Pics! of het heeft niet plaatsgevondenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:20 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat meisje met die camera
Ook wel goed! Vandaag mn afstudeeropdracht (geen scriptie, onzinnig gezeik) ingeleverd, da's fijnnnn!quote:
ik zal de standaard message veranderen in 25 eurocent let u opquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar je die hebt gevonden, want volgens mij is die toch echt wel beveiligd.
Het was maar heul ff. Dadelijk even kijken of ik wat kan cappenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pics! of het heeft niet plaatsgevonden
ok, verander het dan ens naar 25 ekstra'squote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal de standaard message veranderen in 25 eurocent let u op
Heb je 'm ingeleverd?! Goed bezig! Hele opluchting zeker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ook wel goed! Vandaag mn afstudeeropdracht (geen scriptie, onzinnig gezeik) ingeleverd, da's fijnnnn!
Morgen naar mn mama's verjaardagen 's avonds naar een buikdansfeest
en zondag heel de dag relaxen!!
Te gek! ben benieuwd want ik kijk niet via de streamquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het was maar heul ff. Dadelijk even kijken of ik wat kan cappen
http://www.3fmfan.nl/page/webcamquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek! ben benieuwd want ik kijk niet via de stream( http://webtv.florisd.nl/3fm is nml kapoet )
Is t ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je 'm ingeleverd?! Goed bezig! Hele opluchting zeker?. Congratz trouwens met je moeder
. Buikdansfeest? Klinkt best boeiend
we moeten het niet gaan misbruiken, maar waarom ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ok, verander het dan ens naar 25 ekstra's
Lief van je!quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Verschrikkelijke megahit!
[..]
Is t ook!![]()
Wel uitverkocht, anders had ik je uitgenodigd
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we moeten het niet gaan misbruiken, maar waarom ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |