Hallo, long time no see & zulks! Karin, ik zou zeker eens een babbeltje gaan maken met de ouders hoor, grrr..ik zou rode vlekken voor mijn ogen krijgen

. Bij D. op het KDV zit een jongetje dat eerst veel met Dean speelde maar nu steeds zegt dat Dean niet zijn vriend is en dat maakt me al furieus. Niet dat ik het promootte dat ze vriendjes waren, want het kind stampt voor zijn plezier mieren plat en onder zijn invloed roept Dean nu 10 keer per dag dat ik koeiebillen heb. Als ik Dean kom ophalen zit ie bij me te slijmen, dat nare jong, maar ik geef hem stiekem mijn meest ijzige blik, zo kinderachtig ben ik dan wel.
Anyways, Dean zelf is nogal bewerkelijk momenteel, de ondeugd straalt uit zijn ogen en dat is alleen maar leuk, maar hij heeft er ook een handje van om bij ALLES wat hem niet zint, en dat is nogal veel @ du moment

te gaan janken en piepen, echt, mijn handen jeuken meer dan eens, ZO ergerlijk en ongezellig

*mantraat zelf maar faaaaaaaaaase*.
Hij is wel helemaal van zijn foppie al sinds verleden week, ik hield mijn hart vast over hoe ik dat ooit moest bewerkstelligen, want hij hield er meer van dan van het leven zelf, maar hij was hem kwijtgeraakt en moest dus noodgedwongen zonder naar bed, die dag was hij gelukkig heel erg moe zodat ie sws in slaap viel, en toen heb ik maar doorgezet en gezegd dat foppie was weggevlogen naar een klein baby'tje (waarop het commentaar was dat foppie helemaal geen vleugels had dus dat niet kon). En omgekocht met auto's natuurlijk. Hij heeft nog wel een paar traantjes gelaten omdat ie foppie mistte, en ik heb gezegd dat dat best mocht, en verder niets

, toen wist ie zelf ook niet meer zo goed wat te zeggen geloof ik

.
Tot zover mijn pedagogisch verantwoorde bijdrage!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.