Ik weet niet of het toeval is, maar de laatste weken is de MH telkens zo'n Sky Radio liedje. Weinig boeiend allemaal. Naja, volgende week een nieuwe kansquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:36 schreef alors het volgende:
[..]
Slappe hap idd, MH's daar moet gewoon wat peper inzitten, of van dergelijk niveau zijn dat dat niet hoeft, maar dat geldt niet voor dit nummer.
Dan zullen die volgende week wel MH zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het toeval is, maar de laatste weken is de MH telkens zo'n Sky Radio liedje. Weinig boeiend allemaal. Naja, volgende week een nieuwe kans
Trouwens Di-rect is Alarmschijf.
Is dat de nieuwe MH?quote:
Zou best kunnen iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zullen die volgende week wel MH zijn
Ik ben er ook bang voorquote:
?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:00 schreef gerbenp het volgende:
Ekdom heeft meer zendtijd gekregen? Maar 10/5 seconden maar dan heb je wel wat
Was dat sarcastisch bedoeld en ging het over Shitbull, of was dat echt bedoeld en ging het over RHCP?quote:
Wij gaan juichen als hij van de radio af isquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:35 schreef themauster het volgende:
Bart die staat te juichen dat er veel files zijn
Sarcastisch over RHCPquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was dat sarcastisch bedoeld en ging het over Shitbull, of was dat echt bedoeld en ging het over RHCP?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:43 schreef Brennel het volgende:
Whut, is het nu al 1 uur? Wat is de avond snel gegaan!
Dan ga ik snel naar bed, om 5.40 loopt de wekker weer af,!
Heerlijke plaat van ze!quote:
De regie is natuurlijk al met piepende bandjes naar huis.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:46 schreef gerbenp het volgende:
REGIE! Doe er wat aan..
quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:49 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA Dance With Somebody !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is 'ie !!!!1!
Inderdaad! Veul beter ook dan zijn voorgangerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:50 schreef gerbenp het volgende:
Dit maakt het weer goed dan, lang niet meer gehoord, maar blijft goed
Dan hoop ik ook nog op een korte zomerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:55 schreef themauster het volgende:
Als dit de zomerhit moet worden dan doe ik de radio vaak uit deze zomer
Anders, Iemand Anders.quote:
ik zie Tjibbe al voorbij huppelen, dus het eerste zal wel nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel producer, of hij gaat weer rondhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |