abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:15:02 #26
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80116507
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Nog tips nu je mn trainies kan zien?
Je had t over een switch...wat wil je gaan trainen?
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:20:30 #27
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80116707
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Je had t over een switch...wat wil je gaan trainen?

Jij bent zelf gekomen met een verhaal over spelers naar matig of hoger trainen op bijskils omdat ze dan hoger staan op de tv. Dus zou ik dat gaan testen en hier melden. Of wel passen, positiespel en vleugelspel en evt spelhervatten al telt die laatste niet mee voor de tv.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:24:04 #28
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80116819
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Jij bent zelf gekomen met een verhaal over spelers naar matig of hoger trainen op bijskils omdat ze dan hoger staan op de tv. Dus zou ik dat gaan testen en hier melden. Of wel passen, positiespel en vleugelspel en evt spelhervatten al telt die laatste niet mee voor de tv.
Hehe, dat verhaal was niet van mij he, maar had ik van het HT-forum geplukt. Daarin gaat het erom dat je gebruik kunt maken van de gebrekkige transfervergelijker binnen HT door die grenzen op te zoeken. Op bijstats vergelijkt ie vaak op een range, bijv matig-goed.
Het idee erachter is dus spelers met een goed bijstat op die bijstat 1 level op te trainen, zodat ie in de vergelijkerrange ineens valt in uitstekend-uitmuntend.
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:29:42 #29
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80117056
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hehe, dat verhaal was niet van mij he, maar had ik van het HT-forum geplukt. Daarin gaat het erom dat je gebruik kunt maken van de gebrekkige transfervergelijker binnen HT door die grenzen op te zoeken. Op bijstats vergelijkt ie vaak op een range, bijv matig-goed.
Het idee erachter is dus spelers met een goed bijstat op die bijstat 1 level op te trainen, zodat ie in de vergelijkerrange ineens valt in uitstekend-uitmuntend.
Dat weet ik maar jij kwam er hier mee

Dat begrijp ik daarom vraag ik heb jij nog tips? Aangezien jij bijna alles al een keer getraint hebt in hattrick. Ik heb een stukje hier boven mn trainies staan die ik dus omhoog wil hebben in hun bijskills. Zal ik om en om trainen of juist eerst een tijdje passen en later positiespel enz enz?

Edit :

Als een speler goed heeft geeft de tv niet hoger aan.

pi_80117208
SH telt zeker wel mee voor de TV
Ik ga dat verhaal ook zo snel mogelijk oppakken, met spelhervatten. Nog even wat trainees laten poppen eerst.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:35:08 #31
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80117255
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Gijs_ het volgende:
SH telt zeker wel mee voor de TV
Ik ga dat verhaal ook zo snel mogelijk oppakken, met spelhervatten. Nog even wat trainees laten poppen eerst.
Bij de tv wordt dat niet mee gerekend Spelers met hoog spelhervatten gaan vaak weg voor meer dan de tv juist daardoor.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:36:19 #32
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80117303
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat weet ik maar jij kwam er hier mee

Dat begrijp ik daarom vraag ik heb jij nog tips? Aangezien jij bijna alles al een keer getraint hebt in hattrick. Ik heb een stukje hier boven mn trainies staan die ik dus omhoog wil hebben in hun bijskills. Zal ik om en om trainen of juist eerst een tijdje passen en later positiespel enz enz?

Edit :

Als een speler goed heeft geeft de tv niet hoger aan.

[ afbeelding ]
Ik denk dat alleen launay, Van der Meer en Dias eventueel in aanmerking zouden komen om een bijstat te gaan trainen...

Mijn tip van de dag zou zijn: Als je besluit om een bepaalde trainingsstrategie te gaan volgen, zorg er dan voor dat je de juiste trainees in huis hebt.
Ik ben van pindavlees
pi_80117424
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Bij de tv wordt dat niet mee gerekend Spelers met hoog spelhervatten gaan vaak weg voor meer dan de tv juist daardoor.
Hij neemt het wat ruimer, maar je hebt zeker verschillende niveaus in de TV die spelhervatten meeneemt hoor!
Fokhattrick.org!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:41:05 #34
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80117493
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen launay, Van der Meer en Dias eventueel in aanmerking zouden komen om een bijstat te gaan trainen...

Mijn tip van de dag zou zijn: Als je besluit om een bepaalde trainingsstrategie te gaan volgen, zorg er dan voor dat je de juiste trainees in huis hebt.
launay heeft al een tv zoals ze bedoelen. Die zit met vleugelspel, passen en positiespel juist al tussen matig en goed. Zo ook die andere op t vleugelspel van vd meer na. Dat zijn dus juist de 3 spelers die daar eigenlijk niet voor in aanmerking komen.

Ik wil juist mn huidige trainies in waarde verhogen door dit te doen. Dat om te kijken of het verhaal enig sinds klopt.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:43:05 #35
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80117578
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hij neemt het wat ruimer, maar je hebt zeker verschillende niveaus in de TV die spelhervatten meeneemt hoor!
Waarom geeft hattrick dat dan niet aan bij zn zoekcriteria? Zelfs bij mn goddelijk sh niet.
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:48:17 #36
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80117801
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

launay heeft al een tv zoals ze bedoelen. Die zit met vleugelspel, passen en positiespel juist al tussen matig en goed. Zo ook die andere op t vleugelspel van vd meer na. Dat zijn dus juist de 3 spelers die daar eigenlijk niet voor in aanmerking komen.

Ik wil juist mn huidige trainies in waarde verhogen door dit te doen. Dat om te kijken of het verhaal enig sinds klopt.
Ik denk dat je het hele verhaal anders hebt geinterpreteerd dan ik. In dat verhaal gaat het er juist om om snel veel geld te maken. Als jij jouw huidige trainees op bijstats gaat trainen, gaat het echt weken/maanden/seizoenen duren voordat ze op respectabele niveaus zijn aanbeland. Zeker op deze leeftijden...
Ander bijkomend puntje van dat hele verhaal is dat het eigenlijk niet bedoeld is voor ploegen die willen blijven presteren. Door het vele handelen (wat je dus doet als je het goed aanpakt) gaat je TS gegarandeerd naar de knoppen.

Wil je de waarde van je huidige trainees verhogen, zou ik ze lekker op hoofdstat blijven trainen, of hooguit op passen.
Persoonlijk zou ik een hele schifting in je trainees maken, er een aantal uit gooien en wat echte toptrainees terug halen, om die vervolgens op 2 stats te trainen.

da's ook eigenlijk waar ik nu zelf mee bezig ben, ik train mooie trainees op wing en pm
Ik ben van pindavlees
pi_80117828
quote:
Zoekcriteria
Leeftijd = 30
Keepen = wereldklasse
Verdedigen <= rampzalig
Spelhervatting tussen goed en buitenaards
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Positiespel <= zwak
Bij een willekeurige speler
Fokhattrick.org!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:54:37 #38
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80118050
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Bij mijn speler met Bovennatuurlijk pm, Uitmuntend def en Buitenaards SH:
quote:
Zoekcriteria
Leeftijd = 30
Positiespel = bovennatuurlijk
Verdedigen tussen formidabel en briljant
Passen <= zwak
Vleugelspel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Gaat dus niet altijd op..
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:55:24 #39
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118089
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik denk dat je het hele verhaal anders hebt geinterpreteerd dan ik. In dat verhaal gaat het er juist om om snel veel geld te maken. Als jij jouw huidige trainees op bijstats gaat trainen, gaat het echt weken/maanden/seizoenen duren voordat ze op respectabele niveaus zijn aanbeland. Zeker op deze leeftijden...
Ander bijkomend puntje van dat hele verhaal is dat het eigenlijk niet bedoeld is voor ploegen die willen blijven presteren. Door het vele handelen (wat je dus doet als je het goed aanpakt) gaat je TS gegarandeerd naar de knoppen.

Wil je de waarde van je huidige trainees verhogen, zou ik ze lekker op hoofdstat blijven trainen, of hooguit op passen.
Persoonlijk zou ik een hele schifting in je trainees maken, er een aantal uit gooien en wat echte toptrainees terug halen, om die vervolgens op 2 stats te trainen.

da's ook eigenlijk waar ik nu zelf mee bezig ben, ik train mooie trainees op wing en pm
Daar lijkt het idd wel op ja. Weken of maanden maakt me niet uit. Skills op een laag niveau stijgen sneller dan hoge skills dus juist bij mn huidige trainies lijkt het mij een snellere stijging in waarde wanneer ik die bij skills iets omhoog train dan wanneer ik de hoofdskill en all1 passen blijf trainen. Dat mn TS naar de knoppen gaat geeft niet. Ik ga er niet voor om in de V te blijven maar om die skills hoger te krijgen. Mocht dat betekenen dat ik degradeer dan is dat maar zo. Ik heb veel meer geld nodig om goed mee te kunnen doen in de V dan ik nu evt kan genereren en dus heb ik hier voor gekozen.

Dat moet ik idd doen maar dat pas als al mn huidige trainies hoger zijn in hun bij skills. Dan verkopen voor een leuk bedrag en helemaal opnieuw opzetten.
pi_80118120
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Gaat dus niet altijd op..
Hangt denk ik dan samen met type speler of zo, bij keepers lijkt ie het altijd te doen bij mij!
Fokhattrick.org!
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:56:27 #41
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118128
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Knap bij mij doet ht dat bij geen enkele speler.

Zeker zelf er tussen gezet.

vrijdag 9 april 2010 @ 11:56:41 #42
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80118137
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Daar lijkt het idd wel op ja. Weken of maanden maakt me niet uit. Skills op een laag niveau stijgen sneller dan hoge skills dus juist bij mn huidige trainies lijkt het mij een snellere stijging in waarde wanneer ik die bij skills iets omhoog train dan wanneer ik de hoofdskill en all1 passen blijf trainen. Dat mn TS naar de knoppen gaat geeft niet. Ik ga er niet voor om in de V te blijven maar om die skills hoger te krijgen. Mocht dat betekenen dat ik degradeer dan is dat maar zo. Ik heb veel meer geld nodig om goed mee te kunnen doen in de V dan ik nu evt kan genereren en dus heb ik hier voor gekozen.

Dat moet ik idd doen maar dat pas als al mn huidige trainies hoger zijn in hun bij skills. Dan verkopen voor een leuk bedrag en helemaal opnieuw opzetten.

Waar ik wel superbenieuwd naar ben, is hoe snel je spelers daadwerkelijk stijgen op hele lage stats
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:57:58 #43
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80118203
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Hangt denk ik dan samen met type speler of zo, bij keepers lijkt ie het altijd te doen bij mij!
Bij keepers doet ie het inderdaad wel, bij veldspelers blijkbaar niet
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:58:34 #44
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118226
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ok dat kan ik me nog voorstellen omdat dat een belangrijke skill is voor een keeper.

ps wat is dat wennen zeg zo een nieuw toetsenbord. Moet steeds met backspace werken.
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:00:33 #45
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118294
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Waar ik wel superbenieuwd naar ben, is hoe snel je spelers daadwerkelijk stijgen op hele lage stats
Ik ook. Ik denk dat ze tot en met zwak wel redelijk snel stijgen maar zeker weten doe ik t niet. De stap naar matig duurt denk ik redelijk lang. Tenminste bij positiespel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 09-04-2010 12:08:26 ]
pi_80118631
Possie; je moet geen tct training met je huidige trainees gaan beginnen, het is namelijk nog steeds skilltraden en je moet dus de juiste trainees zoeken die, net als bij het echte skilltraden, al dicht tegen een hogere schaal aan zitten. Je moet dus eerst goed uitzoeken waar al die grenzen liggen en je kunt niet zomaar lukraak wat bijstats gaan trainen.

Voor je weer een theorie onterecht de grond instampt ;-)
pi_80118656
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:00 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik ook. Ik denk dat ze tot en met zwak wel redelijk snel stijgen maar zeker weten doe ik t niet. De stap naar matig duurt denk ik redelijk lang. Tenminste bij positiespel.
Nee hoor, en zelfs matig naar redelijk duurt maar < 5 weken.
pi_80118743
Gezellig hier Ff mijn training nakieken

Bedankt Nelisz
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:14:30 #49
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118780
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Possie; je moet geen tct training met je huidige trainees gaan beginnen, het is namelijk nog steeds skilltraden en je moet dus de juiste trainees zoeken die, net als bij het echte skilltraden, al dicht tegen een hogere schaal aan zitten. Je moet dus eerst goed uitzoeken waar al die grenzen liggen en je kunt niet zomaar lukraak wat bijstats gaan trainen.

Voor je weer een theorie onterecht de grond instampt ;-)
Ik stamp niets de grond in. Ik ga dit gewoon proberen. Niet geschoten = altijd mis. Het gaat me meer om t geld wat ik evt meer krijg voor mijn spelers dan die theorie

Hoe kan ik uitzoeken waar die grenzen liggen?
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Nee hoor, en zelfs matig naar redelijk duurt maar < 5 weken.
Ok dan kan het leuk worden!
  vrijdag 9 april 2010 @ 12:15:46 #50
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_80118826
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef Robar het volgende:
Gezellig hier Ff mijn training nakieken

Bedankt Nelisz
shit daar gaat jou theorie.......