Hoeveelste keer is het eigenlijk al wel niet dat ze te gast is? De vierde keer ofzo? (2x in de studio, 1x op de midgetgolfbaan)quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nikki.
Als ze haar haar maar beter heeft dan in die tv-reclame,
Yup, zoiets zal 't zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveelste keer is het eigenlijk al wel niet dat ze te gast is? De vierde keer ofzo? (2x in de studio, 1x op de midgetgolfbaan)
Aparte stageperiode dan. Meestal lopen die van september tot februari, of van februari tot juli.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
GoedenMIDDAG
Stage afgelopenWeek vrij (van school/stage)
Daarna weer naar school
Ah, op die fiets. Dan is het wel logisch idd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
Zit nog op MBO 2e jaarEerste 2 jaar loop je maar 10 weken stage. Volgend schooljaar idd van september tot februari. En laatste jaar hele jaar, 3 dagen in de week.
Ik hoor net dat het "de zomerhit" schijnt te zijn. Dat verklaart een hoop, want die vind ik meestal waardeloos.quote:
Volgende week vrijdag zal hij wel Megahit wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef Pino112 het volgende:
Coen Swijnenberg
Vanmiddag de primeur van de nieuwe @di_rectmusic in de Coen & Sander show op #3FM!
9 minutes ago from TweetDeck
Nieuwe Di-Rect, Megahit?
BNN 101 zit weer te prutsen op de webcam. Was een paar weken terug ook al zo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn de streams dood ?
Het valt alleen elke week weer tegenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:01 schreef -Hans- het volgende:
Ben zoooooooooo benieuwd naar de nieuwe Megahit
Eens! in mijn ogen is het echt al 3 weken zwaar ruk. Ligt het nou aan mij of valt de stream constant uit?quote:
De shoutcast-stream is weer eens overbelast (kan maximaal 1500 luisteraars tegelijk aan, en zit nu rond de 1470, terwijl 'ie rond de 1000 al gaat bufferen).quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef -Hans- het volgende:
Kevin er weer niet? playlist Der Rudy staat nog niet online *snif*
[..]
Eens! in mijn ogen is het echt al 3 weken zwaar ruk. Ligt het nou aan mij of valt de stream constant uit?
Zou toch verwachten dat het qua drukte wat rustiger zou worden, maar dan switch ik wel even richting WMPquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De shoutcast-stream is weer eens overbelast (kan maximaal 1500 luisteraars tegelijk aan, en zit nu rond de 1470, terwijl 'ie rond de 1000 al gaat bufferen).
Windows Media werkt wel zonder problemen.
Ik vind het ook een toffe plaat, het mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:22 schreef -Hans- het volgende:
Ik doe Rihanna ! toffe plaat. Morgen weer te horen @ Martiniplaza
Begin 'm eigenlijk ook steeds leuker te vindenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:29 schreef alors het volgende:
Ik vind het ook een toffe plaat, het mag gezegd worden.
Ik wou net zeggen... Je was wel heel erg snel met je oordeel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:31 schreef -Hans- het volgende:
OK. eerst luisteren Hans en dan pas oordelen
Direct ergens een etiket op willen plakken. Moet ik niet doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... Je was wel heel erg snel met je oordeel.
Vooralsnog vind ik 'm wel aardig klinken.
Slappe hap idd, MH's daar moet gewoon wat peper inzitten, of van dergelijk niveau zijn dat dat niet hoeft, maar dat geldt niet voor dit nummer.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Direct ergens een etiket op willen plakken. Moet ik niet doen. Maar goed, we zijn nu 2 minuten verder, maar het is niet mijn smaak. Beetje een slappe hap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |