Maar is het dan niet net zo rendabel als een hoofdstat trainen? (of minder)quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stamp niets de grond in.Ik ga dit gewoon proberen. Niet geschoten = altijd mis. Het gaat me meer om t geld wat ik evt meer krijg voor mijn spelers dan die theorie
![]()
Hoe kan ik uitzoeken waar die grenzen liggen?
[..]
Voor die "oudjes" zit er niet veel waarde stijging meer in dus ga ik het zo proberen. Zoals ik net al zei : Niet geschoten = altijd mis. Ik vind het best het proberen waard. Net als mn seizoen spelhervatten trainen. Daar heb ik ook van geleerd dat ik dat niet nog een keer zo doe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar is het dan niet net zo rendabel als een hoofdstat trainen? (of minder)
Ik ging uit van de piemel scanners die in de omloop zijn, maar misschien is het handig ja!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vergeet de awards niet in je onderregel te zetten.
WTFquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ging altijd van de piemel scanners die in de omloop zijn, maar misschien is het handig ja!
Jij met je ban misschien (en daardoor het missen van het piemelgeweld)?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die zich een koei herinneren van 1 van onze leden?
Mwah, zou ieder ander ook gedaan hebben denk ik, tenzij het bij voorbaat een kansloze missie zou zijn. Dus zeg maar RKC wat MOTST tegen Barcelonaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef NelisZ het volgende:
Misschien eentje van mijzelf:
In de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen motsen in de hoop/verwachting te winnen en vierde te blijven, maar toch gelijkspelen en nu een p/d duel moeten spelen met een vrij slechte teamgeest?
Al weet ik natuurlijk pas na zondag of het echt een koei actie is geweest
ik heb volgens mij dit seizoen niemand op een Koei kunnen betrappen.. dus dan moet jij die award maar krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF![]()
Volgens mij is er maar 1 iemand bij onze fed met zo een scanner dus dan zou t een saaie verkiezing worden.
Ik heb trouwens mn stem ingediend.
Zijn er nog mensen die zich een koei herinneren van 1 van onze leden?
Wat dacht je van glansrijk degraderen, omdat je glansrijk van een BOT team verliest terwijl je gewoon met 11 man speelde?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb volgens mij dit seizoen niemand op een Koei kunnen betrappen.. dus dan moet jij die award maar krijgen
Ach ik heb ook geblunderd woensdag maar dat is niet iets voor een koei. Wel kan ik nu mn spits niet verkopen. Zondag was ie niet nodig en woensdag ben ik m vergeten op te stellen. Vorige week had ik m gekocht en dus ben ik nu de lul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij met je ban misschien (en daardoor het missen van het piemelgeweld)?![]()
Nee, ik weet alleen dat Vullie afgelopen week de opstelling voor een friendly vergeten is, maar das ook niet zo spectaculair.
Ah als niemand een koei maakt moet ik die zonder pd duel rechtstreeks naar de V promoveer en het hele seizoen op 1 heb gestaan (kampioenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb volgens mij dit seizoen niemand op een Koei kunnen betrappen.. dus dan moet jij die award maar krijgen
Dat is doelbewust en dus geen fout. Daardoor ook niet koei waardig.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat dacht je van glansrijk degraderen, omdat je glansrijk van een BOT team verliest terwijl je gewoon met 11 man speelde?
Komt in de buurt. Al heb je geen koei beslissing genomen op dat moment. Als je gewoon gewonnen had was er niets aan de hand geweest. Hou ons maar van de ontwikkelingen op de hoogte.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef NelisZ het volgende:
Misschien eentje van mijzelf:
In de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen motsen in de hoop/verwachting te winnen en vierde te blijven, maar toch gelijkspelen en nu een p/d duel moeten spelen met een vrij slechte teamgeest?
Al weet ik natuurlijk pas na zondag of het echt een koei actie is geweest
Ah ik dacht dat je doelde op de grens of ze dicht bij een stijging zitten mbt een bepaalde skill. My bad. Eigenwijs ben ik altijd al geweest en zo nu ook weer. Ik wil het toch gaan proberen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Possie: grenzen zoek je uiteraard door bij spelers met de door jou gewenste hoofdstad de tc te bekijken en te kijken waar de grens ligt bij het inschalen.
Lijkt me simpel. Stel je hebt een mid met uitmuntend positiespel en er staat passen slecht tot zwak. Dan train je uiteraard dat soort spelers van zwak tot matig omdat er dan komt te staan matig tot goed.
IRL :quote:Wout van den Bosch (224221787)
30 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 27-07-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een godelijk leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 08-10-2009 (5/40), 1s 10w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 10 230 ¤/week
19 680 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
quote:Wout(er) van den Bosch (27071976)
33 jaar en teveel dagen, volgende verjaardag: 27-07-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een ief persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Ikke (RKDEO)
Sinds 27-07-19**
Total Skill Index (TSI): 1 470
Loon: 10 230 ¤/week
109 680 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: semi fit
Specialiteit: Onhandig met de bal
Dat zeg jij. Ik denk dat veel van mijn trainies aan t eind van t komend seizoen op of over die grens zitten en dus heb ik er wel wat aan gehad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
Prima dat je het gewoon wilt proberen, maar je moet wel spelers trainen die op een skill precies op de grens zitten die ik noemde. Anders heb je er niets aan!
Mooi mn 5,5 ster keep heeft er ineens 4,5 en mn matig spits ineens 8 ipv 6!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:12 schreef Gijs_ het volgende:
Die sterren in de jeugd zijn flink op de schop gegaan zo te zien, heb in eens een 10 sterren spits
quote:07-04-2010 Betere sterrenwaardering in de jeugd
Velen van jullie zijn 'verontrust' over de veel betere sterrenwaardering die jeugdspelers in de nieuwe engine krijgen; zo blijkt uit reacties op het forum. Dit is echter geen bug.
De betere waardering van jeugdspelers komt gedeeltelijk door de huidige veranderingen, maar wordt nog meer veroorzaakt door veranderingen in het verleden (tot wel twee jaar terug) die tot dusver nog niet in de jeugd waren doorgevoerd. Zo hebben we in het verleden een verandering in de sterrenwaardering voor je senioren doorgevoerd om hun bijdrage op het veld beter te laten zien; die verandering is nu ook bij de jeugd doorgevoerd.
Dit betekent in het algemeen dat alle spelers meer sterren krijgen en vooral spitsen omdat die - naast de veranderingen uit het verleden - nu ook een 'boost' krijgen. Daarnaast is de toename meer zichtbaar voor 'multiskillers' (spelers die om meerdere vlakken goed zijn) dan voor 'monoskillers' (spelers die in maar een ding goed zijn).
Hoi Jos! Welkom, stel jezelf en je hattrickteam ff voorquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:11 schreef Jos_ het volgende:
Ik train verdedigen, dan is het waarschijnlijk verstandig om ook maar met meer verdedigers te gaan spelen? En welke tacktiek kan dan het beste gehanteerd worden? Counter?
quote:Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 61 830 ¤.
11-04-2010 (15/41) Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
11-04-2010 (15/41) De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld.
Maar je verspilt gigantisch veel training zo. Stel dat je mijn voorbeeld aanhoudt en je moet eigenlijk naar matig trainen en doet dat vanaf waardeloos. Dan kost de waardevolle tct training je zo'n 15-20 weken. Terwijl als je dezelfde speler nieuw koopt maar dan met zwak bijstat (en wss exact dezelfde prijs!!!) zo'n 1-5 weken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je doelde op de grens of ze dicht bij een stijging zitten mbt een bepaalde skill. My bad. Eigenwijs ben ik altijd al geweest en zo nu ook weer. Ik wil het toch gaan proberen.
Ik snap waar je op doelt all1 heeft dat voor mijn gevoel geen kans van slagen. Ik ken mezelf en dan bied ik teveel voor de spelers die ik dan kopen wil. Waardoor ik dus nooit meer terug krijg wat ik er voor betaald heb.quote:Op zondag 11 april 2010 11:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar je verspilt gigantisch veel training zo. Stel dat je mijn voorbeeld aanhoudt en je moet eigenlijk naar matig trainen en doet dat vanaf waardeloos. Dan kost de waardevolle tct training je zo'n 15-20 weken. Terwijl als je dezelfde speler nieuw koopt maar dan met zwak bijstat (en wss exact dezelfde prijs!!!) zo'n 1-5 weken.
Advies dus: Verkoop de spelers die je NU van plan bent om tct training te geven en vervang ze met PRECIES dezelfde speler maar dan met een bijskill net onder de TC grens, voor dezelfde prijs als je verkochte speler die met zijn bijskill ver onder de TC grens zit.
Hoi Kirov,quote:Op zondag 11 april 2010 11:22 schreef Kirov het volgende:
Ik ben inkopen aan het doen om mijn team te versterken. Ik speel op 3-5-2 en aas nu een beetje op middenvelders en vleugelspelers. Dit zijn mijn ratings met MOTS:
Middenveld waardeloos (laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging slecht (hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval slecht (heel laag)
Linkeraanval slecht (laag)
Indirecte vrije trappen
Verdediging slecht (hoog)
Aanval slecht (hoog)
Teammotivatie (Verborgen) Wedstrijd van het Seizoen
Tactiek normaal normaal
Ik speel in de 8e divisie iemand nog tips? En op welke stats moet ik letten?
Dat kan ik makkelijk.quote:Op zondag 11 april 2010 11:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik geloof nooit dat je zoveel biedt dat je 15 weken extra training vergooit ;-)
Ik train korte pass atmquote:Op zondag 11 april 2010 11:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Kirov,
Train je ook je middenveld? (positiespel)
Ik vind het prima, maar je hebt een beetje ene bord voor je kop als je het zo gaat trainen.quote:Op zondag 11 april 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik makkelijk.
Kijk ik vind het gewoon leuk om mijn spelers zo goed mogelijk te maken. Er zitten ook nog wat eigen jeugd trainies tussen. Of het het slimste is? Vast niet maar ik ben heel eigenwijs.
Maar goed ik zei al ik zal er nog over na denken. ok?
Ok dan zou ik middenvelders (CM) kopen met een zo hoog mogelijk positiespel en zwak tot redelijk passen. Dat ligt even aan je budget en die ken ik niet. Voor de vleugels dan zo hoog mogelijk vleugel met wat positiespel en t zelfde aan passen als bij je CM.quote:
Ik snap het. Ik zie t all1 anders (door dat bord voor mn kop waarschijnlijkquote:Op zondag 11 april 2010 11:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind het prima, maar je hebt een beetje ene bord voor je kop als je het zo gaat trainen.![]()
Een bijstat van waardeloos naar slecht trainen maakt je speler niet beter. TCT training is net als skilltraden bedoelt om net dat ene leveltje omhoog te trainen om zo een dikke winst in weinig tijd te pakken.
Ik heb geen idee wat er te koop is voor 4 ton en ook nog trainbaar. Wat is de leeftijd van je nu aangetrokken spelers?quote:Op zondag 11 april 2010 11:55 schreef Kirov het volgende:
Ik heb nog 4 ton over, heb net 2 spelers aangetrokken 1 middenvelder met goed positiespel en redelijk passen en en vleugel speler met redelijk vleugelspel redelijk positie spel en redelijk passen
Zonde daar kan je toch niet veel winst mee maken? Je moet proberen om een training te kiezen waar door je jonge spelers van een jaar of 17 \ 18 op traint en kan verkopen voor een veelvout als waar je ze voor gekocht hebt. Op deze spelers zal je niet tot weinig winst kunnen maken.quote:
Spelers ouder dan 20 in een trainingslinie is echt zonde! Zeker op dat niveau kun je daar het best 17/18 jarigen neerzetten en in de andere linies wat oudere en goedkope krachten!quote:Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef Kirov het volgende:
Mijn team gemiddelde is 19 jaar samen met deze 2 ''oudjes'' Ik had mijn oude team verkocht en er 20 17 jarigen voor gekocht waarmee ik toch nog 2e ben geworden in de competitie, maar omdat alle bots eruit gaan (4) en er nieuwe teams de 9e divisie bijkomen wil ik mijn team voor 3 a 4 seizoenen versterken zodat ik me beter kan handhaven en in de subtop van deze divisie kan blijven hangen.
Wil je niet promoveren dan? Als je sneller geld wil verdienen en bv wil promoveren kan ik je aanraden om bv positiespel of verdedigen te gaan trainen. Later kan je dan (als je team op een redelijk niveau is) altijd nog passen gaan trainen. Ik zelf (en met mij heel veel) trainen all1 in het tussen seizoen passen. Om mn verdedigen trainies meer passen mee te geven. Door bv positiespel te trainen kan je zo door stoten naar de VI. Vraag maar aan FrituurVetPet. Maar goed het is en blijft natuurlijk je eigen keuze. Ik geef je all1 advies.quote:Op zondag 11 april 2010 12:31 schreef Kirov het volgende:
Mijn team gemiddelde is 19 jaar samen met deze 2 ''oudjes'' Ik had mijn oude team verkocht en er 20 17 jarigen voor gekocht waarmee ik toch nog 2e ben geworden in de competitie, maar omdat alle bots eruit gaan (4) en er nieuwe teams de 9e divisie bijkomen wil ik mijn team voor 3 a 4 seizoenen versterken zodat ik me beter kan handhaven en in de subtop van deze divisie kan blijven hangen.
Maar verdedigers zijn zo duurquote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Spelers ouder dan 20 in een trainingslinie is echt zonde! Zeker op dat niveau kun je daar het best 17/18 jarigen neerzetten en in de andere linies wat oudere en goedkope krachten!
Volledig mee eensch!quote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Spelers ouder dan 20 in een trainingslinie is echt zonde! Zeker op dat niveau kun je daar het best 17/18 jarigen neerzetten en in de andere linies wat oudere en goedkope krachten!
Dit was mijn eerste seizoen nog maar en wil nog 1 seizoen in deze divisie spelen, misschien daarna promoveren.quote:Op zondag 11 april 2010 12:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wil je niet promoveren dan? Als je sneller geld wil verdienen en bv wil promoveren kan ik je aanraden om bv positiespel of verdedigen te gaan trainen. Later kan je dan (als je team op een redelijk niveau is) altijd nog passen gaan trainen. Ik zelf (en met mij heel veel) trainen all1 in het tussen seizoen passen. Om mn verdedigen trainies meer passen mee te geven. Door bv positiespel te trainen kan je zo door stoten naar de VI. Vraag maar aan FrituurVetPet. Maar goed het is en blijft natuurlijk je eigen keuze. Ik geef je all1 advies.
Dat snap ik juist daarom geef ik je dat advies. Zoals we hier altijd doen aan beginnende trainies. Door iets anders te gaan trainen houd niet in dat je meteen promoveert komend seizoen. Ik denk all1 wel dat het verstandig is in jou geval.quote:Op zondag 11 april 2010 12:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste seizoen nog maar en wil nog 1 seizoen in deze divisie spelen, misschien daarna promoveren.
Dus overstappen op het trainen van verdedigen en dan 4 4 2 of 5 3 2 gaan spelen? Want ik heb net men derde middenvelder aangetrokkenquote:Op zondag 11 april 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik juist daarom geef ik je dat advies. Zoals we hier altijd doen aan beginnende trainies. Door iets anders te gaan trainen houd niet in dat je meteen promoveert komend seizoen. Ik denk all1 wel dat het verstandig is in jou geval.
Ik zou zeker met 5 verdedigers gaan spelen, om optimaal te trainen!quote:Op zondag 11 april 2010 12:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dus overstappen op het trainen van verdedigen en dan 4 4 2 of 5 3 2 gaan spelen? Want ik heb net men derde middenvelder aangetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |