Chris is niet zo'n stresskip. En we zijn al een poos bezig, dus elke keer vertellen we dat daar zijn bedje komt, en de commode daar. Dus tot nu toe doet hij niet moeilijk.quote:Op maandag 19 april 2010 15:29 schreef Stiemie het volgende:
En Chris naar een nieuwe kamer met speelgoed. Vindt hij het spannend die nieuwe kamer DF?
beetje minderquote:Op maandag 19 april 2010 11:21 schreef Deepfreeze het volgende:
Karin, wat fijn dat het met Meike zo goed gaat!! Heerlijk als je zo van je meisje kunt genieten![]()
Hoe gaat het op de PSZ?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
poeh, een peerd onder je deken...
Hier is zojuist (x2) naast het potje gepoept.
"anders wordt het potje vies "
Yep, hier ben ik met mijn rode pen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef chacama het volgende:
De C is een suh. En x is en ksie. Moonah, correct me if I'm wrong...
*vult aan met de kleur rozequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep, hier ben ik met mijn rode pen.Hoi Chaca!
![]()
Ik zou de C en de X gewoon C en X noemen. X zeker geen ksie hoor. Dergelijke lastige letters noemde ik in groep 3 altijd 'grote-mensen-letters'. Medeklinkers idd fonetisch (Buh zoveel mogelijk zonder uh-klank etc). En klinkers: A= ah (zoals in bad), E=eh (zoals in bed), I=i (als in kip), O=oh (als in pot), en U= u (als in put). AA= aa (als in baas), EE=ee (als in beest), OO=oo (als in brood), en UU=uu (als in vuur).
Wellicht heeft juf KP nog aanvullingen.
Ik zou er nog èèn bij halen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:29 schreef Nijna het volgende:
.....
Dat laatste is zeker waar, maar ik ga liever voor de veiligheid...
Wat zouden jullie doen?
Ik heb zelf amper het potje gebruikt maar meteen aangeleerd op de wc.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef DaviniaHR het volgende:
nijna, ik zou ook een tweede stoel kopen. wij hebben het probleem gelukkig niet, want eli is al ruim de 15kg gepasseers, dus tegen de tijd dat aviva in de groep 1 stoel gaat, kan eli ook gewoon over.
sc, wat fijn! geen luiers meer!![]()
ik heb het idee dat eli best klaar zou zijn om zindelijk te worden, maar hij is bang voor het potje of zo. soms roept hij wel dat hij moet plassen en wil dan naar de 'ceecee', maar eenmaal op de wcverkleiner wordt er heel hard 'nee' geroepen en houdt hij me vast alsof hij boven een afgrond hangt... wat is wijsheid om hem van die angst af te helpen?
zondag gaan we gezellig met seh-ris meeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |