abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 20:12:57 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80239080
Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die een abonnement hebben bij Ziggo of Tele2 of een andere instatie die mij kunnen voorzien van TV en Internet, eventueel telefoninie.

Ik ga verhuizen naar Zuid-Limburg, ik weet dat daar Ziggo televisie levert.
Ik heb geen speciale eisen, digitale tv is leuk maar geen must.
Internet moet goed zijn om foto's te uploaden, fokken, soms uitzending gemist.

Kunnen jullie me ervaringen geven van aanbieders, zijn ze goed? kan ik er beter bij wegblijven? veel last van storingen? lossen ze problemen goed op? ed.

Alvast bedankt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 12 april 2010 @ 20:14:43 #2
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80239157
Vermijd Digitenne in elk geval maar. Ik woon in Roermond en ga waarschijnlijk ook naar Ziggo.
Tics van je petten.
pi_80239173
Schoonouders hebben Ziggo, wonen tegen Limburg aan, toch best veel problemen met de uitval van telefoon en internet.
Tele2 geen ervaring mee, maar Ziggo zou ik niet aanraden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_80239290
tvp

Ik heb nu active tv van kpn. Was best aardig, laatst een nieuwe tv decoder gekregen van kpn met hdmi
Maar!! het zappen duurt 5 seconde... dus bellen met kpn en meteen een niewe decoder gekregen. Helaas geen verschil. Ik moet dat ding om de dag resetten en het zappen blijft traag. Ook al heb ik nog een paar maanden een contract ik zeg het op en weiger te betalen tot het eind.
pi_80239328
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:14 schreef nattermann het volgende:
Vermijd Digitenne in elk geval maar. Ik woon in Roermond en ga waarschijnlijk ook naar Ziggo.
Dat werkt dan weer perfect in Veldhoven.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 22:54:19 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80246607
digitenne zat ik nog niet naar te kijken

k dacht dat zo'n combi goedkoper zou zijn, misschien wel naief.
nog mensen met ervaringen?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 12 april 2010 @ 23:04:40 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_80247126
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:18 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Dat werkt dan weer perfect in Veldhoven.
Ja, het werkt hier ook. Daar is dan ook alles mee gezegd, de kwaliteit is ronduit zéér slecht te noemen. Ik woon in een smalle straat op 2 hoog, er hoeft maar een brommer langs te rijden of ik heb enkele seconden geen beeld meer.
Tics van je petten.
pi_80351244
tvp, ga ook binnenkort verhuizen.

Na enig uitzoekwerk lijkt Tele2 het goedkoopst (tv + internet (20 Mb down) + bellen voor 40 euro p/m).

Bellen hoeft van mij ook niet perse, maar tv+internet bestaat volgens mij niet bij Tele2.
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 april 2010 @ 19:23:09 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80354763
quote:
Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
tvp, ga ook binnenkort verhuizen.

Na enig uitzoekwerk lijkt Tele2 het goedkoopst (tv + internet (20 Mb down) + bellen voor 40 euro p/m).

Bellen hoeft van mij ook niet perse, maar tv+internet bestaat volgens mij niet bij Tele2.
maar de verhalen die ik van tv bij tele2 hoor zijn weer niet zo positief
ben er overigens nog niet over uit
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 16 april 2010 @ 11:20:15 #10
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_80377095
Ik heb hier (welliswaar Utrecht) zelf ook ziggo, lekker snel en alles. In het begin vaak storingen gehad maar de laatste tijd zelden. Ik heb gisteravond ook een Fax aangesloten die zonder extra kosten werkt.

Digitaal TV, Zappen gaat altijd iets slomer dan Analoge, maar wel goede kwaliteit, af en toe wat storing als er onweer in de lucht hangt,

Telefonie, valt niets over te zeggen behalve: Doet interrnet het niet, dan heb je ook geen vaste telefonie.
Dit is mijn signature.
  zaterdag 17 april 2010 @ 17:19:08 #11
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_80423139
Hier ook Ziggo tv, heb na mijn verhuizing een tijd zonder tv gezeten door problemen met Ziggo. Maar nu werkt het wel zonder problemen (analoge tv, digitaal heb ik niet).
De reden dat ik nooit voor zo'n combi zal gaan is dat als de leverancier ergens een storing heeft, je gelijk niets meer hebt. Geen radio, tv, telefoon en internet.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 17 april 2010 @ 23:45:30 #12
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_80433744
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 17:19 schreef Hukkie het volgende:
Hier ook Ziggo tv, heb na mijn verhuizing een tijd zonder tv gezeten door problemen met Ziggo. Maar nu werkt het wel zonder problemen (analoge tv, digitaal heb ik niet).
De reden dat ik nooit voor zo'n combi zal gaan is dat als de leverancier ergens een storing heeft, je gelijk niets meer hebt. Geen radio, tv, telefoon en internet.
Dat valt opzich wel mee, als internet eruit ligt heb je geen telefoon,(voip) maar nog wal Digitaal TV/Radio en nog analoog, ligt Digitaal TV eruit heb je alleen geen radio en ligt analoog eruit doet de rest het nog gewoon.
Dit is mijn signature.
  woensdag 21 april 2010 @ 10:08:35 #13
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_80550838
Woon in Landgraaf, heb alles in 1 extra van ziggo. Nergens last van. Voorheen bij Online, in 1 woord: Rampzalig. Mijn advies: Ziggo.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_80552488
Ik neig nu richting Tele2 alles-in-1.

Een combinatie van Ziggo(TV) en Telfort (internet) is ook mogelijk, maar voor 3 euro meer heb ik dan digitale TV en ook een telefoonaansluiting.
  donderdag 22 april 2010 @ 13:20:06 #15
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_80594513
quote:
Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik neig nu richting Tele2 alles-in-1.

Een combinatie van Ziggo(TV) en Telfort (internet) is ook mogelijk, maar voor 3 euro meer heb ik dan digitale TV en ook een telefoonaansluiting.
Mijn neefje heeft ook tele 2. Spijt van als haren op zijn hoofd. Verbinding knalt er constant uit, de telefonie, is bijna telefoniet. En de snelheid is ook niet iets om over naar huis te schrijven. Althans, dat is zijn ervaring dan. Kan voor jou weer heel anders zijn.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_80594854
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Mijn neefje heeft ook tele 2. Spijt van als haren op zijn hoofd. Verbinding knalt er constant uit, de telefonie, is bijna telefoniet. En de snelheid is ook niet iets om over naar huis te schrijven. Althans, dat is zijn ervaring dan. Kan voor jou weer heel anders zijn.
Inderdaad lees ik wel meer slechte ervaringen.

Neig nu naar de optie UPC alles-in-1. Hopen dat die beter is (en maar iets duurder: 45 euro p/m)
pi_80614457
Noord-Limburg hier. Tele2 en Ziggo gehad. Met Ziggo wel eens wat internetuitval gehad. Uiteindelijk overgestapt naar Tele2 voornamelijk met de reden omdat deze wat goedkoper was.

Daar weer heel snel van afgestapt . Internet werkte bijna nooit (en al helemaal niet op een 2e PC), Tele2 kon ons niet helpen en gaf aan dat het aan ons lag (hetzelfde netwerk werkte wel netjes met Ziggo). Uiteindelijk wilden ze wel een monteur langs laten komen, maar als bleek dat het aan ons lag moesten we die zelf gaan betalen (80 euro geloof ik). Daar hebben we uiteindelijk maar niet voor gekozen toen ook onze telefoon het ineens niet meer deed. Toen waren we het zat.

Nu hebben we XS4all. Werkt uitstekend (ook met het netwerk waar Tele2 het dus niet deed). Alles is ook netjes geinstalleerd door een (uiterst vriendelijke) monteur.
pi_80630351
UPC besteld! (alles-in-1 pakket a 45 euro p/m)

Laat over een tijdje dan wel even weten hoe het bevalt. Maar mensen in de buurt zijn er erg tevreden over!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 april 2010 @ 19:08:22 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80643018
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Anne het volgende:
Noord-Limburg hier. Tele2 en Ziggo gehad. Met Ziggo wel eens wat internetuitval gehad. Uiteindelijk overgestapt naar Tele2 voornamelijk met de reden omdat deze wat goedkoper was.

Daar weer heel snel van afgestapt . Internet werkte bijna nooit (en al helemaal niet op een 2e PC), Tele2 kon ons niet helpen en gaf aan dat het aan ons lag (hetzelfde netwerk werkte wel netjes met Ziggo). Uiteindelijk wilden ze wel een monteur langs laten komen, maar als bleek dat het aan ons lag moesten we die zelf gaan betalen (80 euro geloof ik). Daar hebben we uiteindelijk maar niet voor gekozen toen ook onze telefoon het ineens niet meer deed. Toen waren we het zat.

Nu hebben we XS4all. Werkt uitstekend (ook met het netwerk waar Tele2 het dus niet deed). Alles is ook netjes geinstalleerd door een (uiterst vriendelijke) monteur.
dat klinkt idd niet tof over Tele2

ben nu idd erover aan t denken om maar los tv en internet te nemen, houd XS4all in gedachten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_80643313
Tele2 hier

Decoder is een grote plastic box met de looks van de jaren 80 met een scheve Tele2 sticker erop.
Met de decoder kun je maar via 1 tv kijken. Je kunt een extra decoder huren voor een eventuele tweede tv. Alle mooie functies van je tv kun je vergeten aangezien alles via de decoder loopt (scartkabel van decoder naar TV)
Als je de decoder aanzet gaat hij eerst op het gemakje verbinding maken waarna je langzaam een keuze menu ziet opbouwen van verschillende blokken met veel reclame en oh ja er is ook een blokje om tv te gaan kijken. Zappen gaat hinderlijk traag.
Internet daarentegen doet wel gewoon wat het moet doen.

Als Tele2 een fatsoenlijke decoder mee zou leveren en het gebruiksgemak verbeterd zou het wel te pruimen zijn. Maar ik ga het binnenkort opzeggen en overstappen op wat anders.
  zondag 25 april 2010 @ 04:00:15 #21
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_80686383
Ziggo is wel fijn, maar de service is af en toe een beetje klote..
Toch heeft mijn vader besloten om over te stappen naar KPN
de rede waarom wij van ziggo naar KPN stappen is voor mij niet duidelijk maar ik vind het niet erg..
heb nooit echt grootte problemen gehad met ziggo, behalve dan de tv uitval van een maandje geleden..
maar dat gebeurt niet veel..
pi_80922450
Ik heb internet van KPN, valt vrijwel nooit uit. Mijn vriend had eerst Ziggo en als ik daar met mijn laptop wilde internetten, was het hele internet van slag Digitale tv werkte ook al niet geweldig, en met die klantenservice kom je ook niet veel verder. Dus hij is ook overgestapt naar KPN, en alles werkt nu prima
  zondag 2 mei 2010 @ 03:37:45 #23
39581 Salvad0R
universal
pi_80922568
Neem geen Ziggo, die hebben sex met Brein
pi_81303857
Ik heb ook interactieve tv + internet van KPN. 35 euro per maand. gratis hd apparaat met hardeschijf. De helpdesk is zeer goed bereikbaar en vriendelijk. Heb er geen spijt van, helaas had ik wat opstartproblemen maar dit lag aan de oude bekabeling in mijn appartement. Dit heeft een monteur prima opgelost zonder kosten !! Ik zou het zo weer nemen.
pi_81303930
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef B3nn0 het volgende:
Ik heb ook interactieve tv + internet van KPN. 35 euro per maand. gratis hd apparaat met hardeschijf. De helpdesk is zeer goed bereikbaar en vriendelijk. Heb er geen spijt van, helaas had ik wat opstartproblemen maar dit lag aan de oude bekabeling in mijn appartement. Dit heeft een monteur prima opgelost zonder kosten !! Ik zou het zo weer nemen.
gaat het zappen bij jou wel snel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')