quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef Memmel het volgende:
Anna had vandaag een driftbui (echt, komt anders nooit voor hoor...), maar goed, ik had haar even op de overloop geparkeerd met het traphekje dicht zodat ze kon afkoelen. Sta ik voor de deur met de hond en ik dacht nog: nou die gilt ook hard...ik hoor haar hier helemaal....kom ik binnen....heeft ze het traphekje met bruut geweld open gerukt en was ze weer naar beneden gekomen, omdat ze vond: "Anna is ook hele verdrietig hoor, mag ook beneden zijn..."
![]()
dan werkt 't toch prima? ze hoeft toch niet dikke tranen te huilen op de trap?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef Tazz het volgende:
Hier werkt op de gang zetten niet echt. Meestal gaat ze op de trap een beetje zingen enzo.
Na enige tijd komt uiteindelijk wel eruit dat ze weer gaat luisteren...
Tazz, Chris gaat ook niet brullend op de gang zitten ofzo. Sterker nog, hij loopt er zowat vrijwillig naar toe. Het is voor hem eerder een kalmeerplek, dan een strafplek. Meestal zit hij 2 minuutjes lekker rustig op de grond, en als je dan gaat kijken is alles meestal weer goed. Heel soms heeft hij nog wel 2 minuten (of 2x2, of 3x2) nodig.. Maar zolang het maar werkt, dan is het toch prima?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef Tazz het volgende:
Hier werkt op de gang zetten niet echt. Meestal gaat ze op de trap een beetje zingen enzo.
Na enige tijd komt uiteindelijk wel eruit dat ze weer gaat luisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |