quote:Rob Stenders' laatste jaar op 3FM? "Ik weet dat het ontzettend moeilijk is om zelf aan te voelen wanneer het tijd is om op te stappen" #3fm
Stenders praat met diverse partijen. Met VARA voor dagelijks programma op Radio 2. Mogelijk ook met Powned en Veronica #3fm #vara #powned
Die was leuk iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zat ook een best grappige Giel-edit in.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Nee Gerard, Malcolm McLaren is NIET de uitvinder van de punk. De eerste echt commerciële uitbater van punk, dat was ie wel.
En dit blijft een verdomd leuk plaatje! Schoolfeestjesmuziek!
eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef Sersjee het volgende:
Nee Gerard, Malcolm McLaren is NIET de uitvinder van de punk. De eerste echt commerciële uitbater van punk, dat was ie wel.
En dit blijft een verdomd leuk plaatje! Schoolfeestjesmuziek!
Morguhquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:26 schreef alors het volgende:Goedemorgen
Temptations![]()
![]()
![]()
oh nu weer dat kutlied
Vind ik het nog een beetje vroeg voor, maar doe vooral wat je niet laten kunt.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik het nog een beetje vroeg voor, maar doe vooral wat je niet laten kunt.
Zeg dat. Ik kan hier elke vrijdag ook zulke dingen bestellen voor de lunch (afwisselend Mac en Feboquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:50 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand Kelly vertellen om naar de sterren te kijken?
En dan liever niet naar Sterren.nl, maar gewoon 's nachts in DIE LUCHT.
Als Tjibbe Tjibsma er te zien zou zijn zou dat nog wel kunnen ja, maar nu...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Sersjee zal dan toch sterren.nl aanraden, gok ik. Vooral 's nachts, katjelam thuiskomend.
TV Oranje is leuker. Veel leuker. Minder paling.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Sersjee zal dan toch sterren.nl aanraden, gok ik. Vooral 's nachts, katjelam thuiskomend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |