abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80115923
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Beroepsmatige tvp.
Fok-beroepsmatig?
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_80115966
Ja negatieve zaken hebben in je kop nou eenmaal de overhand
men zegt ook dat een positieve gedachte 10 x krachtiger is dan een negatieve.. maar goed ook anders zouden we ALLEEN MAAR ellende hebben, ben ik van overtuigd
monitor je gedachte maar eens.. je gaat schrikken hoeveel negatieve je tegenkomt in tegenstelling tot positieve.

Ik dank elke dag in gedachte de infinite creator voor alles wat ik heb, en vraag to bless my path.
i see the creator in all living thing.
be the light that lights up the dark vind ik altijd een hele mooie
Al is de mode uit dan ben ik nog steeds in
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:01:38 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80116030
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:58 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Fok-beroepsmatig?
Ja ik krijg hier geld voor, anders zou ik het ook niet doen.
The truth was in here.
pi_80116086
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:59 schreef LORD_ANU het volgende:
Ja negatieve zaken hebben in je kop nou eenmaal de overhand
men zegt ook dat een positieve gedachte 10 x krachtiger is dan een negatieve.. maar goed ook anders zouden we ALLEEN MAAR ellende hebben, ben ik van overtuigd
monitor je gedachte maar eens.. je gaat schrikken hoeveel negatieve je tegenkomt in tegenstelling tot positieve.

Ik dank elke dag in gedachte de infinite creator voor alles wat ik heb, en vraag to bless my path.
i see the creator in all living thing.
be the light that lights up the dark vind ik altijd een hele mooie
Ja, ik wou dat ik dat ook deed. Moet ik ook maar eens in gaan bouwen. Grappig hoe je het pad kunt kennen, maar het nog niet bewandelt. Net als Neo in The Matrix: Morpheus liet hem de deur zien, maar kon hem niet voor hem openen. Same thing.
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_80116106
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja ik krijg hier geld voor, anders zou ik het ook niet doen.
Haha, goed bezig - gelijk heb je!
pi_80116149
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:03 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Haha, goed bezig - gelijk heb je!
...
pi_80116196
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Flammie het volgende:

[..]

...
Moet je huilen jochie? Neem aan dat Bastard een geintje maakte nl...
pi_80116275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:06 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Moet je huilen jochie? Neem aan dat Bastard een geintje maakte nl...
Oh ok.. vandaar dat je zegt "goed bezig, gelijk heb je"

pi_80116309
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Flammie het volgende:

[..]

Oh ok.. vandaar dat je zegt "goed bezig, gelijk heb je"

Nog nooit van sarcasme gehoord?
pi_80116335
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Nog nooit van sarcasme gehoord?
Waar haal je het vandaan

OT maar weer :
pi_80116391
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:03 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Ja, ik wou dat ik dat ook deed. Moet ik ook maar eens in gaan bouwen. Grappig hoe je het pad kunt kennen, maar het nog niet bewandelt. Net als Neo in The Matrix: Morpheus liet hem de deur zien, maar kon hem niet voor hem openen. Same thing.
Amen
daarom heb je ook guidance nodig.. we all need a morpheus to show us the way
ik denk dat het ook wel gebeurd als je er klaar voor bent.. een soort guidance van hogere hand
trieste ervan is dat als dat waar is, wij nog steeds niet klaar zijn ;-)

we zien het pad, proberen hem te bewandelen
zoals Yoda ooit zei :-P
Do or do not! there is no try
pi_80116406
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Flammie het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan

OT maar weer :
Tja, ik ben een God. En heb alle baby's hier op aarde verdoemd om eigen keuzes te maken, inclusief alle zieken.
pi_80116452
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:11 schreef LORD_ANU het volgende:

[..]

Amen
ik denk dat het ook wel gebeurd als je er klaar voor bent.. een soort guidance van hogere hand

we zien het pad, proberen hem te bewandelen
zoals Yoda ooit zei :-P
Do or do not! there is no try
Ja, waar kan ik mijn gids vinden dan? Werkt natuurlijk hetzelfde! Niet zoeken, komt vanzelf. Maar hoe maak ik bewust keuzes die me naar een Hoger Plan brengen? En hoe kom ik van de oude manier van kijken af?
pi_80116573
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:13 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Ja, waar kan ik mijn gids vinden dan? Werkt natuurlijk hetzelfde! Niet zoeken, komt vanzelf. Maar hoe maak ik bewust keuzes die me naar een Hoger Plan brengen? En hoe kom ik van de oude manier van kijken af?
Neo zocht ook he...
ja er moet iets in jezelf veranderen voor het in de buitenwereld veranderen kan...
overstijgen gaat niet over een nachtje denk ik.. takes a lifetime.. of meerdere
pi_80116706
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef LORD_ANU het volgende:

[..]

Neo zocht ook he...
ja er moet iets in jezelf veranderen voor het in de buitenwereld veranderen kan...
overstijgen gaat niet over een nachtje denk ik.. takes a lifetime.. of meerdere
Hij zocht, maar wist niet wat. Is dat het geheim? Je focus op iets leggen, zonder dat je weet wat?
Damn, dat is lastig...of is het de kunst om helemaal niets te willen?
pi_80116857
TerugVoorPlus1
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:11 schreef LORD_ANU het volgende:
Amen
Moest iedereen steeds uiteindelijk een guidance krijgen om het juiste pad te bewandelen, zouden er zovelen niet moeten terugkomen vanwege karma.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_80116973
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef UncleScorp het volgende:
TerugVoorPlus1
[..]

Moest iedereen steeds uiteindelijk een guidance krijgen om het juiste pad te bewandelen, zouden er zovelen niet moeten terugkomen vanwege karma.
Euh...dit snap ik ff niet? Hoe werkt dat eigenlijk met karma volgens jou? Moeten we echt van ons karma afkomen? Zo lijkt het nl wel heel veel op een straf en ik weet dat straffen nooit het Hoogste Plan dient.
pi_80117205
Je komt naar hier met een welbepaald doel, bent alles vergeten bij de geboorte en door Vrije Wil en aardse verleidingen bouw je algauw karma op.
Het verwerken/oplossen van karma is geen straf, het is uiteindelijk je eigen beslissing. Je wil zelf terugkomen om het beter te doen als je na je dood je eigen daden beoordeelt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_80117275
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef UncleScorp het volgende:
Je komt naar hier met een welbepaald doel, bent alles vergeten bij de geboorte en door Vrije Wil en aardse verleidingen bouw je algauw karma op.
Het verwerken/oplossen van karma is geen straf, het is uiteindelijk je eigen beslissing. Je wil zelf terugkomen om het beter te doen als je na je dood je eigen daden beoordeelt.
Dus als ik ervoor zou kiezen om mijn karma niet op te lossen, kan ik alsnog een stap Hoger komen?
pi_80117342
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Plus1 het volgende:
Dus als ik ervoor zou kiezen om mijn karma niet op te lossen, kan ik alsnog een stap Hoger komen?
Denk niet dat je naar een hogere klas mag als je gebuisd bent op je examens, ook al zou je dat zelf wel willen
pi_80117400
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Denk niet dat je naar een hogere klas mag als je gebuisd bent op je examens, ook al zou je dat zelf wel willen
Precies, dus dan zou je je karma alsnog als straf kunnen ervaren. Of denk je dat je vanuit een ander perspectief dat ook wel mee zal vallen? Ik ben geneigd karma als straf te zien, maar ik weet dat het komt omdat me hier geleerd is om zo te denken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:40:36 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_80117470
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Plus1 het volgende:

[..]

Euh...dit snap ik ff niet? Hoe werkt dat eigenlijk met karma volgens jou? Moeten we echt van ons karma afkomen? Zo lijkt het nl wel heel veel op een straf en ik weet dat straffen nooit het Hoogste Plan dient.
Karma is volgens mij geen straf an sich (met de gedachte dat het bewustzijn tijdloos is natuurlijk) maar een realisatieweg, persoonlijk heb ik ook het vermoeden dat karma niet werkt op basis van een extern oordeel maar door je eigen bewustzijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_80117547
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Karma is volgens mij geen straf an sich (met de gedachte dat het bewustzijn tijdloos is natuurlijk) maar een realisatieweg, persoonlijk heb ik ook het vermoeden dat karma niet werkt op basis van een extern oordeel maar door je eigen bewustzijn.
Helder! Met als toevoeging dat je wel aan Natuurwetten gebonden bent denk ik? Dus de ascentie kan alleen plaatsvinden als je Bewustzijn er klaar voor is (lees: je karma ingelost is)?
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:43:55 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_80117606
Vlgs mij is karma ook een weg die we moeten bewandelen. We zijn overal een keer dader en een keer slachtoffer in en uiteindelijk stijgen we op uit die dader/slachtoffer levenswijze gaan we er aan voorbij.
The truth was in here.
pi_80117658
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is karma ook een weg die we moeten bewandelen. We zijn overal een keer dader en een keer slachtoffer in en uiteindelijk stijgen we op uit die dader/slachtoffer levenswijze gaan we er aan voorbij.
Ja, op zich denk ik dat ook wel. Alleen het 'moeten' stuit me ergens tegen de borst: als niets wat je doet hier boeit (resultaten zijn slechts onderdeel van de Illusie), waarom dan wel gevolgen voor je Ziel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')