondjes door de SC
Ga nou maar lekker studeren of de weg onveilig maken daaro in Valkenswaardquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werken.
Werken??quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werken.
Wie weet ik niet.
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel?Nog 1 uur en 20 minuten en dan ga ik de 5D halen
* PdeHoog rent rondjes door de SC
Die filmmeuk hadden van mij er ook uit mogen laten, scheelt weer in de prijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?Zonde van het geld. Ik ben al helemaal niet kapot van die film functies die ze op de 7D, 5D mkII en 1D mkIV hebben gepropt.
Ik zal wel blijven hangen bij de 1D mkIII versies als werk camera.
Dat hoge ISO geneuzel en het full frame verhaal. De film-optie is grappig, maar had weg mogen blijven. En ik wilde perse een nieuwe cam. Nieuw is de Mk III nog steeds 2600 EUR en de Mk IV 4600. Dat vind ik echt teveel geldquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?Zonde van het geld. Ik ben al helemaal niet kapot van die film functies die ze op de 7D, 5D mkII en 1D mkIV hebben gepropt.
Ik zal wel blijven hangen bij de 1D mkIII versies als werk camera.
40quote:
En gaat er 2 min daarvoor iets fout....quote:
Dan heb ik nog 3 collega's en een teamleider die dat maar fixenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En gaat er 2 min daarvoor iets fout....
Zal voor je duimen dat dat niet gebeurd.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef infp2009 het volgende:
Ik mag niet meer slowchatten in andere topics, dus dan kom ik hier maar...
[broken record-modus]Voor landschapsfotografie is medium of large format film pas echt master, en die kosten geen zak meer tegenwoordig[/broken record-modus]quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
Fullframe is wel master voor landschapsfotografie he
Helaas liggen die dingen ver buiten mijn budget...
Thnxquote:
Op zich welquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
Fullframe is wel master voor landschapsfotografie he
Ik zou wel willen, maar dan moet ik ook weer een scanner gaan kopen en zo. Veel te lastig allemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef infp2009 het volgende:
[..]
[broken record-modus]Voor landschapsfotografie is medium of large format film pas echt master, en die kosten geen zak meer tegenwoordig[/broken record-modus]
Je kunt bij ontwikkelen ook gewoon meteen laten scannen, op een hoge kwaliteits trommelscannerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan moet ik ook weer een scanner gaan kopen en zo. Veel te lastig allemaalTenzij we digitaal middenformaat doen
Maar das weer net te betalen
Een middenformaat filmcamera staat nog op de verlanglijst. Ik twijfel alleen elke keer.....digitaal werkt zoveel lekkerder omdat je niet moet wachten tot je wat terugkrijgt van de ontwikkeltoko en zo. Maar misschien moet ik het over een tijdje gewoon eens doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Je kunt bij ontwikkelen ook gewoon meteen laten scannen, op een hoge kwaliteits trommelscanner
(Hou het in je achterhoofd, het is daarnaast namelijk ook gewoon superleuk.)
Hij staat al trappelend voor de deur op z'n werk.quote:
Dat klopt ook wel, maar vreemd genoeg ervaar ik dat juist als voordeel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een middenformaat filmcamera staat nog op de verlanglijst. Ik twijfel alleen elke keer.....digitaal werkt zoveel lekkerder omdat je niet moet wachten tot je wat terugkrijgt van de ontwikkeltoko en zo. Maar misschien moet ik het over een tijdje gewoon eens doenEen niet al te dure Yashica 6x6 of zo
Ik was net een minuut weg toen je dat posttequote:
Ja johquote:
Eten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johAccu ligt aan de lader, camera en grip zitten al in elkaar
Nu ff eten hoor....van geld uitgeven krijg je honger
Maar ook wel de leukste denk ik zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik was net een minuut weg toen je dat postte
Ik heb echt langer in de auto gezeten dan dat ik bij KE binnen wasDuurste vijf minuten ooit daar
Jajaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef Netsplitter het volgende:
Eten?
Eerst posten in het verplichte topic en dan hier je eerste ervaring posten.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Maar ook wel de leukste denk ik zo
*is jaloers
Van Rotterdam Alexander via Gouda, Den Haag, Hoek van Holland naar Delftquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:18 schreef Kremers het volgende:
Welke weg leg je af van werk naar huis? Ga ik je even opwachten....Go ahead, make my day
Hmmm....was een idee geweest jaquote:Eigenlijk had je bij KE meteen om een wegwerpcamera moeten vragen
Nice.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Chanty het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAdanst tien rondjes dooer de SC
Ik heb eindelijk, na twee maanden bellen, de bevestiging van mijn laatste 60 vwo'ers binnen
Ik heb gewoon een meesterlijke steekproef van pakweg 300 leerlingen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Chanty het volgende:
Ik heb eindelijk, na twee maanden bellen, de bevestiging van mijn laatste 60 vwo'ers binnen
Met andere woorden: hij was schijtziek van je gedram.quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Chanty het volgende:
gelukkig wel want ik was ook schijtziek van het wachten, bellen, mailen, een ja zeer waarschijnljk wel krijgen, weer wachten, bellen, mail, weer wachten, nog meer wachten, nog meer bellen etcquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Met andere woorden: hij was schijtziek van je gedram.
Geen goed onderzoek gedaan, anders had je die meteen gekocht bij KE.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. De eerste testfoto's zijn gemaakt. Conclusie: ik heb grotere CF's nodigEen 2 GB kaartje kan ongeveer 65 foto's bevatten
Jawelquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen goed onderzoek gedaan, anders had je die meteen gekocht bij KE.
Hey, het is een IT-er.... Die gaat pas klagen achterafquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen goed onderzoek gedaan, anders had je die meteen gekocht bij KE.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JawelMaar ik ben nu al arm
Ik denk dat ik maar een goed verjaardagsfeestje geef waarbij ik aan iedereen 8 GB kaartjes ga vragen
Wat een generalisatie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey, het is een IT-er.... Die gaat pas klagen achteraf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
IT-ers klagen niet, die ruimen de troep gewoon opquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey, het is een IT-er.... Die gaat pas klagen achteraf
Daar heb ik er al vier vanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef Kremers het volgende:
Dit geen optie P?:
http://www.play.com/Elect(...)tml?searchtype=genre
Zij versturen sinds kort ook electronica naar Nederland. Met 4GB zit je dus op 130 uit, dat lijkt me wel genoeg dan met drie van die kaartjes?
Nee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
Dat kan een duur grapje gaan worden aangezien jij zit te azen op die Extreme IV kaarten zeker.![]()
Watquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik er al vier vanIk heb 4x2 en 4x4 Extreme III
Maar ik heb dat toch een tikkie onderschat
http://www.opusshop.com/quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik er al vier vanIk heb 4x2 en 4x4 Extreme III
Maar ik heb dat toch een tikkie onderschat
Neuy denk dat het niet nodig gaat zijn als Rob gewoon meehelpt dan is het zo gepiept. De afnamedata zijn lekker verspreid dus heb goed de tijd om alles in te voeren. Elke dag een paar uurtjes kloppen is prima te doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Dus je gaat geen hulp meer nodig hebben Chanty?
Nou. Het hangt helemaal van het soort shoot af. Een weekje Normandie levert ongeveer 8 GB op. Daarvan gaan er wel veel weg hoor. Omdat je niet terug kan kijken op vakantie, klik je er toch wat extra. Een beetje festival doet ook wel een GB of 8 opleveren. Ik geloof dat The Hague Jazz vorig jaar 1200 foto's had? Maar goed....er gaan er veel weg dan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:35 schreef Kremers het volgende:
[..]
WatHoeveel foto's neem jij gemiddeld op een shoot dan? Ik heb momenteel 1 4GB kaartje en heb daar meestal genoeg aan. Alleen voor vakantie wil ik er twee bijhalen.
Heeft je zus een leuke buurvrouw die je in de gaten zit te houden?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
WowMijn zus woont in de flat hier schuin tegenover. Ik denk hemelsbreed een meter of 300-400. Ik kan een foto van die flat maken en zo opblazen dat ik kan zien of ze haar gordijnen open of dicht heeft
Helaasquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heeft je zus een leuke buurvrouw die je in de gaten zit te houden?
Yup. Heb jij niet nog een leuke buuf?quote:
Hmm niets onder de 50quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Heb jij niet nog een leuke buuf?
Ik opteer voor iets onder de 35 als het ff kanquote:
Hier is het vrij goed te doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal. Het is hier heftig bewolkt
Hmmm.....ik zie idd voor vanavond beter weer komen. Da's mooi. Dan rij ik nog ff langs HvH voordat ik naar dat concert gaquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hier is het vrij goed te doenAlleen gaat dat morgen veranderen als ik het weerbericht mag geloven. Vandaag dus maar optimaal gebruik maken van het weer
Ik heb wel weer even genoeg gefotografeerd voor deze weekquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm.....ik zie idd voor vanavond beter weer komen. Da's mooi. Dan rij ik nog ff langs HvH voordat ik naar dat concert ga
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:54 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb wel weer even genoeg gefotografeerd voor deze weekGisteren helaas minder licht bij 't Twiske dus ik ga ergens volgende week op herhaling
Tijd gaat altijd zo snel in het veld... Ik ben er altijd 1.5uur voor zonsondergang maar voor je het weet is de zon al onder...
Ach...dat land is toch voor een groot gedeelte van ons nu dus volgens mij moet dat kunnenquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
Eens uitzoeken of ik die vulkaan op IJsland binnenkort eens van heul dichtbij kan bekijken.
Precies, dat vond ik dus ook. Gewoon de Nederlandse vlag op die berg planten.. kijken of er daar ook nog een stuukje zee droog te leggen valt, wat molens bouwen en een paar koeien die kant op schoppen. Ruimtetekort opgelostquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach...dat land is toch voor een groot gedeelte van ons nu dus volgens mij moet dat kunnen
Prettigquote:
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Erasmo het volgende:
Zal ik even een K-mount -> EOS adapter regelen? Dan is het feest compleet
Ik heb uitgeslapen tot 10:40quote:
Tot kwart over tienquote:Op zondag 11 april 2010 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen tot 10:40Das uniek voor mij de laatste maanden
Maar ik ben nog steeds moe idd
En ik voel me nog ff niet supertof geloof ik
Echt wel! Dit zijn gewoon opstartproblemenquote:
Die gaat mee en jij bent het slachtoffer voor een paar testshotsquote:Denk aan je 5D voel je je vast beter
goed om te weten, ik pak even wat plamuur om de wallen weg te werkenquote:Op zondag 11 april 2010 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt wel! Dit zijn gewoon opstartproblemen
[..]
Die gaat mee en jij bent het slachtoffer voor een paar testshots
Das' wel nodig want op 21mp zie je elk hobbeltje zeg maarquote:Op zondag 11 april 2010 11:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed om te weten, ik pak even wat plamuur om de wallen weg te werken
Die neem je 8 mei toch niet mee he?quote:Op zondag 11 april 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das' wel nodig want op 21mp zie je elk hobbeltje zeg maar
greatquote:Op zondag 11 april 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das' wel nodig want op 21mp zie je elk hobbeltje zeg maar
Wat denk je zelf?quote:
Onmogelijkquote:Op zondag 11 april 2010 11:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
greatkrijgen we straks DE onthulling van de eeuw: Chanty is gruwelijk lelijk op 21 mp
Plamuur? Spertie schijnt te helpen tegen wallen. Of is dat alleen bij mensen met een blotebillengezicht?quote:Op zondag 11 april 2010 11:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed om te weten, ik pak even wat plamuur om de wallen weg te werken
Waar heb ik dat eerder gehoord..quote:Op zondag 11 april 2010 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt wel! Dit zijn gewoon opstartproblemen![]()
Hoe is het mogelijkquote:Op zondag 11 april 2010 12:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ben bij gedraaid![]()
Kan het nu zelfs van genieten
Coolquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Coolfoto's?
Ik ben zo niet nuttig bezig vandaag.........alleen maar hardgelopen, nagels gelakt en 20 pagina's voor tentamen gelezen
(oja en 5 levels van een computerspelletje doorgespeeld)
Oeh, lekker!quote:Op zondag 11 april 2010 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondHuiskamerconcerten zijn best cool
En a balladeer-nummers akoestisch ook
Thanks!quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef FP128 het volgende:
[..]
Wat een fraaie foto! Wauw!![]()
Gemaakt met een....camera &...lens?
Is dat niet een beetje kinderachtig?quote:Op zondag 11 april 2010 21:01 schreef Puala het volgende:
< spam>
Fotografen & Modellen-meet: 2 mei Kwintelooijen, Rhenen.
</spam>
Ahjoh niet druk om maken, gewoon heen gaan en anders niet. Lekker boeiend.quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje kinderachtig?
FOT wordt met het moment weer gezelliger
Ik kan sowieso nietquote:Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahjoh niet druk om maken, gewoon heen gaan en anders niet. Lekker boeiend.
Nou wat miep je dan.quote:
Er is overleg geweest met NS en wij vonden het een goed idee om iedereen de kans te geven om te gaan op de dag dat hem/haar het beste uit komt.quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje kinderachtig?
FOT wordt met het moment weer gezelliger
Daar heb je het al!quote:
Tja ik vind het niet echt gepast aangezien er nog geen duidelijkheid lijkt te zijn in het andere topic om dan al meteen een nieuw topic te maken (met een andere locatie)quote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Er is overleg geweest met NS en wij vonden het een goed idee om iedereen de kans te geven om te gaan op de dag dat hem/haar het beste uit komt.
Beterquote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Ynske het volgende:
bijna alles in dozent gaat lekker
nog twee weken en alles is weer in Limburg
Mwah, denk dat die meet dood gebloed is, al dat niet door mij.quote:Op zondag 11 april 2010 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja ik vind het niet echt gepast aangezien er nog geen duidelijkheid lijkt te zijn in het andere topic om dan al meteen een nieuw topic te maken (met een andere locatie)
It's lonely at the topquote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, denk dat die meet dood gebloed is, al dat niet door mij.
Ik zie nog niemand in een rokje lopen.......quote:Op maandag 12 april 2010 10:15 schreef Kremers het volgende:
Lente is definitief doorgebroken
http://www.zoover.nl/nederland/noord-holland/amsterdam/weer
* Puala jurkje aan heeftquote:Op maandag 12 april 2010 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie nog niemand in een rokje lopen.......
Bluf!quote:
Ow, hier al 9.quote:
Het schijnt hier al 11 graden te zijn. Ik hoop het te mogen testen, als ik nog voor het donker wordt buiten weet te komen...quote:Op maandag 12 april 2010 11:07 schreef Cryothic het volgende:
Ow, hier al 9.
En heerlijk onbewolkt. Schitterend weer dus... om op kantoor te zitten.
Leuke foto.quote:
Blijven leuk om te zien, die hannspree editiesquote:
Over het jurkje heen?quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Een jurkje kan ook met panty/legging/mayo/vest er overheen?
Mayo moet je mee uitkijken, dat krijg je er moeilijk uit.quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Een jurkje kan ook met panty/legging/mayo/vest er overheen?
Geen idee wat erop zit of zatquote:Op maandag 12 april 2010 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijven leuk om te zien, die hannspree edities. Leuk fietsje.
Jammer van die toerbandjes.. als ik 't goed zie.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Mayo moet je mee uitkijken, dat krijg je er moeilijk uit.
Ik ben dus niet de enigste die dat dachtquote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Mayo moet je mee uitkijken, dat krijg je er moeilijk uit.
quote:Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Over het jurkje heen?![]()
Dat wil ik echt zien.
solly.quote:
Nee, de enigste dat ben ik.quote:Op maandag 12 april 2010 11:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enigste die dat dacht![]()
quote:
... aangezien een mier tot 100 keer zijn eigen lichaamsgewicht kan tillen (afhankelijk van de soort).quote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, da's ook niet zo moeilijk natuurlijk.
Banden van ¤600 per stuk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Over bandjes gesproken.. ik ga binnenkort maar eens voor 1200 euro bandjes uit spanje bestellen alleen die gasten willen me geen korting geven.
Als we het dan toch over mierenneukers hebben (enige enigste), is het niet "het soort"?quote:Op maandag 12 april 2010 11:48 schreef infp2009 het volgende:
[..]
... aangezien een mier tot 100 keer zijn eigen lichaamsgewicht kan tillen (afhankelijk van de soort).
Lol, blij met m'n autotje, en 50-100 euro per stuk bandjesquote:
Neuh, 180 ongeveer maar ik bestel meerdere setjesquote:
1200 / 180 = 6,67 banden..quote:Op maandag 12 april 2010 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, 180 ongeveer maar ik bestel meerdere setjes.
Doe er maar 4000 km mee. Of iig, dat was bij m'n vorige motor.. ben benieuwd hoe snel deze de bandjes vreet
.
Kost een achterband niet iets meer dan een voorband?quote:
Yup, factor 2:3 oid.quote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kost een achterband niet iets meer dan een voorband?
"Zowel de soort als het soort is juist. Soms bestaat er een voorkeur voor een van beide vormen. Als het gaat om een groep planten of dieren, is de het gewoonst: 'De roos behoort tot de plantensoort Rosa.' En wie minachting of afkeuring in zijn uiting wil laten doorklinken, zal veelal voor het kiezen: 'Het soort mensen dat daar komt, ligt mij niet.' "quote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als we het dan toch over mierenneukers hebben (enige enigste), is het niet "het soort"?
Je vindt het verschil én het verkeerd gebruik van deze twee worden dermate wát?quote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het verschil tussen enige en enigste en het verkeerd gebruik van met name laatste dermate dat het niet onder mierenneuken te scharen valt. Mijns inziens.![]()
Ik vind het verschil dermate. Daar is niks mis mee, anti-taalnaziquote:Op maandag 12 april 2010 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je vindt het verschil én het verkeerd gebruik van deze twee worden dermate wát?
Als je dan de taalnazi uithangt moeten je eigen posts wel helemaal taalkundig correct zijn.
En je vindt het verkeerd gebruik ook "dermate"? Dat kan niet, je gebruikte dermate als bijvoeglijk naamwoord.quote:Op maandag 12 april 2010 12:57 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik vind het verschil dermate. Daar is niks mis mee, anti-taalnazi![]()
Dan ken je mij nog nietquote:ik ben toch wel bijdehanterder
Dat is impliciet, en dus ook niet noodzakelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 13:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En je vindt het verkeerd gebruik ook "dermate"? Dat kan niet, je gebruikte dermate als bijvoeglijk naamwoord.
a. Dat gaat in dit geval mooi niet op bij. Je zegt toch ook niet "een dermate fiets"?quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dat is impliciet, en dus ook niet noodzakelijk.
Zit hier nog tot een uur of 5quote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef Kremers het volgende:
Gaan jullie een taal- en meetingoorlog uitvoeren, ga ik lekker fietsen en genieten van het weer
a. Ik zeg wel degelijk, en met enige regelmaat "een dermate fiets".quote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
a. Dat gaat in dit geval mooi niet op bij. Je zegt toch ook niet "een dermate fiets"?
b. Dan zou je zin helemáál niet meer kloppen.
c. Ik heb gelijk.
Anders ik wel.quote:
Het weer is hier nou niet echt om te genietenquote:Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef Kremers het volgende:
Gaan jullie een taal- en meetingoorlog uitvoeren, ga ik lekker fietsen en genieten van het weer
Huh, waar zit je dan? Hier (in Agga (schijnbaar de jeugdige versie van 's Gravenhage)) is het heeeeerlijk!quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het weer is hier nou niet echt om te genieten![]()
![]()
Zeeland.. Wolken voor de zon en een koude windquote:Op maandag 12 april 2010 13:53 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Huh, waar zit je dan? Hier (in Agga (schijnbaar de jeugdige versie van 's Gravenhage)) is het heeeeerlijk!
Heb je Flipje al gezien?quote:
Duh, verder is er toch niks in de Betuwe?quote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef fFarl het volgende:
[..]
Want woon je in de Betuwe, dan Flipje?
Je kent flipje niet??quote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef fFarl het volgende:
[..]
Want woon je in de Betuwe, dan Flipje?
Ah.quote:Op maandag 12 april 2010 14:53 schreef Cryothic het volgende:
Ja, je quote de verkeerde.
Ik ken Flipje wel, maar wist niet dat Tiel ook in de betuwe ligt
Ik dacht eerst ook dat dit er stond, maar desnie...quote:
Er is zat in de Betuwequote:Op maandag 12 april 2010 14:27 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Duh, verder is er toch niks in de Betuwe?
Ja Tiel ligt midden in de Betuwequote:
En het is er zo prachtigquote:Op maandag 12 april 2010 16:17 schreef Cryothic het volgende:
Tja, ik kom eigenlijk nooit in die hoek.
Content aware fillquote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Kremers het volgende:
Photopshop CS5 live event begint over een half uurMij benieuwen waar Adobe dit keer mee komt. Zal alleen wel weer een achterlijke prijs aan hangen....
Hm, is niet eens zo heel erg ver rijden. 1 uur 20 minuten.quote:
Dat is wel cool jaquote:
Gelukkig heb ik het voor mijn werk nodig, en hoef ik het dus niet te kopenquote:Op maandag 12 april 2010 16:55 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat is wel cool jaAlleen die prijs he....
Ik helaas niet, en ik verdien ook geen geld met mijn foto's wardoor ik het eigenlijk niet kan verantwoorden... Voor dat geld heb ik ook een Tamron 70-200 f/2.8 en nog wat ander spul.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het voor mijn werk nodig, en hoef ik het dus niet te kopen
Goed geregeld daar dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:12 schreef fFarl het volgende:
mogge. Ben ik blij dat me verslapen heb; nu hoef ik als ik mazzel heb slechts een half uur te wachten voor de deur bij m'n wer open gaat
grmbl
(de dame die dat normaal doet is blijkbaar vrij en rest komt veueueul later)
Oeh tofquote:Op maandag 12 april 2010 21:25 schreef Puala het volgende:
![]()
ik heb vanavond gehoord dat mijn gedicht of schrijfstukje afgedrukt gaat worden in een boek
![]()
en nu mag ik deze volgende week donderdag komen bekijken
![]()
en hij wordt dan ook gelijk gepresenteerd en daar mag ik bij zijn
![]()
![]()
Boek van de PVVquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Een boek over vrijheid of iets. Ben heel benieuwd wat de rest van de inhoud is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Boek van de PVVweet niet of je dan nog blij bent
Oeh, relaxed.quote:
echt absurd snel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oeh, relaxed.
Maar ik ga het lekker niet gebruiken.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:12 schreef Chanty het volgende:
[..]
Boek van de PVVweet niet of je dan nog blij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd operaquote:
haha, ja, da's wel zo veiligquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:30 schreef Cryothic het volgende:
goeimoggel
weer een dagje mooi weer bekijken vanachter het glas
True, hier ook chrome.quote:
Dat kan beter, in operaquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:22 schreef Cryothic het volgende:
hier FF, maar dat komt omdat ik niet meer zonder FireBug kan
Nice.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is nog trotser dan trots
zometeen ff spullen naar plastic bak, oude kleren brengen, bed leegmaken en dan is t klaar
Waterbed?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef Ynske het volgende:
* Ynske is nog trotser dan trots
bed leegmaken
Women...quote:
Veul beter.quote:
Doe de 100-meter-van-mijn-huis opdracht.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Puala het volgende:
Ik verveel me kapot![]()
En ik heb de auto en mijn camera bij me, maar een zo goed als lege tank en geen geld
* Timmos knuffelt Paulaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Puala het volgende:
Ik verveel me kapot![]()
En ik heb de auto en mijn camera bij me, maar een zo goed als lege tank en geen geld
Hmm, zou evt. kunnen. Denk dat ik maar ga gamenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe de 100-meter-van-mijn-huis opdracht.
Neem 100 passen in een wikkekeurige richting en maak een interessante foto van datgene wat je dan ziet.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, zou evt. kunnen. Denk dat ik maar ga gamen
Creatieve oplossingquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Rollercoaster Tycoon ftwquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij counterstriken????quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraardmaar ik dacht meer aan fifa of counterstrike met klasgenoten.
[..]moet wat.
kan het begrijpen hoor. Toen zondag mijn tripje naar Dierenpark in Emmen niet doorging, ben ik maar weer verder gegaan in Just Cause 2quote:
JC2 is vetquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
kan het begrijpen hoor. Toen zondag mijn tripje naar Dierenpark in Emmen niet doorging, ben ik maar weer verder gegaan in Just Cause 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn ook echt spellen die tot hun recht komen als je ze 1 keer speelt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:43 schreef Puala het volgende:mannen die verbaasd zijn over mijn games:
Halo, wow, final fanatsy. Allemaal al een x gespeeld.
Maak er maar grappen over, maar het is wel een feitquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Chanty het volgende:
Joy mijn SPSS databestand zag er prima uit EN de eerste korte analyse idem dito
Nog even en ik ga het serieus leuk vinden
Mja je wilt niet weten hoeveel uur bijles ik gehad heb voor wiskunde op de middelbare. Dat ik dit nu doe is echt een wonderquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Maak er maar grappen over, maar het is wel een feit(en bovendien kun je er veel geld mee verdienen als je het echt kunt).
ik krijg ze gewoon als meeltje binnen in mn nieuwsboxquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:58 schreef Timmos het volgende:
Weet iemand een fijne RSS reader.. Iets waarbij je een kleine popup krijgt ergenst ofzo..
quote:Op woensdag 14 april 2010 01:03 schreef fFarl het volgende:
[..]
Aaaahhwwwww!
Zoeperschatzig.
Welterusten en voor zo meteen: goedemorgen
Ik ga zometeen voor een broodje ergenst, als ik terugkom van de overhandiging van leenrollatorsquote:
Wat moet jij met een rollator?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ga zometeen voor een broodje ergenst, als ik terugkom van de overhandiging van leenrollators![]()
Overhandiging.. Persmomentje, jeweetquote:
Alleen doen als je in de wetenschap verder wil, anders heb je er geen zak aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:19 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja je wilt niet weten hoeveel uur bijles ik gehad heb voor wiskunde op de middelbare. Dat ik dit nu doe is echt een wonderMaar zit nu zelfs te overwegen of ik zou willen promoveren
Dus nog meer statistiek
Hier in Leiden zit een goeie, weet niet waar jij zit?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef Kremers het volgende:
Het is niet hun eigen papier, maar papier van Ilford. Meeste print shops maken zwart/wit afdrukken met een kleurenbelichter op kleurenpapier en dat levert niet de beste resultaten op.
Voor de beste z/w afdrukken heb je papier nodig dat specifiek ontwikkeld is voor z/w afdrukken. Helaas zijn er maar heel weinig die dat aanbieden...
Amsterdam, dus dat is een beetje ver wegquote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Hier in Leiden zit een goeie, weet niet waar jij zit?
Hmmmmmquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net twee kaartjes van 16 GB besteldEens kijken of we het daar een tijdje mee volhouden
Iemand interesse in 4 kaartjes van 2 GB? Sandisk Extreme III. Met een 30D heb je ruimte voor ongeveer 250 foto's in RAW. een 5D mk II doet er 65
JE hebt een pm-etjequote:Op woensdag 14 april 2010 15:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hmmmmm
Misschien ik.
Zal vanaaf ff thuis overleggen.
Altijd handig voor de komende vakantie.
Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net twee kaartjes van 16 GB besteldEens kijken of we het daar een tijdje mee volhouden
Iemand interesse in 4 kaartjes van 2 GB? Sandisk Extreme III. Met een 30D heb je ruimte voor ongeveer 250 foto's in RAW. een 5D mk II doet er 65
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |