Maar dit is ook weer overdreven slechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja Alberto stylo. Ik zat naast haar. Kan ik moeilijk de lens fatsoenlijk op dr gezicht zetten.
ik zat in een positie waar ik casual, doch sexy uit het raam keek met mijn spange N97 tussen mijn benen. Dat op puur gevoel op haar gezicht gericht en toen moest ik ook nog op de foto knop drukken. Toen kon ik niet zien of ie goed autofocusde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dit is ook weer overdreven slecht
Amateur, doe het goed of doe het nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
ik zat in een positie waar ik casual, doch sexy uit het raam keek met mijn spange N97 tussen mijn benen. Dat op puur gevoel op haar gezicht gericht en toen moest ik ook nog op de foto knop drukken. Toen kon ik niet zien of ie goed autofocusde.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Amateur, doe het goed of doe het niet
stad? Trein. En nee ik loop al richting mijn tentamenlokaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus nu, de stad is afgeladen vertelde je net
Belastingrecht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef wise het volgende:
welk tentamen¿
Ik heb een voorbeeldje voor je:quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
stad? Trein. En nee ik loop al richting mijn tentamenlokaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord A: je hebt het recht om belasting te betalen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Belastingrecht.tot met een paar uur.
die heeft 2 bananen in zijn oor.quote:
Met iTunes kun vrij weinig, dus gok van niet.quote:
Ff naar m'n vriendin sturen.quote:
lol, linksonder staat een meisjequote:
quote:
Hier is het ook een bende.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, hun huis ja, hier is het een bende!
Brak?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hier is het ook een bende.Maar ik ben te moe/brak om er nu wat aan te doen.
Ja en ik moet nog slapen.quote:
Alleen in het weekend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef WillFerrell het volgende:
was timur nu op 3fm? Ik werd net tijdens het tentamen twee keer gebeld.
Haha lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja en ik moet nog slapen.![]()
Maar het was echt super. We waren rond een uur of 5 met een paar vage bekenden mee naar een studentenhuis gegaan. Om daar tot 10:00 door te blijven hangen.Maar het was wel heel erg gezellig.
Je hebt je nr gegeven?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd we mij dan zo nodig moest hebben.
Dé manier om een tentamenweek af te sluiten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha lachen! Die nachten zijn altijd het leukst, als je om 9 uur 's morgens op een vage plek zit te chillen
!
Is voor mij alweer veel te lang geleden dat dat gebeurd is!
Ah shut upquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dé manier om een tentamenweek af te sluiten.
Oh, en om een vakantie in te luiden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah shut up! Ik moet nog beginnen
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, en om een vakantie in te luiden.Ik praat niet meer met jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |