Ja misschien is dat wel een betere optie dan.quote:Op donderdag 29 april 2010 23:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou echt STOMVERBAASD ben ik. Ze doen er niks aan. NIKS!!!1
Geen plek op de 3+ groep, en het lag allemaal maar aan Meike, ze moest maar van zich afmeppen.
Echt ik voel me zo niet serieus genomen...!
Ze zei dat Meike overplaatsen naar een andere groep verschuiven van het probleem was. Want overal zouden zulk soort kinderen zijn. Ik ben er wel tegenin gegaan, maar had geen zin.
Op een gegeven moment heb ik ook maar gezegd dat ik uitgepraat was met 'r.
Conclusie: we halen Meike eraf.
En zeer waarschijnlijk brengen we haar straks 2 dagdelen naar het kdv, zodat ze nog wel leert om met andere kinderen te spelen en weerbaarder te worden.
Met dat programma werkt ons PSZ ook!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heb voor vanmi een afspraak om op het KDV te gaan kijken met Meike.
Hier is het eigenlijk zo dat het KDV misschien zelfs wel vooruitstrevender is dan de PSZ.
Hier werken ze met de Piramide-methode.
Het scheelt dat het mijn eigen werk is (alleen andere locatie) dus kan ik mooi even met mijn collega's om de tafel welke dagdelen het leukste zouden zijn voor Meike. (wanneer er dus meer meiden zijn, en hopelijk kindjes die straks naar dezelfde basisschool gaan)
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef Memmel het volgende:
Anna had vandaag een driftbui (echt, komt anders nooit voor hoor...), maar goed, ik had haar even op de overloop geparkeerd met het traphekje dicht zodat ze kon afkoelen. Sta ik voor de deur met de hond en ik dacht nog: nou die gilt ook hard...ik hoor haar hier helemaal....kom ik binnen....heeft ze het traphekje met bruut geweld open gerukt en was ze weer naar beneden gekomen, omdat ze vond: "Anna is ook hele verdrietig hoor, mag ook beneden zijn..."
![]()
dan werkt 't toch prima? ze hoeft toch niet dikke tranen te huilen op de trap?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef Tazz het volgende:
Hier werkt op de gang zetten niet echt. Meestal gaat ze op de trap een beetje zingen enzo.
Na enige tijd komt uiteindelijk wel eruit dat ze weer gaat luisteren...
Tazz, Chris gaat ook niet brullend op de gang zitten ofzo. Sterker nog, hij loopt er zowat vrijwillig naar toe. Het is voor hem eerder een kalmeerplek, dan een strafplek. Meestal zit hij 2 minuutjes lekker rustig op de grond, en als je dan gaat kijken is alles meestal weer goed. Heel soms heeft hij nog wel 2 minuten (of 2x2, of 3x2) nodig.. Maar zolang het maar werkt, dan is het toch prima?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef Tazz het volgende:
Hier werkt op de gang zetten niet echt. Meestal gaat ze op de trap een beetje zingen enzo.
Na enige tijd komt uiteindelijk wel eruit dat ze weer gaat luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |