Twentse humor dan. En ik zit hier gelukkig nog geen 10 jaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je humor in bed laten liggen? Ik open dit soort topics al 10 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik krijg daar wat hippie assocaties bijquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
[..]Platen -en verzamelbeurs, Utrecht. 2 keer per jaar.
Ben anderhalf jaar terug nog geweest.
Je hoeft het niet te lezen, er stond: voor de liefhebbers.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:
Twentse humor dan. En ik zit hier gelukkig nog geen 10 jaar.
Maar echt humor om te lachen, dat zie ik alweer.![]()
[spoile]*not*[/spoiler]
Yeah.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg daar wat hippie assocaties bij
Jij deed voorkomen alsof het serieus was. Je hebt nergens aangegeven wat nou de grap zou zijn. Dan kan je een serieuze reactie terugkrijgen, "kneus".quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te lezen, er stond: voor de liefhebbers.
Kneus.
quote:
You need to develop a sense of humorquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij deed voorkomen alsof het serieus was. Je hebt nergens aangegeven wat nou de grap zou zijn. Dan kan je een serieuze reactie terugkrijgen, "kneus".
Dat is de grap.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef El_Matador het volgende:
Jij deed voorkomen alsof het serieus was.
Dat hoor ik niet vaak.quote:
Geniale grap dan.quote:
Noorderlingen en Oosterlingen hebben een ander soort humor blijkbaar.quote:
Heerlijk echtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Zo lekker lunchen op de schommel.
Nee hoor, je bent niet gek.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja ben ik nou gek, of was het gewoon pretty fucking obvious...
Fixedquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noorderlingen en Oosterlingen hebben een ander soort wel humor blijkbaar.
Ik vind het eigenlijk wel een briljant topicquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
ho ho niets slechts over echte oosterlingen hequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noorderlingen en Oosterlingen hebben een ander soort humor blijkbaar.
Alleen naar mensen die jou kennen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou nee hoor.quote:
Ben je nu al wat wakkerder dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet als ik net wakker ben
Bwah gek, richting 23:00 is het deepthroaten tot huilens toequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
En kun je naar mate de dag vordert steeds harder?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twentse humor dan. En ik zit hier gelukkig nog geen 10 jaar.
Maar echt humor om te lachen, dat zie ik alweer.
Mata, waar is je lolbroek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mata, waar is je lolbroek?Zijn bokkenpruik heeft het overgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*glock glock glock*quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Bwah gek, richting 23:00 is het deepthroaten tot huilens toe
Als er wordt gekotst, moet ze meer oefenenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
*glock glock glock*.*glock glock glock*
*glock glock glock*
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mata, waar is je lolbroek?Of z'n grapjas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, zijn we beide slechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zijn bokkenpruik heeft het overgenomen.
Dan moet ik wel een oefenpartner hebben hequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als er wordt gekotst, moet ze meer oefenen
Kom maar als je er geen kunt vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een oefenpartner hebben he
Oh, het was de bedoeling 'm in m'n strot de duwen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had je die zuurstok toch ook niet gegeven om zo even op te eten...
Ja, ga er nog even serieus op in.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet het komen komen, maar meer dat de piemel er aan komt
quote:
Het lijkt me wel dat een zuurstok wat minder meegeeft zeg maar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had je die zuurstok toch ook niet gegeven om zo even op te eten...
Ik zou haast geloven dat je serieus dat beeld van me hebt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent een onschuldig, lief, schattig, klein meisje die dat soort dingen niet snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |