Tja, ik wil gewoon graag een flesje water drinken tijdens de vlucht: die ¤3 kan er wel van af.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef Lemans24 het volgende:
[Volgens mij kan beide, maar dat weet ik niet zeker meer. Maar sowieso is het veel te duur om daar iets te kopen voor die redelijk korte vlucht.]
Dat is idd erg prijzig. Alleen relevant voor Noren, die kochten massaal eten (want goedkoper dan normaal).
1,5-2 uur maxquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:27 schreef littlefrankie het volgende:
Vlieg binnenkort vanaf Eindhoven.
Iemand een idee hoelaat ik ongeveer van te voren aanwezig moet zijn? Moet ook een koffer inchecken.
3 uurtjes voor vertrek?
Gewoon een leeg flesje mee nemen en vullen achter de douane bij de toiletten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag een flesje water drinken tijdens de vlucht: die ¤3 kan er wel van af.![]()
Hoe dan ook: niemand die weet met welke munteenheid/munteenheden je kunt betalen aan boord?
In principe Euro's en Engelse Ponden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Tja, ik wil gewoon graag een flesje water drinken tijdens de vlucht: die ¤3 kan er wel van af.![]()
Hoe dan ook: niemand die weet met welke munteenheid/munteenheden je kunt betalen aan boord?
Euro en Pondquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Files e.d. incalculerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef littlefrankie het volgende:
[..]
Ooh relax! Kan ik weer een uurtje langer blijven liggen. Portugal, here we come
heb ik toch wat te veel vluchten geboekt maar nooit gebruikt, ze denken dat ik toch nooit kom opdagen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef JohnDDD het volgende:
Kreeg nu bij het boeken een nog nooit eerder gezien bericht: als je volgnummer op je boarding pass hoger dan 190 is moet je eerst langs de incheckbalie 60 minuten voor vertrek!
M.a.w. onze vrienden van Ryanair overboeken de vlucht en als je dan net wat te laat incheckt bekijk je het maar!
Heb er helaas geen plaatje van, het spijt me, maar ik garandeer je dat ik het bericht kreeg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Thetallguy het volgende:
190? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Heb je een plaatje ervan? Gaat een beetje tegen hun businessmodel in, zo kost het meer werk/geld!
Als ie op je boardingpass staat kan je hem toch laten zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb er helaas geen plaatje van, het spijt me, maar ik garandeer je dat ik het bericht kreeg.
Hadden wij ook! Maar wij hebben toch geen volgnr hoger dan 190.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:33 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Heb er helaas geen plaatje van, het spijt me, maar ik garandeer je dat ik het bericht kreeg.
quote:They've done this because of the high level of cancellations because of the volcano.
Basically if 100 people check in online, but then 10 of them cancel, Ryanair can't re-use the sequence numbers from the cancellations, so they have to go higher than 190.
It just means that they need to check who you are and check you in properly. I've done it a couple of times.
Die uitleg snap ik niet helemaal maar ik ben ook niet wiskundig aangelegd. Ik kreeg die waarschuwing overigens ook onlangs, gelukkig zat ik ver onder de 190.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
189 kunnen er in.
Heb even gezocht en schijnen nog naweeën van de aswolken te zijn oid.
[..]
Volgens mij is dat een slimme manier om te zeggen dat ze gewoon de vluchten nog maar eens extra overboeken vanwege het hoge aantal afzeggingen, en dat ze graag zicht willen houden op het aantal passagiersquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:25 schreef Thetallguy het volgende:
189 kunnen er in.
Heb even gezocht en schijnen nog naweeën van de aswolken te zijn oid.
[..]
Ik ook, nummer 13 ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Die uitleg snap ik niet helemaal maar ik ben ook niet wiskundig aangelegd. Ik kreeg die waarschuwing overigens ook onlangs, gelukkig zat ik ver onder de 190.
Nee. Hun online systeem geeft iedere passagier een volgnummer (1, 2, 3, 4, 5, etc.). Als 2 en 3 dan cancellen, en er passen 190 passagiers in het vliegtuig, dan telt dat online boekingssysteem gewoon door (omdat 2 en 3 al bestaan) tot 192 dus. Die zorgt dus blijkbaar alleen dat het totale nummer van passagiers die niet cancellen 190 is en dan moet het personeel handmatig jou op het vliegtuig je goede nummer geven oid.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Die uitleg snap ik niet helemaal maar ik ben ook niet wiskundig aangelegd. Ik kreeg die waarschuwing overigens ook onlangs, gelukkig zat ik ver onder de 190.
Makes sense, bedankt voor de uitleg.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee. Hun online systeem geeft iedere passagier een volgnummer (1, 2, 3, 4, 5, etc.). Als 2 en 3 dan cancellen, en er passen 190 passagiers in het vliegtuig, dan telt dat online boekingssysteem gewoon door (omdat 2 en 3 al bestaan) tot 192 dus. Die zorgt dus blijkbaar alleen dat het totale nummer van passagiers die niet cancellen 190 is en dan moet het personeel handmatig jou op het vliegtuig je goede nummer geven oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |