Dat dat kindje heel geniepig is, dat ze het steeds niet zien.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:51 schreef Pvoesss het volgende:
Jeetje karin.Dat is toch afschuwelijk.
heeft geen zinquote:Op donderdag 22 april 2010 20:59 schreef Vivi het volgende:
Kan je dat kind zelf niet eens aanspreken?
Weerbaarheidstraining oid? Is dat er al voor zulke jonge kindjes? Ik beken, mede daarom heb ik Dean al met 2,5 op een verdedigingssport gedaan, om zijn zelfvertrouwen in te bedden zeg maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als Meike nou een keer wat terugdeed....maar dat durft ze niet.
Ze durft zelfs niet tegen de juf te zeggen dat ze is gekrabt.
(dat vind ik zoooo zielig....dat ze daar pijn heeft en niks durft te zeggen)
Ze moet echt gestuurd worden daarin, laatst in de speeltuin zat er een kindje aan haar te trekken en te duwen, kijkt ze me aan...zo van HELP!!! En dan help ik haar door te zeggen: "gewoon zeggen dat je dat niet wilt. Zeg maar NIET DOEN!" en dan doet ze het wel.
Maar op de psz ben ik er niet bij om dat te sturen, en de juf ziet het niet.
(Meike is zo'n kindje wat gauw wordt vergeten, zegt niks, doet niks, mooi makkelijk)
Zo jong mogelijk mee beginnen inderdaad. Wij zijn nu pas een traject begonnen voor Damon (hij mocht van een medeklasgenoot pas meedoen als hij papier opat, wat hij ook nog deedquote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weerbaarheidstraining oid? Is dat er al voor zulke jonge kindjes? Ik beken, mede daarom heb ik Dean al met 2,5 op een verdedigingssport gedaan, om zijn zelfvertrouwen in te bedden zeg maar.
O maar je mening is fijn om te horen hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Zo jong mogelijk mee beginnen inderdaad. Wij zijn nu pas een traject begonnen voor Damon (hij mocht van een medeklasgenoot pas meedoen als hij papier opat, wat hij ook nog deed)
Maar goed; ik zit nogal in het verkeerde topic met mijn zoon![]()
Dat herken ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
als Meike nou een keer wat terugdeed....maar dat durft ze niet.
Ze durft zelfs niet tegen de juf te zeggen dat ze is gekrabt.
(dat vind ik zoooo zielig....dat ze daar pijn heeft en niks durft te zeggen)
Ze moet echt gestuurd worden daarin, laatst in de speeltuin zat er een kindje aan haar te trekken en te duwen, kijkt ze me aan...zo van HELP!!! En dan help ik haar door te zeggen: "gewoon zeggen dat je dat niet wilt. Zeg maar NIET DOEN!" en dan doet ze het wel.
Maar op de psz ben ik er niet bij om dat te sturen, en de juf ziet het niet.
(Meike is zo'n kindje wat gauw wordt vergeten, zegt niks, doet niks, mooi makkelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |