abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:19:28 #226
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_82873153
Weten jullie of het mogelijk is om een ticket op andermans naam te zetten? Ik zou naar Brindisi gaan maar ik kan niet, nu wil vriendin lief met een zus of vriendin gaan.
pi_82873266
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Omnifacer het volgende:
Weten jullie of het mogelijk is om een ticket op andermans naam te zetten? Ik zou naar Brindisi gaan maar ik kan niet, nu wil vriendin lief met een zus of vriendin gaan.
Denk dat je een ander ticket moet kopen, dit soort wijzigingen kosten normaliter iets van 100 euro? Je kan helpdesk van Ryanair bellen, willen ze soms nog weleens aardig doen, maar ik zou er niet op hopen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:26:13 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_82873481
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Denk dat je een ander ticket moet kopen, dit soort wijzigingen kosten normaliter iets van 100 euro? Je kan helpdesk van Ryanair bellen, willen ze soms nog weleens aardig doen, maar ik zou er niet op hopen.
OK, bedankt. Nieuw ticket is 125 euro, dus zou op zich nog goedkoper zijn ook
pi_82873646
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

OK, bedankt. Nieuw ticket is 125 euro, dus zou op zich nog goedkoper zijn ook
Het is meestal goedkoper om een nieuw ticket te kopen dan om te laten zetten, bovendien verdient Ryanair hier lekker op.
pi_82895271
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:21 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zag net de 'aanbiedingen' van Ryanair en dacht, dit is niets bijzonders, dat wordt wel lager in Juli of Augustus voor de maanden september en oktober.

Maar let op, ik ben flexibel met data, ik moet naar Stansted in September en wil wel naar Madrid, maar het maakt mij qua datum niet zoveel uit, ik kan dus prima wachten tot er betere aanbiedingen komen en dan pas een boeking maken.
Als je echter op een bepaalde datum ergens heen moet en die prijs is nu relatief goedkoop beschikbaar kan je wellicht beter niet wachten om te boeken, want je kan dan wel enkele euro's besparen, er bestaat ook kans dat de prijzen stijgen.

De beste prijzen komen 2 tot 1 maand voor vertrek met Ryanair tegenwoordig, al bieden resultaten uit het verleden geen garanties voor de toekomst.
Het probleem is dat je dan nog weinig kans hebt om een apartement te vinden (in die streek). Momenteel is de prijs naar sicilie iets boven de 100¤, maar ik heb al veel lager gezien.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:57:03 #231
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_82971739
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:26 schreef Tegan het volgende:
Hoelang vantevoren moet je aanwezig zijn?
Hangt ook af van het vliegveld. Eindhoven heb ik nog nooit langer dan 5 min bij de security check hoeven wachten. Douane max 10 min plus 30 min voor vertrek door de Ryanair gate. Bij mekaar 45 min. Hou een uur van tevoren aan en met handbagage heb je tijd genoeg.
The best firms advertise the least...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 11:43:50 #232
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83048517
Wij vertrekken binnenkort naar Kroatie met Ryanair en willen dus online inchecken, maar ik snap er geen snars van, .

Er staan 3 opties.. welke moet je dan kiezen? En moet je nou wel of niet daarvoor betalen? Met die ruimbagage, want die hadden we al betaald ?

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 20-06-2010 12:55:06 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_83049069
quote:
Op zondag 20 juni 2010 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Wij vertrekken 9 juli naar Kroatie met Ryanair en willen dus online inchecken, maar ik snap er geen snars van, .

Er staan 3 opties.. welke moet je dan kiezen? En moet je nou wel of niet daarvoor betalen? Met die ruimbagage, want die hadden we al betaald ?
Die drie opties zijn alleen maar om te 'bevestigen' voor de website wie je bent en voor welke vlucht je wilt inchecken. Kies één.
Verder kan ik nu niet kijken, maar wat ik me herinner hoef je verder niks te betalen. Alleen als je het aantal aangegeven stuks bagage wijzigt, maar dat is logisch. Inchecken online is gewoon gratis. Niet online inchecken is erg duur.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 12:08:28 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83049226
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:02 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Die drie opties zijn alleen maar om te 'bevestigen' voor de website wie je bent en voor welke vlucht je wilt inchecken. Kies één.
Verder kan ik nu niet kijken, maar wat ik me herinner hoef je verder niks te betalen. Alleen als je het aantal aangegeven stuks bagage wijzigt, maar dat is logisch. Inchecken online is gewoon gratis. Niet online inchecken is erg duur.
MM.

Danke, maakt dus niets uit welke optie je kiest, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_83049270
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

MM.

Danke, maakt dus niets uit welke optie je kiest, .
CZ.

Nee, ze geven je gewoon drie opties om je te 'identificeren'. Erg handig als je sommige gegevens van jezelf niet meer weet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 juni 2010 @ 12:11:03 #236
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_83049302
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:10 schreef MaxMark het volgende:

[..]

CZ.

Nee, ze geven je gewoon drie opties om je te 'identificeren'. Erg handig als je sommige gegevens van jezelf niet meer weet
Ah oke .
pi_83092802
Ik ga over een maandje naar Londen. Ik ben licht asmatisch en heb daar ook een pompje voor.
Is het nodig om een medicijnpaspoort mee te nemen?
pi_83191260
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga over een maandje naar Londen. Ik ben licht asmatisch en heb daar ook een pompje voor.
Is het nodig om een medicijnpaspoort mee te nemen?
Laat ik de vraag anders stellen: Kan het kwaad om je medicijnpaspoort mee te nemen?
pi_83327431
Vorig jaar heb ik een ticket bij Ryan Air geboekt, en hier heb ik nog een emailbevestiging van in mijn mailbox..
Vorige week opnieuw een ticket geboekt, maar hier geen mailtje van gekregen. Kan ik er vanuit gaan dat het gewoon goed is gegaan? Ik kan wel gewoon bij'account beheren inloggen'
Ik hoor het graag, bedankt
pi_83327655
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:49 schreef murpieburpy het volgende:
Vorig jaar heb ik een ticket bij Ryan Air geboekt, en hier heb ik nog een emailbevestiging van in mijn mailbox..
Vorige week opnieuw een ticket geboekt, maar hier geen mailtje van gekregen. Kan ik er vanuit gaan dat het gewoon goed is gegaan? Ik kan wel gewoon bij'account beheren inloggen'
Ik hoor het graag, bedankt
Check je spamfilter even? Normaal zou je wel een mail moeten krijgen, maar als je gewoon kunt inloggen met je gegevens is het ook goed gegaan, lijkt me.
pi_83328049
Ja er staat nu niks meer bij mijn ongewenste post, maar misschien heb ik het te laat opgemerkt..
Maar waarschijnlijk kwam het niet bij spam, omdat ik het al eens eerder toegestaan heb! Ik vind het maar raar!
pi_83328343
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:15 schreef murpieburpy het volgende:
Ja er staat nu niks meer bij mijn ongewenste post, maar misschien heb ik het te laat opgemerkt..
Maar waarschijnlijk kwam het niet bij spam, omdat ik het al eens eerder toegestaan heb! Ik vind het maar raar!
Als je maar wel je checkinformulier hebt en uitprint he i
pi_83488234
Zo, ik heb een retourtje Stockholm geboekt bij Ryanair: ¤150 p.p. (last-minute dus )
Dit wordt mijn eerste vlucht bij Ryanair, dus ik ben benieuwd.
Maar wat ik me dus af vroeg: kan ik aan boord (voor het eten/drinken) met euro's betalen? Of ook met Zweedse kronen? Want in dat laatste geval neem ik geen euro's mee.
pi_83488746
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:43 schreef tomatenrood het volgende:
Zo, ik heb een retourtje Stockholm geboekt bij Ryanair: ¤150 p.p. (last-minute dus )
Dit wordt mijn eerste vlucht bij Ryanair, dus ik ben benieuwd.
Maar wat ik me dus af vroeg: kan ik aan boord (voor het eten/drinken) met euro's betalen? Of ook met Zweedse kronen? Want in dat laatste geval neem ik geen euro's mee.
Volgens mij kan beide, maar dat weet ik niet zeker meer. Maar sowieso is het veel te duur om daar iets te kopen voor die redelijk korte vlucht.
pi_83488795
Als je je incheckkaart uitgeprint hebt, dan heb je verder niets nodig behalve paspoort?
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:04:40 #246
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_83491789
Ik laat aankomend weekend een ticket verlopen. Nou kreeg ik een mailtje dat ik kan inchecken waar oa het volgende in staat:
quote:
Als u niet online incheckt, moet u het relevante tarief betalen voor het verstrekken van een nieuwe boardingkaart op de luchthaven.(Euro 40/ GBP 40). Dit is mogelijk tot 40 minuten voor het geplande vertrek van de vlucht.
Ik neem aan dat ik niets hoef te betalen als ik verder niets met de boeking doe en hem laat verlopen?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_83491830
Dat is alleen als je vergeet in te checken online en wel wil meevliegen denk ik.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:37:21 #248
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_83493123
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:04 schreef maok het volgende:
Ik laat aankomend weekend een ticket verlopen. Nou kreeg ik een mailtje dat ik kan inchecken waar oa het volgende in staat:
[..]

Ik neem aan dat ik niets hoef te betalen als ik verder niets met de boeking doe en hem laat verlopen?
Nee, is gewoon een "no show". Je bent alleen het geld, dat je voor je ticket betaald hebt kwijt, that's it!
The best firms advertise the least...
pi_83493414
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef Tegan het volgende:
Als je je incheckkaart uitgeprint hebt, dan heb je verder niets nodig behalve paspoort?
Klopt, je hebt alleen je incheckkaart en paspoort nodig.
  woensdag 30 juni 2010 @ 16:06:34 #250
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_83494227
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Volgens mij kan beide, maar dat weet ik niet zeker meer. Maar sowieso is het veel te duur om daar iets te kopen voor die redelijk korte vlucht.
Dat is idd erg prijzig. Alleen relevant voor Noren, die kochten massaal eten (want goedkoper dan normaal).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')