Jaquote:
Mogguh!quote:
Beetje onkarakteristiek voor iemand die zich voorzitter van de SBC club noemt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon sstopt snel zijn piemel in de open mond
Maak een groot spandoek met daarop:"Jasper is op vakantie."quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Want blijkbaar komt niks door bij mijn baas. Heb hem wel 4x ondertussen er aan moeten herinneren dat ik dan op vakantie ben
Samzz is stiekem 15?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een nieuw R&P topic. Voor de liefhebbers..
*bijt*quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op voetbal en vioolles zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje onkarakteristiek voor iemand die zich voorzitter van de SBC club noemt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Gvd. net als ik er een keer niet op let.quote:
Yes, it's friday.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote faal. Jij hebt helemaal geen vriendin, poseur.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Verzamelbeursquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
Zin in morgen!Verzamelbeurs.
![]()
Jammer dat ik tikkie verkouden ben.
Je humor in bed laten liggen? Ik open dit soort topics al 10 jaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef El_Matador het volgende:
Grote faal. Jij hebt helemaal geen vriendin, poseur.
Samen inwijden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |