Heerlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier lasagne![]()
* Brennel doet niet mee met WEEKEND omdat ze morgen nog werken moet.
Ik heb tegenwoordig geen interesse meer in wat de MH is, al wel komen omdat hij nu al 9 weken geleden is sinds we een echt goede haddenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alain Clark en vrienden (o.a. Miss Montreal, zangeres Krezip, Caro Emerald)
wat was de laatste goeie dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen interesse meer in wat de MH is, al wel komen omdat hij nu al 9 weken geleden is sinds we een echt goede hadden![]()
5 februari was een prettige, maar daarna vind ik het ook vrij matig. Naja, als de rest van de platen maar goed zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig geen interesse meer in wat de MH is, al wel komen omdat hij nu al 9 weken geleden is sinds we een echt goede hadden![]()
Alleen de lettertype en fade effectquote:
Zet er wat in de de 3FM topic reeks ruled ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen de lettertype en fade effect
BTW ik heb de admin panel gevonden van de sms en is niet eens beveiligdwat slecht
Dan vraag ik me toch af waar je die hebt gevonden, want volgens mij is die toch echt wel beveiligd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen de lettertype en fade effect
BTW ik heb de admin panel gevonden van de sms en is niet eens beveiligdwat slecht
Everything is finequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Yo! Hans! Wazzup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |