Heej, ik was niet een uur in die badkamer bezig ja! Heb ook peuter aangekleed, ontbeten, en gebeld met een vriendinnetje. Dus.quote:
Zeker prettig. Vooral ook omdat je bij dat soort mensen dan juist weer de pot pakt met 5/7 offquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is juist wel prettig. Ik speel liever tegen iemand die snapt wat ie doet en kansberekent, dan tegen een n00b die met 5/7 off gewoon meegaat met een raise als er bij flop geen hit was.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:52 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Heej, ik was niet een uur in die badkamer bezig ja! Heb ook peuter aangekleed, ontbeten, en gebeld met een vriendinnetje. Dus.
Neequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Nog voorbipsfoto's gemaakt?
Binnenkort even voor je doen, sta ik net even buiten de douche. Wel zo leuk voor de mensen hier.quote:
Als we jou toch niet haddenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Binnenkort even voor je doen, sta ik net even buiten de douche. Wel zo leuk voor de mensen hier.
Zit je weer in jezelf te praten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
"He Jasper, nieuwe klus, is dit wat voor jou?"
"Goh baas, het begint de eerste dag van mijn vakantie, en eindigt 2 dagen na mijn vakantie is afgelopen, wat denk je zelf?"
Zoiets ja. Want blijkbaar komt niks door bij mijn baas. Heb hem wel 4x ondertussen er aan moeten herinneren dat ik dan op vakantie benquote:
Hij herinnerd het zich wel als jij niet meer op het werk komt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Want blijkbaar komt niks door bij mijn baas. Heb hem wel 4x ondertussen er aan moeten herinneren dat ik dan op vakantie ben
Print wat van die fail posters voor hem uit?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
Zoiets ja. Want blijkbaar komt niks door bij mijn baas. Heb hem wel 4x ondertussen er aan moeten herinneren dat ik dan op vakantie ben
Ach, hij zit in Groningen, ik in Leeuwarden. Zie het zo gebeuren dat hij mij maandag de 19de opbelt voor het één of het andere.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij herinnerd het zich wel als jij niet meer op het werk komt.
Ja, dat zal een idee zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Print wat van die fail posters voor hem uit?
Jaquote:
Mogguh!quote:
Beetje onkarakteristiek voor iemand die zich voorzitter van de SBC club noemt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon sstopt snel zijn piemel in de open mond
Maak een groot spandoek met daarop:"Jasper is op vakantie."quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz is stiekem 15?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een nieuw R&P topic. Voor de liefhebbers..
*bijt*quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op voetbal en vioolles zittenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef STING het volgende:
[..]
Beetje onkarakteristiek voor iemand die zich voorzitter van de SBC club noemt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Gvd. net als ik er een keer niet op let.quote:
Yes, it's friday.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Grote faal. Jij hebt helemaal geen vriendin, poseur.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
Verzamelbeursquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
Zin in morgen!Verzamelbeurs.
![]()
Jammer dat ik tikkie verkouden ben.
Je humor in bed laten liggen? Ik open dit soort topics al 10 jaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef El_Matador het volgende:
Grote faal. Jij hebt helemaal geen vriendin, poseur.
Samen inwijden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |